TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

G: palautuksia rapsahti minulle 2000e, miehelle tuplasti sen verran. ulkomaille suunnataan reppumatkalla vuoden alussa 2 vkoksi.

(.)
Viimeinen liike tuntunut perjantai illalla. Huomenna neuvola, ja kuunnellaan joko on pieni antanut periksi, vahvasti luulen niin, koska liikkeitä on kuitenkin ollut jo jonkun aikaa vähintään joka toinen päivä, nyt ei ole enää pe jälkeen mitään tuntunut.
Tuun sitten ilmoittelemaan miten kävi, jos siellä sinnitellään, tuun ilmoittelemaan huomenna varmaan, jos ei niin tulen sitten kertomaan miten meni kun sairaalasta pääsen.

:heart: Toivon teille Muille oikein paljon enkeleitä loppuodotukseen ja että kaikki menee hyvin :heart:

T:Neiti, rv 16+2
 
Neiti-81 Voi ei, toivottavasti kaikki menee parhain päin :'( :hug: Voimia sinulle äärettömän paljon, olipa tilanne mikä tahansa :hug: :hug:
Ihana että teillä on miehen kanssa tuollainen reissu odottamassa, varmasti tekee hyvää kaiken tämän keskellä :heart:
 
Neiti-81 Kaikkea kaunista ja hyvää sinulle. Olet ajatuksissa. :hug:


Jotkut täällä vielä oottelee ja haaveilee energisemmästä ajasta. Mun luo se on näemmä ehtinyt kun näytän olevan nykyään niin aikaansaava! Päikkärit on kutistunut pelkäksi puolen tunnin lepäilyksi ja kirjan lukemiseksi ja muun ajan väsään lakkaamatta jotain. Eilen lenkiltä tullessani innostuin kylppärin perinpohjaiseen puhdistukseen. Puolitoista tuntia siellä huhkin ja heitin kylppärin matonkin pesukoneeseen. Tulipa hyvä fiilis kun urakka oli ohi! Se ei tietenkään minulle riittänyt vaan jatkoin siitä sitten yläkertaan missä olen muutaman päivän järjestellyt tulevan lastenhuoneen romuja laatikoihin. Sain senkin homman valmiiksi asti kun sitä energiaa tosiaan vaan on! :D
Tänään heräsin seitsemältä tekemään piparitaikinan ja illalla sitten leivotaan! :p

Energistä tiistaita!

Jasmin ja aarre 18+6 :heart:
 
On tämä kuulkaa uskomatonta. :eek:
:heart: -Syke 150 vauvalla, oli sitten kääntänyt selkänsä sinne, minne yleensä potkii, ja potkii vissiin suoraan istukkaan, minkä takia liikkeet ei tunnu. Toki on pienikin vielä, ettei aina kaikki tunnutkaan.
Miten ihmeessä tämä kaikki vielä kääntyykään? Voiko oikeesti mikään maailmassa olla yhtä sitkeä?

T:Neiti, rv 16+3
 
Huomenia!
..ihanaa kun on jo joulukuu.. :xmas: Eilen oli kumma väsymys päivä, koko päivä meni sohvalla maatessa.. Tänää ajattelin sitten siivoilla ja jos sais vaikka joulu ilmettä tänne huusholliin ! =)

Vaavin liikkeistä en oo ihan varma.. ? :/ Saattaapa nuo ihme tuminat jo niitä ollakin.. :)

Palautuksia saan onneksi reilu 800e ja siitä sitten makselenkii kaikki laskut! :|

On kyllä sitkeä kaveri Neiti-81:n masuasukas !! :)

T.toukotytsy+masuasukas 17+2
 
Neiti-81: on teillä kyllä kunnon taistelija! Toivotaan, että jatkossakin kaikki on ok.

Gallup: Veronpalautusrahoja täällä odotellaan. Ihan mukava summa on tulossa, kuten myös miehellekin. Yhteensä muutama tuhat euroa.

