Toppahaalarit

remu. viime vuonna oli remun talvihaalari ja parisen vuotta ollu sellanen ohut remu lämpösillä keleillä ja hyvä on. tänä talvena kiirees ostetut lassiet ja nyt polven kohdat aika kulahtaneet, oli viimenen lassie meillä.
 
huu
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Remu ehdottomasti, olen todennut jopa paremmaksi kuin Reimatecin. Lassie haalareita en ostaisi, en vaan tykkää tönkköjä ja se merkkihän on :x ;)
Mutta Remut on yleensä tosi rumia, Lassiet vielä kauheampia, reimalta löytyy onneksi ihan sieviä pukuja vielä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja huu:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Remu ehdottomasti, olen todennut jopa paremmaksi kuin Reimatecin. Lassie haalareita en ostaisi, en vaan tykkää tönkköjä ja se merkkihän on :x ;)
Mutta Remut on yleensä tosi rumia, Lassiet vielä kauheampia, reimalta löytyy onneksi ihan sieviä pukuja vielä...
Mä tykkäsin tän talven mustasta Remusta. Ja vaik värit mullekin tärkeitä niin ostohetkellä tärkeämpänä pidän vaatteen muita ominaisuuksia. Sininen on väri jota en kyllä huoli..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Kyllä tänään oli Prismassa yhä edelleen Remut aivan normaalihinnalla myynnissä... Eli oliko se nyt se 98?.
Mie kyllä valitsisin Remun, eikös siinä ole parempi vedenpitävyyskin.
Pitää tuo Remu hyvin vettä, vesisateen jäljiltäkin kuiva. Ja minä maksoin 80e Remun talvipuvusta, oli plussakortilla silloin alessa. Eli nyt on tosi halpa!
 
...
Minä ostin Reiman kiddo haalarin 55? norm. 79?. Tästä haalarista kuullut paljon hyvää, myyjänkin mielestä siinä on hinta-laatu suhde kohdallaan. Mutta ensi talvenahan se selviää, onko hyvä.
 
Tara
Meille ei enää Remua. Välikausihaalarin ostin viime syksynä ja päästi veden läpi yläosasta heti. Oli aika pettymys muutenkin. Tosi ohut ja "lirppana". Aikaisemmin ollut Reimatecciä ja Tickettiä ja kummastakaan ei pahaa sanottavaa! Jonathanit taas olivat todella huono laatuisia.Seuraavaksi lähtee kokeiluun Lassie...
 
Ottaisin ehdottomasti Remun. Mä olen haalareissa merkkiuskollinen ja Remuja olen lapsille ostanut.

Lassiesta on kokemusta ainoastaan Suprafill-rukkasista, sekä kevät hatuista. Lapsilla hikoili kädet rukkasissa ja pipo kutistui jo ensimmäisessä pesussa, vaikka ohjeen mukaan pesin, joten laatuun en ole kovinkaan tyytyväinen.
 
Nyt pääsette jännityksestänne...

Valitsin tällä kertaa tuon mustan Remun. =) (vaikka väri ei ihan kymppi)

En osaa sanoa mihin valintaan olisin päätynyt, jos en olisi sitä ennen käynyt Tokmannin myymälässä. Siellä G-tech oli vielä myynnissä ilman alennuksia hintaan 49,95 e eli viisi senttiä halvemmalla kuin CM:ssä ja siellä alennusten kanssa sama hinta. Olivat erivärisiäkin :eek: . Esikolle en vielä haalaria ostanut, joten jään odottelemaan josko nuo tulisivat alennushinnoilla :p . Sitten meillä olis nuo molemmat ja pääsen testaamaan kumpi on sitten parempi :LOL: .

Ihmettelen miten kaksi saman merkkistä pukua voi olla lähtöhinnalta (ovh) 20 euron erolla eri liikkeissä... :eek:

Esikoiselle ei tosin ollut enää kokojakaan jäljellä tuossa CM:n Remussa, eikä G-techissäkään. Kuopukselle sitten löytyi. :wave:
 
Jos hakee pakkashaalaria, niin kyllähän Lassie on paras.
Lassiet ei meilläkään tönkköjä ole olleet.
(Ja mitä omaan pukeutumiseen tulee, puen itse mieluummin paksun takin kuin useamman paidan ja ohuemman takin. Kokeilin tällä viikolla ja oli melkoisen hankalaa autoa ajaa, kun hihassa oli monta paitaa.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Se Lassien G-tech.

Remusta ei ole kokemusta, mutta Lassiessa on erinomainen hinta-laatusuhde. Haalari on lämmin, pitää tuulta, kestää kosteutta ja kulutusta. Helppo puhdistaa ja pestä.
Aivan. Jo toista talvea molemmilla muksuilla G-Techit käytössä, ja ei ole menneet miksikään, ja on lämpimät. Tänävuonna ostin ekaluokkalaiselle pojalle g-tech toppahousut, ja kyllä on terjennut koulussa, vaikka vain collage housut alla.

 

Yhteistyössä