Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

Wuhuu mulla alkoi tänään äitiysloma! Sinänsä merkitys on lähinnä taloudellinen, koska olen esikoisesta (s.03/2011) edelleen kotona. Kohta tulee rahaa suorastaan ovista ja ikkunoista verrattuna tähän kotihoidontukeen :LOL:

Uutukainen Ymmärrän sua hyvin, että stressaa ja mietityttää kaikki, siksi haluankin omalta osaltani rohkaista sua epparin suhteen. Mulle se tehtiin kun imukuppisynnytykseen päädyttiin. Tiesin asiasta jonkin verran etukäteen, mutta koko synnytykseen pyrin suhtautumaan avoimin mielin... Mulla se eppari oli sillain sivuun päin siis reiteen ei peppuun päin. Puudutuksista johtuen ei mitään tuntemuksia. Osastolla pyysin särkylääkkeen sekä kaverin vinkkaamana ulostetta pehmentävää lääkettä ja no problem sekin. Sitten ahkerasti vaan suihkuttelin jokaisen wc käynnin yhteydessä vielä kotonakin jonkin aikaa niin en kyllä koe sen olleen paha juttu. Mulla parani se haava hyvin. Istumaankin pystyin ihan normaalisti heti. Älä suotta sitä stressaa :heart: Mun kaverilla on tosi myönteinen kokemus alatiesynnytyksestä perätilassa. Itse kokeilisin sitä etenkin jos lääkäri todennut sen rakenteellisesti mahdolliseksi. Tsemppiä sulle!!!

HaaveissaToinen Oih ihanaa :hug:

Mulle tuli kunnon flunssa! Kuumetta ei ole, mutta olo muuten kyllä aika kurja :stick:
 
Me ollaan sovittu äitini kanssa, että on yö tai päivä niin hän tulee lapsia vahtimaan. On kuulemma pakannut jo itselleen kassin valmiiksi, että on helppo napata mukaan kun kutsu tulee. Sitä ei siis tarvitse miettiä.

Täällä ei kuulemma neuvolassa testata streptokokkia ollenkaan, ainakaan vielä. Kuulemma ottavat synnärillä sitten testit jos kerkeävät.

Harmi, ettei Uutukaisen käänös onnistunut! Olet kyllä vaikean pohdinnan edessä. En kyllä tiedä mitä itse tekisin. Voimia päätöksen tekoon!

Tsemppiä EMA19/05:lle käännökseen!

(.) Taas oli neuvola tänään. Painoa tullut reilussa kahdessa viikossa 1kg. Vieläkin ollaan monta kiloa alle lähtöpainon. Verenpaine hyvä, niinkuin on ollutkin koko ajan. Hb pysynyt hyvänä vaikka olenkin syönyt vain joka toinen päivä rautaa ja aina välillä oksentanut sen poiskin. Sf mitta kasvanut 1,5 cm viikossa! Nyt on siis 33,5cm. Sydänäänet hyvät. Vauva rt:ssä, niinkuin on ollutkin oikeastaan koko ajan. Pahoinvointi ja kovat kivut jatkuvat. Hieman piristystä kylläkin sain kun paikallisella laukkukaupalla oli varastojen tyhjennys ja pääsin sinne hieman ostoksille. Ostin kaksi käsilaukkua, rahapussin, kukkaron ja ison rantakassin. Kaikki oli noin -50-70 % ovh:sta. Minun oma pieni paheeni on laukut ja rahapussit! Kyllä piristi mieltä! Tänään saavutettu myös täysiaikaisuus!

Kaikille paljon jaksamisia tähän loppuun!

Tiivi-Taavi & Hemuli 37+0 POKS POKS :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: ReVe
Meillä on sama kun Tiivi-Taavilla, mun äiti on kanssa tulossa lasten kanssa ajankohdasta riippumatta. Mukava kun ei sitä tarvi miettiä.

Tsemppiä kaikille jotka joutuvat pohtimaan synnyttääkö perätila vai mennä kuitenkin sektioon. Mä sitä kanssa mietin kun epäilin vauvan olevan perätilassa, mutta mä en millään pystynyt tekeen päätöstä.

Uutukainen lieneekö toi jotenkin tavallista neuvolakäytäntöä etteivät kovin aikaisin lähetä käännökseen, mulle sanottiin että parin viikon päästä voidaan ultrata ja jos vauva on sillon perätilassa niin koitetaan kääntää, siis 37 viikolla : /. Hieman sitä itsekseni ihmettelin.

