Topfieldin boxista

Kuinka monella on Topfieldin tallentava digiboxi, ootteko olleet tyytyväisiä siihen?

Mä ostin Hulluilta päiviltä sen tarjouksessa olleen tallentavan ja se toimi kokonaista pari viikkoa. Pari päivää sitten alko surisee ja tänään meni ensin ääni ja sit telkkarin kuva punertavaks. Ensin epäilin et telkkari hajos kun se alkaa olla jo aika vanha mut sit irrotin scartin ja antennin ja laitoin telkkariin ni rupes ääni toimii ja kuva tuli normaaliks.

Onko toi nyt Topfiedille tyypillistä et ne ei kestä vai sattuko mulle vaan maanantai kappale. Maikkarin faktalta ois tullu katottavaa ni nyt en sit nääkään sitä |O .
 
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
mieheni on ajamassa kodin koneita ja sanoo että se on yks parhaista merkeistä ja oon sanonnut meille ei tuu sitä kun oon kuullut siittä niin paljon miinuksia vaikka sitä myydään paljon ja kaikki myyjät kehuu sitä
Mulleki tota Topfieldiä kehuttiin taivaaseen asti mut näköjään ei paras.

 
Ei elämä jos ton korjaukseen menee kuukaus. Maikkarin paketista menee siis ihan turhaa maksua jos toi vehje on kuukauden huollossa. Meillä vielä muutto ens kuun puoles välis, et olis kiva saada toi kuntoon ennen sitä.
 
joo
Mun mielestä vika on scartissa, joko johto tai liitin. Mut onko sulla toi uusin Topfield (se jossa HDMI-liitännät)? Nimittäin se kannattaa otaa käyttöön scartin sijaan, kuvan laatu on parempi. Scart on analoginen liitäntä..
 
Meillä on nyt ollu keväästä toi topparin tallentava boksi. Muuten ihan ok, mutta koskaan ei voi luottaa lähteekö nauhottamaan ajastettua ohjelmaa (viimeksi eilen laitoin ohjelmaoppaan kautta leffan nauhalle, ei mennyt |O ), kello jätättää 5 minuuttia (eli ohjelmien alusta jää näkemättä kun alottaa nauhottaa 5min myöhemmin), en oo löytäny ajastinta mikä sammuttais koneesta virran pois kun jää leffaa nauhottaa vaan ite pitää herätä se sammuttamaan (jos siellä semmonen on niin kiitos jos joku mulle kertoo! se on kumma kun 80? laitteesta semmonen löytyy ja tosta ei...). Niin, ja automaattisesti en oo sinne aikaa saanu laitettua vaan manuaalisesti pitää laittaa, muuten kello näyttää tunnin liian vähän.

Että muuten ihan ok vehje ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Kuinka monella on Topfieldin tallentava digiboxi, ootteko olleet tyytyväisiä siihen?

Mä ostin Hulluilta päiviltä sen tarjouksessa olleen tallentavan ja se toimi kokonaista pari viikkoa. Pari päivää sitten alko surisee ja tänään meni ensin ääni ja sit telkkarin kuva punertavaks. Ensin epäilin et telkkari hajos kun se alkaa olla jo aika vanha mut sit irrotin scartin ja antennin ja laitoin telkkariin ni rupes ääni toimii ja kuva tuli normaaliks.

Onko toi nyt Topfiedille tyypillistä et ne ei kestä vai sattuko mulle vaan maanantai kappale. Maikkarin faktalta ois tullu katottavaa ni nyt en sit nääkään sitä |O .

Mä en lukenut koko tekstiä, mutta meillä myös Topfieldin tallentava digiboxi ja on toiminut moitteettomasti. Oon kyllä kuullut et on monikin vienyt korjaukseen kun tehnyt vaikka ja mitä.
*koputtaa puuta* Et nyt ainakin tähän mennessä toiminut hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mun mielestä vika on scartissa, joko johto tai liitin. Mut onko sulla toi uusin Topfield (se jossa HDMI-liitännät)? Nimittäin se kannattaa otaa käyttöön scartin sijaan, kuvan laatu on parempi. Scart on analoginen liitäntä..

Tässä ei oo tota HDMI liitäntää. Ostin siihen ihan tavallisen scartin (samanlainen ku vhs:ssä) sillon ku hain ton boxin, paketissa oli mukana taulutelkkariin sopiva johto mut mulla ei sellasta ole.

Mulla tämä malli

http://www.topfield.fi/p28013-tf_4100_pvr.html
 

Yhteistyössä