tonalin annostus??

  • Viestiketjun aloittaja iso
  • Ensimmäinen viesti
MenoMamma
kävin yks päivä kans kysymässä noista tableteista, myyjä sano et jotkut joutuu ottaan sen 8tablettia jopa päivässä että jotain tapahtuis ees ja jos yleensä tapahtuu..ja purkkikin makso 27? se oli siis luontaistuotekauppa.
 
Silloin kun söin noita sen 2 purkkia ,niin eka otin 3-4 aamulla ja illalla ekasta purkista.Toisen purkin söin 2 aamulla ja illalla. Mä tykkäsin tuotteesta niinku ennemmin kerroin mut tulokset ei näkynyt heti,vaan piti syödä muutaman viikon... tsemppiä sulle... ;)
 
anne-68
Mä ostin kans perjantaina just ksyseiset pillerit,ja mul sanottiin et alkuun kandee ottaa maksimi annokset,kun on lähtenyt vauhtiin niin ylläpitoon voi ottaa vaik pari tbl kerral.Näin mä sen järkeilin itekki,herttileidi kalliita kapseleita,eihän niit ole kellään varaa syödä 8/pvä!Ja yök muutenki sellasta määrä pidemmän päälle!Saa nähdä onko tehoa,mistähä senkin tietäis kun paino täs putoaa jokatapauksessa kun pidän ruokavalioo ja harrastan liikuntaa?10 lähteny,16 jäljellä..Olipas kivaa olla merinorsu,kyllä taas kummasti arvostaa pienenä olemista kun voi vetää päällensä pienimmän kuteen mitä aikuisten osastolta löytyy,ei tarvi ihmetellä mistä kohtaa tursuaa..Lapset kyllä tykkäisi pulleasta äidistä kun se "on niin pehmeä ja on isot tissit mitä pitää tyynynä.." :kieh:
 
LillaMy1
kiinostuin pillereistä lukemani juttujen perusteella
ja haluaisin tietää lisää niistä. Voisko joku ystävällinen
kertoa lisää nuista pillereistä ja ja onko kellään pidempi aikaista
kokemusta? Auttoivatko pillerit painon pudotukseen?
Ihmetyttää myös suuri määrä kerralla otettavia pillereitä,
onko varmasti turvallisia? Entä kertyykö pitemmän päälle elimistöön?
Aiheuttavatko sivuoireita ym. haittaa?

Monen näköistä olen kerennyt kokeilla, mutta tuloksetta!!! :/
( ananas-kapseleista erillaisiin laitteisiin ym.laihdutusmenetelmiin. )

 
Polttaa rasvaa, kiinteyttää vartaloa
Muuta rasvakudos energiaksi!

Laihduttajan ongelma on ylimääräinen rasva, josta kehomme pitää kiinni viimeiseen saakka. Kun syömistä vähennetään, niin elimistömme ottaa ensimmäisenä tarvitsemansa energian lihaskudoksesta. Se veltostuttaa lihaksia ja vie niistä voimaa.

Tonalin on solutasolla toimiva, patentoitu ja kliinisesti tutkittu CLA-valmiste, jonka aktiiviaineet cis-9 trans-11 ja trans-10 cis-12 -isomeerit, ohjaavat aineenvaihduntaa hyödyntämään ensimmäiseksi rasvakudoksessa olevan energian. Näin rasva sulaa ja alla oleva lihaksisto tuntuu ja näyttää kiinteämmältä.


Ainesosat:
Saffloriöljystä valmistettu vapaiden rasvahappojen seos 72 %, josta konjugoitu linolihappo CLA 80 %, josta aktiiviainetta (Cis-9, Trans-11 ja Trans-10, Cis-12-isomeerit) 96-99 %.
Liivate 18,7 %
Kosteudensäilyttäjä (glyseroli)
Vesi 1 %
Väriaineet (rautaoksiidit)

Ravintosisältö keskimäärin 100 g (6 kaps.)
Energia 3110 kJ/730 kcal (130/32),
proteiini 19 g (0,8),
hiilihydraatti 0 g,
rasva 72 g (3,0), josta CLA 57 g (2,4),
tyydyttyneet rasvahapot 5 g (02,)