Meillä on käytetty pääosin liberon vaippoja, pamppersit aiheutti noille molemmille ihottumaa. Nytkin oon hommannut liberoita kaappiin valmiiksi.

Kävin eilen uudelleen sykkeet mittauttamassa ja nyt ne oli normaalit, siinä 140. Neuvolantäti vaan ihmetteli miks lääkäri ei pyytänyt mua jäämään hetkeksi odottaan että olis voitu uudelleen mitata saman tien, olis taas selvinnyt ilman ylimääräistä ihmetystä :(.

Osaako kukaan sanoa että mistä ihmeestä johtuu eilen alkanut mahakipu? Tää ei oo supistusta, enemmänkin sellaista "normaalia" mahakipua. Kun on paikallaan on ihan hyvä olla, mutta liikkuessa sattuu alamahalle ja kylkiin. Tää vaan on nyt kestänyt niin pitkään että täytynee taas soitella neuvolaan.

Armin 35+6
 
Käyn vaan pikaisesti poksumassa 37+0 :heart:

Väsyttää ihan älyttömästi, saa nähdä jaksanko opiskeluja oikeasti loppuun.. No jos huomenna vielä yrittää vääntäytyä niin voi sitten siinä viikonlopun aikana miettiä jaksaako vielä ensi viikollakin.

Nyt nukkumaan..
 
Pakko pikasesti kommentoida muronalle.
Täällä kohtalotoveri, jota kans väsyttää ihan hirveesti. Ei oo oikeastaan koko tän raskauden aikana ollu aiemmin tämmöstä väsymystä ja ihan hyvin pystyn öisin kuitenki nukkumaan. Mulla olis pari viikkoa vielä armotonta koulua -useita kirjallisia töitä ja tenttejä. Sitte jää vielä toukokuulle ja kesäkuulle kumpaisellekin yks tentti. Mut just nyt semmonen fiilis, et mistä ihmeestä repiä kahelle viikolle virtaa?! Onneksi tuo neiti on päivät hoidossa..
Tsempit meille!<3

Valjakka rv 35+3
 
Ai että, jokohan siellä HaaveissaToinen vauvan kanssa hengailee?!

Mulla menee nyt niin hermo tähän nukkumissekoiluun. Joko en saa unta ennen aamuyötä tai sit herään aamuyöllä. Viime yönä en ehkä nukkunut ollenkaan, tai saatoin torkkua joskus neljän ja kuuden välillä. Voi kooma. Päivällä ehtii toki nokostella, mut eipä se kunnon yöunia korvaa. Eikä tää johdu mistään fyysisistä kolotuksista, vaan hormonit kai sekoilee.

Ai niin piti vielä lisätä, että kunnioitan todella teitä, jotka vielä opiskelujakin tässä vaiheessa tsemppaatte läpi, ite en pystyis. Ootte sissejä!

37+5
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kaana
Täälläkin poksupäivä 38+0 :) :) viikon päästä tähän aikaa mulla on jo vauva sylissä <3 vaan onpa ollut RASKAITA nämä viimeiset viikot, oon ollu niin väsynyt ja pahalla tuulella. Nyt alkaa vähän helpottamaan kun tietää että enää muutama päivä jäljellä. Turvotusta on tullu taas tosi paljon ja sekin ahdistaa...

VAIPAT meillä Pampersit on todettu parhaiksi. Muumivaipat valskasi aina jostakin välistä ja LIDL:in vaipoista tuli ihottumaa, Liberosta myös. Mulla on myös testiin tulossa niitä ekovaippoja joista joku mainitsikin.

HANKINNAT vielä puuttuu itkuhälytin mutta sen nyt ehtii...en millään raski uutena ostaa niin oon käytettyä etsinyt. Mut kaikki muut on valmiina, vaunutkin jo petattuna eteisessä odottamassa pientä tuhisijaa. Ja kun tiedän että luultavasti tämä kolmaskin on samanlainen pulauttelija kuin sisaruksensa, vino pino harsoja on myös hankittu :). sitten lankesin huutonetistä tilaamaan jättipaketin pikkuruisia vaatteita, vaikka tiukasti olin sitä mieltä ettei niitä 56 cm kauaa kerkeä tarvia mutta heikko hetki kun oli niin en voinut vastustaa!

