TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Syyskuussa~~

Hellurei..

Eilen soittelin tuost Eetun kakasta neuvolaan ja banaania epäili. No nyt on banaani kortilla ja maanantaina onki onneks neuvola et pitää kahtoo lähteepikö ne poijes.
Eilen meil taas huudettiin, lämpöä hieman, nenä ihan tukossa. Nukkuu huonosti ku on nenä tukossa nii ei voi tuttia lutkuttaa. :/ Nii ja poika puklaili koko ajan ja aika isoja määriä :(

Aukku ei olla luumua syöty.

Mä kans mietin et saunaan Eetu pääsee ens kuussa kun mennään taas mun vanhemmille :)

baby dream toivottavasti talokaupoilla lykästää :)

Joo, täl mammal lyö aivot tyhjää ja seinät kaatuu niskaan. Oon tosi huonolla päällä, ootan vaa et mies heräis ja saisin käydä vetäseen päikkärit ja ajatella päivää uudestaan. Siivota pitäs jumakauta ku paskaan hukutaan pian! Vakuutus ja syöttötuoli ois tänää ohjelmassa. Huomenna Kuopioon.. Plää, joo ei nyt just kiinosta! no sunnuntain päätin vaan maata kun mieskin on kotona!
 
Huomenia!

Pakko hehkuttaa tää mamma pääsee TAAS kattoo YÖ:tä. Meen kaverin kans 29 päivä ku tulee tänne Mikkeliin Vaakunaan. Vielä pitää malttaa odottaa 4 viikkoa |O

Joo mut jos sitä alottelis pikkuhiljaa talon siivoomista. Pyykkikone on jo pyörimässä.

Mukavaa viikonloppua.

baby dream ja Henkka
 
Meidän 4-kuiset mitat (suluissa 3kk)
6255g (5600g)
62,7cm (60cm)
Menee nollakäyrillä (häh!?), mikä oli yllätys mulle. Siskonsa oli samanikäisenä kevyempi. Terkkari totes kyllä että voi aloitella soseita, varsinkin kun yöt on olleet levottomia. Maisteltiinkin bataattia ja aika hauskoja ilmeitä nähtiin=). Mä voisin jo nukkua kokonaisia öitä.

Isompi heräili kans yöllä pariin kertaan. Vähän flunssaisen oloinen.. Mielenkiinnolla seurailenkin miten kehittyy, meillä on tehokuuri d-vitamiineissa ja monivitamiiniakin saa. Jospa ei tulis ainakaan kauhean paha flunssa. Lähetään viikon päästä anoppilaan jossa oon viikot ilman miestä (eli sitä todellista apua, appivanhemmat ei oikein osaa hoitaa lapsia). Kiva jos pimut on siellä kipeinä..
 

Yhteistyössä