*TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

jossu jännää tosiaan miten pitkään täällä on jo kirjoitellut. Välillä enemmän ja välillä vähemmin. :)

ihania todellakin olettetäällä voi kirjoittaa mistä vaan eikä kukaan ns. tuomitse tai latele suustaan sammakoita. Toisin kuin mitä nyt ketjussa ja muuallakin ..siellä sataa sitä lokaa niskaan niin helposti et ei viitsi ees vastata ihmisten kysymyksiin kun joku paukapää taas tarttuu johonkin ihan olemattomaan seikkaan. Ja asia paisuu kuin pullataikina.
:hug: teille kaikille. :heart:
 
jossu: joskus mietin sitä kyllä. mut tulin siihen tulokseen että jos ei lääkärit ja putkitukset saa korvia kuntoon nii en usko et niitä saa muuta ku kasvun mukana.
syyskuun jälkeen ei ole ollut tulehduksia luultavasti.
mut viime yö oli nii repaleinen ja itkuinen että vain pystyasennossa helpotti olo et enää en ole nii varma. mut täytyy seurailla vielä tilannetta.


nythän tuo jätkä vetelee yöunia edelleen ku ei yöllä nukkumisesta tullu mitään...en tiiä onko hampaista vai muuta levottomuutta vai korvia vai mitä...
 
Kohtahan tosiaan 'joudutaan' pois taaperoista.. katselin vaan että viimeisin osio on koululaiset. Missäs me sit kirjoitellaan 15 vuoden päästä? Toivottavasti saavat osion teineille siihen mennessä. Ja sit aikuisten lapsen vanhemmille. "Työikäiset 20-50v". Siellä sit jauhetaan kullanmurujen suhteista ja ylennyksistä ja odotellaan lapsenlapsia. :D


 
Marmotta :LOL: :LOL:

Joo,ollaan "oltu yhdessä" tosi kauan....kiitos minunkin puolesta kaikille näistä ajoista,toivottavasti lisää tulee :flower: :heart:

Nemika,Totahan se sit on kun ei enää tiedä mikä on vialla... onko ns.normaalia vai korvat yms. kun teillä on niin paljon ollut kaikkea :/ Hyvä jos nyt uni maittanut =)

Meil on vihdoin saatu yks hiiri päiviltä... saa nähä ilmaantuuko taas kohta lisää siimahäntiä sisätiloihin :x

Iho on pojalla taas vähän heikompi...kortisonit joutunu ottaan pitkästä aikaa kehiin kun rupes yöllä raapiin,kilo rasvaa poskiin jne... no kutina ainakin hellittänyt. Päänahka on nyt dilemma...tosi kuiva,nytkin on öljyt päässä ja näyttää siltä et en olis pessy pojan hiuksia viikkoon :ashamed: On tääkin yhenlaista shouta tää rasvailu,mut pientähän tää verrattuna...

 
no vein pojan lääkäriin silti tänään. ja korvatulehdushan sitä kiusaa. en vielä kuuria hakenut. seurailen vielä tilannetta. tolle ku ei sovi ku yksi ainut antibiootti ja se ei oo aiemminkaan korviin purrut ku hetkellisesti...jos ei rauhoittumaan yöt lähde nii pakkohan se on kokeilla.
ens kuun 10. pvä sain tappelun kans korvapolille sit ajan.
 
Nemika, no onhan tuo nyt kurjaa :( Oliko teillä pikku herralla sellanen korvakäytävän rakenne tmv että tulee helposti noita tulehduksia? vai mikä siinä olikaan? sori kun en muista :ashamed:

Marmotta, kuulostaa hyvälle :LOL: Yritän päästä sunnuntaina jumppaan...tosin en varmaan jaksa siellä mitään tehdä :whistle:
 
Terveiset mammalomalta :)! Vielä tässä sais muutama viikko mennä enne poksahdusta. Eilen oli eka lomapäivä, oon aloittanu loman nauttimalla J:n kanssa yhdessä pitkät päikkärit molempina päivinä. Kurjaa, kun on ollu niin kylmä loppuviikko, ettei olla päästy ulos leikkimään. Alkaa sisällä tekeminen loppua :/.

Kaikenlaista kurjaakin täällä palstalaisille on näköjään sattunut ja tapahtunu, paljon :hug: jokaiselle niitä tarvitsevalle!!!