Tsemppiä meille kaikille viime metreihin :)

Bindi&Tara 38+0 <3 <3 <3
 
Täällä alkoi tänään äippäloma :) Käytännössä mikään ei kyllä muutu, kun kotona olen ollut lasten kanssa. Väsymystä tullut tännekin, viimeisen viikon olisin voinut nukkua lähes koko ajan, jos vain olisi ollut mahdollista...

Viime viestissä unohdin onnitella vauvan jo saaneita, joten heille nyt onnittelut :flower:

dublo 34+4
 
lieneekö toi jotenkin tavallista neuvolakäytäntöä etteivät kovin aikaisin lähetä käännökseen, mulle sanottiin että parin viikon päästä voidaan ultrata ja jos vauva on sillon perätilassa niin koitetaan kääntää, siis 37 viikolla : /. Hieman sitä itsekseni ihmettelin.
Käsittääkseni sitä ei kannata aiemmin tehdä koska vauva mahtuu usein vielä itsekin kääntyilemään sen verran, että voi vielä käännöksen jälkeen helpommin kiepata takaisin perätilaan. Toki kasvu menee aika omaan tahtiin, mulla esim. käännös olis voinut olla parempi tehdä jo aiemmin. No en silti kyllä usko että olisi onnistunut :) Olisin itsekin mieluummin pää ylöspäin kun alaspäin ;)

Pääasiassa oon lukenut vain hyviä kokemuksia perätilasynnytyksistä ja vaikka se riski hapenpuutokseen on vauvalle isompi tässä tapauksessa, niin ilmeisen hyvin ovat toipuneet ja saaneet kuitenkin lopuksi täydet Appgarit.

Tuo epparikin on vaan mörkö näin ennakkoon varmaan lähinnä siksi että ajatuksena se on vaan synnyttämättömälle niin kuvottava :ashamed:
Ja kyllä, aion pyytää myös kaikki mahdolliset tropit ulostamiseen :D

Olo on kyllä helpottunut kun päätös on tehty, lääkäri puolsi kuitenkin niin paljon sitä alatiesynnytystä. vielä 39 viikolle tulee kutsu polille ultraan jossa vauvan koko tarkastetaan vielä. Synnytystä ei tulla käynnistämään, eli jos ei käynnisty itsekseen niin sektio tullaan tekemään 41 viikolla.

Näillä mennään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kaana
Täällä vietetään ensimmäistä äitiyslomapäivää! :) Tai oikeastaan olen kyllä vuosilomalla ja äitiysloma alkaa 13. päivä, mikäli vauva pysyy mahassa siihen asti (niin kuin olettaisin). Mulla kyllä tuntuu muutoksena, enkä oikein tiedä miten päin olisi. Hassua miten vapaapäivä tuntuu normaalisti normaalilta, mutta nyt sitten niin kovn erikoiselta :) Tässä olisikin kyllä kaikenlaista tekemistä, että en usko, että kauhea tylsyys iskee, mikäli vaan vointi pysyy hyvänä. Taloudellisesti en kyllä hurraa, sillä ekan kuuden viikon jälkeen saan ihan olemattoman vähän rahaa.

Sain eilen töistä pienen baby boxin, jossa oli leluja, vaatetta, harsoja ym. Oli kyllä todella ihana ja se oli nyt sitten varmaan se meidän äitiyspakkaus :) Ostin tosin muuten Suomesta meille sellaisen samanlaisen Finlaysonin makuupussin, kun minkä äitiyspakkauksessa saa (tosin Aappa-kuosilla).

Nukkumisesta. Mulla oli kans nukahtamisvaikeuksia tuossa alkuviikosta sairastaessa. Mutta viime yönä nukuinkin kyllä sitten hyvin pitkän työpäivän jälkeen. Eli taidan yrittää sitä taktiikkaa, että yritän olla mahdollisimman aktiivinen päivisin.

Perätilasta. Mua vähän jännittää vauvan asento, sillä ei ainakaan viime neuvolassa ollut vielä asettunut. Pää tosin oli silloin alaspäin sivulle. Maanantaina olisi ns. tk-käynti, jossa tilaa sen verran tutkitaan. Toivoisin niin, että asento olisi oikea!

Tsemppiä paljon mahdolliseen perätilasynnytykseen! Ainakin siellä Suomen terveydenhuollossa tunnutaan tekevän kaikki asiat kyllä viimeisen päälle huolellisesti, joten en usko, että mitään turhia riskejä otetaan.