Annostus:
2-3 kapselia aamuin/illoin aterian yhteydessä

Pakkaus: 150 kpl

Hinta 27e

http://www.terveyskaupat.net/nettikauppa/painonhallinta/tonalin/
 
mirator
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2005 klo 07:48 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 20:39 mirator kirjoitti:
voiko käyttää imetettäessä???
Mikä hoppu? Et kai halua, että lapsesi saa tonalin-annoksen maidon mukana..? Vaikka ei kuolemaksi olisikaan..
Enpä nyt ajatellukaan välittömästi lähteä ko. ainetta ostamaan. Kysyin ihan vaan mielenkiinnosta, mietin yleisestikin monia aineita että ovatko yleensä sopivia yhteen imettämisen kanssa. En tiedä mitä tuo aine on, muuta kun mitä tuossa aiemmin kerrottiin, joten siksi kysyin mitä kysyin. Eikös tämä ole sallittua, että myös "tyhmiä" kysymyksiä saa esittää???? :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2005 klo 10:26 mirator kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2005 klo 07:48 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 20:39 mirator kirjoitti:
voiko käyttää imetettäessä???
Mikä hoppu? Et kai halua, että lapsesi saa tonalin-annoksen maidon mukana..? Vaikka ei kuolemaksi olisikaan..
Enpä nyt ajatellukaan välittömästi lähteä ko. ainetta ostamaan. Kysyin ihan vaan mielenkiinnosta, mietin yleisestikin monia aineita että ovatko yleensä sopivia yhteen imettämisen kanssa. En tiedä mitä tuo aine on, muuta kun mitä tuossa aiemmin kerrottiin, joten siksi kysyin mitä kysyin. Eikös tämä ole sallittua, että myös "tyhmiä" kysymyksiä saa esittää???? :eek:
Samaa kysyn minä!! Siis että voiko käyttää vaikka imettää???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2005 klo 21:59 visitor kirjoitti:
Samaa kysyn minä!! Siis että voiko käyttää vaikka imettää???
No kysykää luontaistuotekaupoista, nehän tietävät kun myyvät. Ja lyön vaikka vetoa, että eivät suosittele imetyksen aikana! Eihän silloin suositella syömään mitään "ylimääräistä". :headwall:
 
tonsku
imettäessä voi kyllä monia ravintolisiä ilman mitään haittaa, mutta yleensäkään laihduttaminen imetyksen aikana ei ole kovin suotavaa. syystä että, läskeihin varastoituneet "myrkyt" lähtee liikkeelle ja kulkeutuvat verenkierrossa maitoon. tonalin ei muuten ole lapselle vaaraksi. cla on kuitenkin ihan vaan rasvahappo jota saa esim lihasta ja lehmän maidosta.
siitä annostuksesta vielä sen verran että mitä enemmän sitä syö, sitä paremmin se vaikuttaa . kalliiks kyllä tulee, mutta säästää lihaskudosta ja polttaa rasvaa. luontaistuotekaupanmyyjä.
 
Täälä yks ONNELLINEN käyttäjä... alotin hiljan toisen purkin ja maksoin 25 euroa mukisematta. =) Kovasti polttaa rasvaa ja kiinteyttää... esimerkkinä voin sanoa ey 38 koon housut jäi viimesyksynä reisiin :ashamed: ja nyt ne sujahti päälle tosta vain =) Tämä tuote on yksi tutkituimmista ja eniten kiitosta saanut... kyllähän niitä huuhaa-tuotteitakin löytyy hyllyiltä pilvin pimein (olen itsekin sortunut) mutta tämän nimeen voin puhua ;) Tulokset eivät näy heti viikossa kahdessa mut jatka syömistä kyllä sut palkitaan... mut tässäkin on sama kun joka asiassa eli mikä toiselle hyvästä voi toiselle olla pahasta,mut TSEMPPIÄ... :)
 
niinki sanoin mikä toiselle hyvästä niin toiselle pahasta... =) puhun ihan omasta kokemuksestani enkä vielä tänäkään päivänä ole kauppias eli mainospuheet sikseen... ;) mut edelleen suomi vapaa maa ja kukin saa tehdä ja sanoa mitä tykkää eli... jospa nämä auttavatkin minua ainakin psyykkeen puolelta,hih... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2005 klo 12:24 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2005 klo 21:59 visitor kirjoitti:
Samaa kysyn minä!! Siis että voiko käyttää vaikka imettää???
No kysykää luontaistuotekaupoista, nehän tietävät kun myyvät. Ja lyön vaikka vetoa, että eivät suosittele imetyksen aikana! Eihän silloin suositella syömään mitään "ylimääräistä". :headwall:
Luontaistuotekaupan myyjä sanoi mulle et hyvin voi syödä ku imettää mut ei ihan maksimiannosta. Sisältää samaa ainetta ku äidinmaidossa jo on. Otan nyt siis 2 kpl aamuin illoin. Tuntuu toimivan tuokin.
 
tonsku
tohon annostukseen vielä lisäisin, että esim ne mäkimiehet jotka siinä mainoksessa on, niin käyttivät kovalla harjoituskaudella n. 20 kapselia päivässä. ja tämän sanoi tonalinin tukkuri. eli suhteellisen luotettava lähde. se antaa energiaa, siksi.
 
huh
itse en menis kyllä imetysaikana syömään mitän tuollaisia aineita.. tää on just niitä juttuja kun raskaus aika vouhkataan että mitä saa syödä ja mitä ei ja mennään paniikkin jostain makeutusaineesta mutta sitten imetysaikana voi sit muka tunkea mahaan mitä vaan.. \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2005 klo 13:33 huh kirjoitti:
itse en menis kyllä imetysaikana syömään mitän tuollaisia aineita.. tää on just niitä juttuja kun raskaus aika vouhkataan että mitä saa syödä ja mitä ei ja mennään paniikkin jostain makeutusaineesta mutta sitten imetysaikana voi sit muka tunkea mahaan mitä vaan.. \|O
Sanos muuta :LOL:
 

Yhteistyössä