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:

-Marimint rv 35+1-
 
summer: korvien rakennehan ei ole normaali pojalla. mutta se ei välttämättä aiheuta tulehduksia..ja sillä on äärettömän ahtaat korvakäytävät. mutta mikään ei selitä välttämättä korvakierrettä. sinänsä ottaa päähän että jo kaksi putkitusta takana..heinäkuussa ja syyskuussa. ja vieläkö kolmannen joutuu kärsimään tuo.. :'(
tämän päivän ollu tyytyväinen tulehduksesta huolimatta. mut nyt on jo kärttyinen eli ihana yö jälleen tiedossa. :( särkylääkkeetkään ku ei tahdo auttaa.
mut katsotaan...yritän kuitenki jaksaa ilman kuuria ku siitä ei suurta vastetta ole kuitenkaan..

marimint: voi ku sulla enää vähän viikkoja jäljellä... :heart: ihanaa ku vauvoja tulee..ja mä niin haluisin lisää jos mun voimavarat ja kroppa antais myöten. mut tiedän etten siihen enää uskalla ruveta edes. kolme raskautta takana ja kaikki menny pyllylleen...eli pakko antaa muiden hoidella se osio kelle se on suotu...jaksuja loppu metreille :heart:

 
Sarbba...voimia :hug: :hug:

poika...toivotaan, että kaikki ok, jaksuja :hug: :hug:

Marimint...sulla on kohta nyytti...ihanata :heart:

nemika...jaksuja sinulle :hug: :hug:

Meille ei mitää ihmeempää...pinnis...tyhjillään, nukkuu vieressä...viime yön heräs ainakin kymmenen kertaa :/ ...joten nukkuminen vieressä jatkuu....itse syö....yleensä, vatsataudin jälkeen syöminen huonontui...tutti, rätti, vaipat, nokkis :D ...on tuo viel niin mamman vauva :heart: ....enkä jaksa stressaa, kaikki ajallaan...tietysti, jos päiväkotiin lähtee, pitää varmaan alkaa pottaharjoitukset kunnolla...ainut asia mikä on muuttunut on puhe...sitä tulee solkenaan =)

Tää palsta on aivan erityinen...sen tekee työ TOSI ihanat ja spesiaalit persoonalliset naiset :heart: ....kaikille :hug: :hug: :hug:

repa...ei päästä huomenna kerhoon :( ....olen töissä..
 
Täytyy pikasesti tulla kertoon kuulumisia, ke iltana äitillä oli alkanu kunto paraneen, siis oli pystyny ite käveleen, turvotus ja tulehdus lähteny päästä, niin päättivät torstaina leikata!!!! Arvaa oliko ihania uutisia kun tuol Kajaanin päässä sanovat ettei mitää toivoa enää ja sit ke siirto ouluun ku nii hyvässä kunnossa ja torstaina tosiaan leikattiin sit kasvainta vähän pois! Puhuin jo torstai iltana äitin kans puhelimessa ja on ollu tosi virkeänä, tänään jo itekseen käyny pesulla! =) Tässä sit alkaa piakkoin sädehoitoki, oha se kun on pahinta laatua oleva kasvain nii huonot ennusteet, mutta ei tässä päivistä pitäisi lääkärin mukaan olla kyse, että ette usko että olen ollu niin helpottunut. Tiedän toki että takapakkia tulee varmaan, mut iloitsen näistä hetkistä :heart:

Omaa napaa nyt vaan, mutta tulen paremalla ajalla kommentoimaan :hug:
 
sarbba: mä iloitsen täällä sun puolestasi, ihanaa että äitisi on voitu leikata ja vointi on parempi :hug:

halaukset muillekin sitä tarvitseville! täällä on kyllä ihania ja välittäviä symppis ihmisiä =)

 
Sarbbatosi hienoo. :hug:

eikö me täällä taaperoissa saada olla viel yks vuos :) eikös leiki-ikäset oo niitä 3-6 vuotiaita. 1-2v. taaperoita. meidän pikku taapero istuu sohvan käsinojalla kaukosäädin kädessä ..toimiiko,toimiiko :D tekniikka kiinnostaa eteenkin siskon tietokone ja kaikki kauokosäätimet.

neidillä lähtee kynnet etuvarpaista :/ onko jollain muulla lähtenyt tai tietoo mistä vois johtuu. Mietin et onko ne jäänyt johonkin väliin..mut mustaks ei oo tullu niinkuin yleensä kun jollain vasaralla pamauttaa sormeen. Outoo ..katsotaan josko ne oikeesti lähtee..oudoilta näyttää.

Pitänee lähtee laittaa ruoka uuniin ja sit pihalle nautii lumesta.. :wave:
 
sarbba,loistouutisia!!