Inkeri84, rv 35+3
 
Heippa.En tiedä iskikö joku mahapöpö vai mikä suolen tyhjennys tapahtui, mutta eilen illalla alkoi vessassa ravaaminen,jatkui yön,nyt ehkä pikku hiljaa alkaa helpottaa:xPahinta oli se,että supistelikin kipeästi,muttei kovin säännöllisesti ja alaserkää poltti,myös kauhee palelu oli...Kävi jo mielessä,että täytyykö lähteä synnyttämään....

Mukavaa äippälomaa kaikille lomalaisille:flower:

Voi Bindilläkin pian vauva kainalossa:heart:

petronella ja toukotoukka 34+2:heart:
 
Mäkin tulen pikaisesti poksumaan 37+0! Täysiaikaisuuden kunniaksi tänään tuli ensimmäiset kipeemmät supistuksetkin.

Vielä ensi viikolla pitäisi kouluunkin raahautua, yhdestä kurssista on nyt valmistuminen kiinni.. Kunhan vauva ei ennen sitä synny niin enköhän mäkin valmistu vaikken sitä ikinä uskonutkaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Dragonfly77
Kylläpä ReVen kuulumiset kuulosti lupaavilta :) Jokohan ois lähtö tullut...?

Kivoja neuvolakuulumisia monella!

Mukavaa juhlaa Petronellan perheeseen :)

EMA19/05
:lle tsemppiä maanantain käännösyritykseen!

Onnea äitiysloman aloittaneille :flower:

Hienoa Uutukainen, että olet saanut päätöksen tehtyä :)
Kaanan tavoin myös mulle tehtiin eppari vähän viistoon, ehkä juuri siksi, kun piti niin laaja tehdä. Wc-reissut kyllä onnistui heti samana päivänä ihan kivuttomasti, eli eppari ei onneksi vaikuttanut siihen mitenkään, vaikka pelotti ihan älyttömästi etukäteen isommalle hädälle meno. Kannattaa vaan muistaa juoda tosi reilusti, kun imettäminen vie yllättävän paljon nestettä. Mulla tokan synnytyksen jälkeen kotona meni vatsa ihan jumiin, ei toiminut viikkoon ja oli kovalla aika pitkään... : / Päätäkin särki ihan kauheasti ekat viikot, kun en heti hoksannut, etten juo tarpeeksi. Kolmannen synnytyksen jälkeen aloitin jo sairaalassa ahkeran kuivattujen luumujen popsimisen ja pidin vesikannua sängyn vieressä kotona.

Pikaista paranemista sairastajille ja jaksuja huonoista unista ja kivuista kärsiville!

Tsemppiä opiskelujen kanssa vielä ahkeroiville :hug:

Ihanaa, Bindillä on enää viimeinen viikko jäljellä odotusta :heart:

Cherrie_ 34+0 *poks*
 
Vaipoista:
Kahden lapsen äitinä olen ollut kaikkein tyytyväisin vain Liberon vaippoihin. Kummallakin hoikahkolla lapsellani muut vaipat ovat helpommin falskanneet reunoilta, mm. Pampers, Muumi ja muiden merkkejä en muista .. olisiko ollut X.tra tai muita halpiksia.
Mieheni on ollut samaa mieltä ja ei ostakkaan kuin Liberoa koska ei haluta falskaavia vaippoja.
Vaunuista: Jooo-o :D Sanoin että kerron jos tein hyvät kaupat Huuto.netissä. No, minä tein todella loistokaupat.
Luulen että myyjälle oli käynyt pieni feilu ettei ollut markkinoinut kuvin vaunujaan oman etunsa mukaisesti. Muita ostajia ei ilmaantunut joten sain vaunut alhaisimpaan mahdolliseen hintaan. Olin etsinyt huuto.netistä hyviä kauppoja jo monta viikkoa. Kävimme hakemassa vaunut ja ovat todella hienot ja teknisesti loistavat. Maksoin siis 105 euroa käytetyistä hyväkuntoisista ( uuden veroiset mielestäni ) 719 euron vaunuista. Vaunut ovat Gesslein Swing-Fi. Sopivat erityisesti haastavaan maastoon ja mukana kaikki muutkin modernin laatuvaunun ominaisuudet.

Dragonfly77 ja typsis 36+3
 
Hei naiset!!