On tuo mahakin päässyt kasvaamaan ihan vaivihkaan. Eilen entinen työkaveri, jota olen nyt viimeaikoina nähnyt muutaman kerran kysyi suoraan olenko raskaana, en ole kuulemma aiemmin ollut näin "lihava". Samoiten tänä aamuna yksi entinen työkaveri kuukauden takaa kysyi samaa. On se uskottava, että alkaa tämä odotus näkymään myös ulospäin =)

Paistelin sunnutaina joulutorttuja. Pipareita meinasin myöskin tehdä, mutta saas nähdä saanko aikaiseksi. Aiempina vuosina olen ostanut valmistaikinaa, mutta nyt houkuttaisi tehdä itse. Jouluverhot on vaihdettu sekä jouluvaloja on ripustettu ulos. Täällä suurin joulufiilis on toistaiseksi kadonnut lumen lähdön myötä. Toivottavasti saataisiin pian lisää, niin ehkä fiiliskin palaisi. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että joulu ei ole mitään ilman lunta.

Fox, 15+2
 
Neiti-81: On teillä aivan uskomattoman sinnikäs taistelija, toivottavasti on yhtä sinnikko jatkossakin!

Omat mätkyt maksoin jo pois aikaa sitten, kun tuli niin vähän, ukko saa pikkasen palautuksia, mutta onkin sitten tammikuun tulottomana eli tarpeelliseen saumaan tulee hänen palautukset, vaikka ei suuren suuret olekaan.

Mulla oli aamulla neuvola, terkkarin kaverina oli tosi nuori harjoittelijapoika, joka oli kaksonen itsekin. Naurua riitti, homma toimi tehokkaasti, käynti kesti vain 15 min. Kaikki oli ok, sykkeet muistaakseni 140/132. Painoa tullut alkupainoon verattuna 800g, kiitos alkuraskauden pahoinvoinnin.

Seuraava neuvola sitten 31.12, käyn samalla kun käytän poitsua 4v neuvolassa ja ultra sitten ens vuoden alussa. Saa nähdä selviääkö silloin sukupuolet.

- Narttu rv 16+4 -
 
Tervehdys.

Neiti-81 Voimia teille. :hug:

Veronpalautuksista. Pitäis saada muutama lantti... :LOL:

Omasta navasta.

Liikkeitä ei tunnu vaikka tämä on toinen lapsemme. Eilisestä asti kovaa vatsanvääntöä. Heräsin yöllä kipuun. Se tuntuu niin ylhäällä se kipu ettei sen pitäisi liittyä vauvaan mitenkään mutta pelko persiis kuitenkin. Luulin aluksi että mulla on närästystä joka muuttui ilmavaivoiksi mitkä olivat hukkuneet ja aiheuttivat kipua. Kaikkea sitä joutuukin kokemaan. Pientähän tämä on mutta ei mitään kivan tuntuista. :ashamed:

En ole vähään aikaan ehtinyt koneelle kun on tuo esikoinen ollu kipeenä ja töitä paiskin. :whistle:

Niisku-rouva & neiti 9,5kk + pikkupapu 16+6 :heart:
 
Pauzi
Mä en tajua miten ihmiset käy töissä ja hoitaa vielä kodin ja lapset. Tän päälle pitäs vielä harrastaa liikuntaa?????
No nimenomaan!!! Tätä olen miettinyt minäkin. Aivan samat fiilikset täällä.

Eilisestä asti kovaa vatsanvääntöä. Heräsin yöllä kipuun. Se tuntuu niin ylhäällä se kipu ettei sen pitäisi liittyä vauvaan mitenkään mutta pelko persiis kuitenkin.
Mulla samoja oireita, ja ripulissa olen. Siis aivan kamalat vatsakivut tuolla ylävatsalla. Ja aivan vesiruikulla. Tyttö oli viimeviikon ripulissa, nyt minä ja poika. Mies sairasti sen pikana tossa viikonloppuna. Jee.