Summer,Ääh,teilläkin mahatautia...parantumisia sinne :hug:

Matami,Meillä näyttää pahasti siltä et alkais pojalla nokka vuotaa,täytyy kattoo lähtääks mekään kerhoon.... :/

Meillä on nyt kiinnostuksen kohteena kaikki kodinkoneet ja niiden kuvat :D katellaa hobbyhallin kuvastoista pesukoneiden ja mikrojen kuvia ja gigantin mainoksista helloja.... kokoajan pitäs saada kattoo kahvinkeitintä jne...kaupassa ei parane mennä kodinkoneosastolle..ei pääse pois :LOL:

Tosiaan pojalla pientä nuhan alkua... viimeyö meni pitkästä aikaa levottomasti ja sano ite yöllä et nuha,kun kysyin mitä itkustaa.... saa nähä tuleeko kunnolla päälle..
 
Oltiin eilen kaupassa ja kassojen luona Eeva huomasi että mulla on nenäliina taskussa. Se huusi kovaan ääneen että "Mammalla on taskussa pöytäliina!". Saatiin vartija paikalle katsomaan että oonko tosissaan taskuttanut pöytäliinan. :LOL:

Millainen hammastilanne muilla on? Eevalla on nyt 16, vieläkö niitä pukkaa lisää ja milloin? Se on ollut niin kiukkuinen viime päivät että tekis mieli syyttää hampaita.. oon ihan loppu ton huutamisen ja kirkumisen ja kiukuttelun kanssa kun se on ihan jatkuvaa. Piti lähteä pari yötä sitten evakkoon ja jättää Eeva tänne porukoiden kanssa kun alkoi kiristää pinnaa siihen malliin. Vai onko tää nyt taas vaan joku vaihe? Kiukkuvaihe joka alkoi vuosi sitten ja kestää seuraavat 15 vuotta.. :headwall:

Jaha, leidi huutelee..
 
En tällä(kään :ashamed: ) kertaa ehdi sen enempää kirjoittaa, mutta pakko oli minunkin laittaa kiitos! teille kaikille ihanille naisille, joiden kanssa olen saanut taittaa matkaa Nean syntymästä tähän päivään! Olette aivan erityisiä ihmisiä ja olen monasti miettinyt miten onnekkaita ollaan, kun tällainen nettiporukka ollaankin saatu kasaan. Kovin olen yrittänyt tuolla syyskuisissakin kirjoitella, mutta lähes joka kerta on ollut pakko todeta, että ei kohtaa kemiat/mielenkiinnonkohteet/elämäntyylit oikein kenenkään kanssa siellä.. Täällä on tottunut sellaiseen samanhenkisyyteen, ettei olisi ikinä voinut uskoa! Ja kuten merika sanoikin niin aina on kaikki saaneet olla omia itsejään eikä ketään ole sorsittu tai haukuttu.

Kesällä voitaisiin todellakin pitää isompi meeting jossain jonne kaikilla on suht' sama matka! Olisi ihana nähdä teidän ja taaperonne livenä =)

:hug:
c
 
Sarbba olipa kiva lukea positiivisia uutisia. Olit mun mielessä tuossa toissa iltana, jotenkin vaan pätkähti sun tilanne mieleen kun mulla on oman äidin kanssa vähän hankaluuksia eikä häntä oikein jaksa ymmärtää. Siksi ajatus vaan ajautui sun tilanteeseen ja siihen miten sitä itse ajattelisi/voisi kun tuollainen uutinen kohtaisi. Onhan mun äitin hengenlähtö ollut lähellä, mutta se oli jotenkin erillaista kun hän oli omakäden kautta sitä yrittänyt. Mutta siis aiheeseen, ihan mahdoton oli asettaa itseään sinun sukkiin. Kamalasti jaksamista toivon sinulle, ihana oli tosiaan lukea että oletta saanneet vähän helpotusta jo niin toivottomalta tuntuneeseen tilanteeseen. Maailma on ihmeitä täynä :hug:

Nemika :hug:

On todella hassua että tämä porukka on pysynyt näinkin tiiviinä, vielä yli kahden vuoden jälkeen. Moni on kuitenkin tippunut matkallakin pois kuvioista...Esim. Mymmeliksen kuulumisia olisi kiva kuulla, ja näistä uudemmista Kirsikkatomsku on pitänyt hiljaiseloa jo kauan.
 
Marmotta, hyvä Eeva! :D enhän mä jumppaan jaksanut lähteä, kun oon yön ja päivän oksennuksia siivonnut :x saas nähdä millon mulla alkaa....

KirsikkaTomaatin kuulumisia olis kiva kuulla =)

Anna mua pepille!!!!huudetaan ja käsketään meillä, kun jotain halutaan. Ekat kolme sanaa peräkkäin...
 

Yhteistyössä