Nyt alkoi äitiysloma ja mä aloin itkeen, voi jestas sentään!!! Olen aikamoinen työaddikti ja pidän työstäni sekä työkavereistani ja tämä hyppy tuntemattomaan ja tyhjän päälle tuntuikin ihan todella vaikealta. En olis uskonut tän olevan näin vaikeeta. Tämä viikko on ollut tosi rankka ja tänäänkin ylitöitä tuli vajaat neljä tuntia. Niin mun tapaista! Kunpa se vauva tulis sopivan ajan kuluttua niin sitten koen itseni taas hyödylliseksi...en ole hyvä 'oleskelussa'.

Muita kuulumisia...viikko sitten perjantaina olin käyrällä ja kaikki kunnossa. Maanantaina oli ylävatsan ultra ja lääkäriaika. Ultran tuloksista ei ole soitettu perään eli kaikki oletettavasti kunnossa. Lääkäri oli aivan ihana ja mukava! Vauva ultrattiin ja kaikki kunnossa. Siinä vaiheessa painoarvio 2350 g eli keskikäyrällä. Kuulemma reisiluun mitta tooosi pitkä, joka nostaa painoarviota. Vartalonympärys hoikka, joten sokerivauvalta ei onneksi näyttänyt. Jee!! Kontrollilabrassa arvot palanneet lääkityksen avulla hyviksi eli jatkossa käyn kerran viikossa labroissa ja jos jotain hälyttävää ne soittelevat perään muuten vaan perus neuvolat ja kahden viikon päästä se synnytystapa-arvio. Eli jos arvot pysyy aisoissa ei tarvetta käynnistykseen. Ei ainakaan ennen laskettua-aikaa.

Turvotusta on jaloissa ihan mielettömästi! Tänään töissä mulla oli mekko ja sukkikset ja ihan hävetti kuinka paksut mun nilkat on!! Nyt makaan jalat ylhäällä mutta ei se tunnu auttavan.

Flunssa meni sitten vaan pahemmaksi ja tiistain olin saikulla. Loppuviikon yritin tsempata töissä, jotta saisin työt kunnialla purkkiin. Nyt vaan makaan ja sairastan että parantuisin, vihdoinkin. Ens viikko on täynnä kaikkea kivaa menoa etten murehdi liikaa joutenoloa :) En tiedä, että johtuuko tää nukkumattomuus kokonaan flunssasta ja tukkosesta nenästä vai vaikuttaako raskaus siihen. En vaan nuku! Viime yönäkin valvoin kahteen-kolmeen ja sitten olin sammunut istualteen sohvalle. Havahduin viideltä ja kömmin muutamaksi tunniksi vielä sänkyyn.

Vaippoja ostelin yhden paketin Liberoa ja yhden Pampersia, jotta voin heti aluks testata. Itsellä kun ei ole mielipidettä...sisko on käyttänyt Liberoa ja kestoillut. Itse en aio kestoilla, ainakaan vielä. Katsotaan sitten kun ollaan muutettu isompiin tiloihin. Nyt pyykkihuolto on vähän nihkeetä, joten en aio stressata kakkavaippojen kanssa.

Asuntoasiaa...miehen opiskeluasunto myytiin tänään ja ensi viikolla käydään pankeissa. Sunnuntaina ja maanantaina mennään jo muutamalle näytölle ja sitten pitäis harkita tän nykyisen asunnon myyntiä. Ihanaa kun se kaukana ollut asunto on nyt myyty, rahat tilillä ja yksi iso murhe pois ennen vauvan syntymää :)

Ihanaa viikonloppua kaikille! Onnea kipuihin, nukkumiseen ja ahdistavaan oloon sekä tsemppiä supisteluista kärsiville!

Farkkutyttö ja Ihanuli 34+2
 
Voi kuinka kiva kuulla, etten ole ainoa joka ei saa unta tai nukutuksi normaalisti öisin Mulla oli just sama vaiva esikoiselta ja jos ei ois ollut niin pienessä paniikissa nyt miettisin mikä juttu tää oikein on! Viime yönä todella nukuin, sitä edellisenä klo 6.40 mennessä en ollut nukkunut hetkeäkään. Sitten tunti unta, hetki hereillä ja vielä 2 tuntia unta. Odotin lapsen päiväunia innolla ja sitten huomasin, ettei uni mulle tule silloinkaan :headwall: Tällaista tämä nyt vaan on ollut muutaman yön... Ei ihmeemmin silti väsytä. Pahin vaiva nyt on tämä tolkuton flunssa.

Yritän löytää hyviä puolia tästäkin ja edellisessä raskaudessa mulla oli tosi kova närästys tähän aikaan, puutuneet sormet = rannekanavaoireyhtymä (loppui synnytykseen), paljon kömpelömpi olo, turvonneet jalkaterät, kovat liitoskivut ja paljon pahemmat vaivat nukkuessa kuten jalkoja pakotti jne.

