tossa se mies vaan käveli

  • Viestiketjun aloittaja "mmmm"
  • Ensimmäinen viesti
älä ny
Oikeestiko sä ajattelet ettei sulla ole oikeutta kulkea kotona ilkosillasi? Että se loukkaisi jonkun silmiä? Ethän sä sitten ole kotona, vaan kylässä talossa, jossa asut.
 
ohi meni
[QUOTE="vieras";25554002]Meillä se olen minä joka viuhahtelee. Normaalia minusta. Lapset nauraa ja peittelee silmiä, mutta mitäs siitä :)[/QUOTE]



No nyt en ymmärtäny?!? Kun sä kuljet alasti suihkusta vaatehuoneeseen hakemaan yöpaitaa niin lapset peittelee silmiä ja nauraa??

Meillä on ihan normaalia että voi kulkea perheen kesken alasti hakemaan vaatetta ja kukaan ei kyllä siitä nolostu tai naura. Käydäänhän me saunassakin yhdessä koko perhe.
 
"aapee"
[QUOTE="Pupu";25554348]Mä rakastan olla alasti. Ihanaa kun mies katsoo. Mulla onkin kaunis vartalo. Ei kenenkään ole pakko syödä itseään tynnyriksi. :)[/QUOTE]

mä en ole lihava, olen hoikka mutta raskaudet on saanut vatsan nahan löysäksi/roikkuvaksi.
 
"Pupu"
[QUOTE="aapee";25554383]mä en ole lihava, olen hoikka mutta raskaudet on saanut vatsan nahan löysäksi/roikkuvaksi.[/QUOTE]

Voi vartalosi silti olla kaunis. Ehkä sinulla on epärealistinen mielikuva siitä, millainen sen pitäisi olla. Mies kulkee ohitsesi munasillaan, koska toivoo että osoittaisit haluavasi häntä.
 
.....
ei mullekkaan naureta, vaan mies tulee yleensä läpsimään persiille. tosin aika usein oon tissit paljaana, kyl nekin huomioo saa (mieheltä)
lapset nyt ei ymmärrä kahtoa, niille on jo luonnollista että saatan välillä hiipparoida alasti. yleensä illalla kun en oo kerenny viel yöpaitaa laittaa päälle
 

Yhteistyössä