Vaikka monenlaista pikku vaivaa onkin niin koen kyllä vointini puolesta hyvin jaksavani vielä... toistaiseksi ainakin!

Tsemppiä kaikille :hug: Nyt minustakin on alkanut tuntua, ettei tässä nyt enää niin mahdottoman pitkään ole raskausaikaa jäljellä... Edelleen olen sitä mieltä, että helvetin kauan tämä on kuitenkin kestänyt :LOL: Sitä ei muuta mikään!
 
Huomenta.
Ei muuta kuin että tasan 35 tänään (poks). Tikkana hereillä jo aamuviideltä, muuten yö meni nukkuessa. Mitä nyt piti kääntää kylkeä ehkä 8 kertaa kun lonkat alkoi jomottaa. Ja se kyljenkääntö ei enää tässä vaiheessa ole mukavaa kuten kaikki tietävät ;) Nyt tarvii varmaan ottaa päivisin taas tukivyö käyttöön, pitkään selvisinkin ilman.
Äitiysloma alkaa, ja se on ihanaa! Jostain syystä tuntuu siltä etten ole vielä henkisesti edes valmis uuden vauvan tuloon :O Eli näiltä seuraavilta viikoilta odotan pientä latautumista ja sopivaa "höperöitymistä" asian tiimoilta. Onneksi ei ainakaan vielä ole merkkejä siitä, että tulisi ennen laskettua aikaa. Esikoinen syntyi 40+6, jos siitä nyt voi mitään ennustaa. Olen kyllä koettanut välillä ajatella myös mahdollisia odottamattomia käänteitä...

Labratulokset näytti hyvältä, hemoglobiinikin oli 127 mikä on mulle parempi kuin normaalisti. Sama juttu ekassa raskaudessa, ei tarvinnut yrittää rautalisää syödä sen raskausvitamiinin lisäksi. En ole varma, otettiinko multa se streptokokkinäyte vai ei...täytyy kysyä siinä tulevassa lääkärineuvolassa. Mutta mitään huomautettavaa ei siis kuitenkaan ollut.

Tänne Turkuun on luvattu auringonpaistetta viikonlopuksi, tavoite olisi kyllä ulkoilla ja nauttia siitä! Tarvis jotain vastapainoa jatkuvalle syömiselle :p

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille! :flower:

Olgamaria ja Nuppu
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta.Ulkona paistaa jo hienosti aurinko,sinne täytyisi suunnata lasten kanssa,kunhan saa kotitöitä vähän tehtyä:cool:

Jouduttiin sitten siirtämään tytön synttärijuhlia,vielä eilen illalla jouduin ravaamaan vessassa,kun maha oli edelleen aivan sekaisian,ei uskaltanut ottaa riskiä,että joku muukin sairastaa: /Muita sairastuneita ei vielä ole,toivottavasti ei tulekaan:)Tyttö sai meidän lahjat aamulla,että vähän lohdutti,kun oli pettynyt juhliensa peruuntumisesta.

petronella ja toukotoukka 34+3:heart:
 
Onnea HaaveissaToinen tytöstä :flower: :) ! Hienot mitat typyllä ! Ajatteles jos olisi mennyt vielä 2 vk.. :-D

Omia kuulumisia:
Rv 36+4 ja loppuun asti varmaan menee viikolle 40. Huomenna tulee parketit lattialle ja olen yh yhden päivän ajan. Mitäs sitä tekis kun ei oikein hoksita enää tässä vaiheessa raskautta seisoskella tai leikkiäkkään paljoa, syliinkään en oikein pitkäksi aikaa lapsia nyt voi ottaa. Ehkä HopLop on se juttu :-D
 
Oikein paljon onnea tytöstä HaaveissaToinen :flower:.

Meillä meni lapset siskon luo yökylään, koko aamun seitsemästä asti kävivät kyselemässä koska mennään, ja sitten ennen puoltapäivää laitoin siskolle viestin että joko saan ne tuoda, pikkuisen olivat taas innoissaan :LOL:.
Me käytiin miehen kanssa katselemassa laminaatteja keittiöön ja syömässä pitkän kaavan mukaan, seuraavana sitten varmaan sohvaa ja elokuvaa, niistä meidän lapsivapaa on tehty :).

Armin 36+1
 

Yhteistyössä