Meillä ei tosiaan mitään uutta kummempaa ole. Mulla on kans maha pullahtanut ihan julmetun kokoseksi. Tota läskiä on kyllä ihan hitosti omasta takaa, et tietämättömät varmaan luulee et ei helvete, toi vaan lihoo koko ajan. Mut itse huomaan että vauva tämän vatsan kasvun aiheuttaa, painokin on pudonnut yli 5kg lähtöpainosta, joten aika selvä juttu.
:)

Liikkeitä tuntuu aika harvakseltaan, nyt en tiedä mikä on tätä vatsatautia ja mikä vauvan liikettä.

Veronpalautuksia tulee meille kummallekin. Mulle reilu 500?, miehelle joku 300?.

Mukavaa joulun odotusta kaikille!

Pauzi ja pikkuinen 16+5
 
:heart: Kyllä on sinnikäs vauva Neiti-81 mahassa. Ihan selvästi päättänyt jatkaa.
Toivotaan parasta.

Joululahjat on nyt hommattu. Joulukuusi ostettiin tänään kaupasta, muovinen. En jaksa enää havuja jalanpohjissa ;)

Piparitaikinasta: Itse tehty on kyllä parasta. Yksi erä tehtiin lasten kanssa. Nyt ajattelin vielä valmistaikinaa ostaa jos tehdään piparitalo

Huomenna rv16 :heart:
 
Neiti-81 Ihania uutisia sinulla :heart: Vauva on tosiaan sitkeä sissi, toivon sydämestäni että hän jaksaa kevääseen asti ja että näistä jo olleista kuulumisista huolimatta tapahtuisi ihme ja teille syntyisi terve vauva :heart: :heart:

Tässä linkki joulupata-keräykseen, lahoittakaa ihmeessä Kaksplussan Mitäs nyt? pottiin, jos vaan siltä tuntuu

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1249304#m13631730

http://www.joulupata.fi/?page=pottilistaus&group=community

 
hei! nopsaa kirjoitan. olen lueskellu teidän juttuja mutta aina kiire eikä ehdi kirjoittaa. voimia neiti-81, sitkeä on masuasukkisi. meillä ei flunssakierre ihan ohi vieläkään. kaikki yskii vähän edelleen onneksi täi-hävitysprojekti on takana päin. edelleen niitä päiväkodilla liikkuu ja jännään että ilmastuuko niitä vielä uudelleen. itselläni olo on aiempaa parempi. kun syö kun hevonen ja muistaa mennä ajoissa nukkumaan :snotty: neuvola oli tänään ja kaikki ok, kohdun korkeus oli navan kohdalla, että näkyy jo ihan kivasti. joulua tekis mieli vähän laittaa vaan enpä ole ehtinyt...vähän olen ollut liikkeitäkin tuntevinani :)
 
Heippa!
Tänään oli neuvola ja kaikki oli hyvin. Painoa tullut lisää 200g viime käynnistä ja vauvan sydänäänet oli hyvät:) Rakenneultraan varattiin aika ennen joulua. Toivottavasti mies pääsisi nyt mukaan kun ei viimeksi päässyt.

Palautuksista. Mulle tulee muutama sata euro, saapi vähän joululahjarahaa:) Ja miehelle ei tule mitään.

Erica ja muru 18+2
 
Kyllä teillä on oikea pikku taistekija Neiti 81
Minullekin on tullut energiaa takaisin. Sain sunnuntaina kaikki ikkunat pestyä ja puhtaat verhot vaihdettua. Saunan ja pesuhuoneenkin pesin eilen illalla. Joulu siivous siis jo aloitettu...
:)
Joululahjat on viellä ostamatta, mutta kohta täytyy ettei vaan tule kiire. Avomiehen kanssa päätettiin ettei toisillemme osteta mitään ihmeellistä kun lähdemme reissuun tammikuussa

Tytti ja Papu 14+2
 
Näin se tuo hyvänolon hehkutus kostautuu, pitikin mennä kehumaan.. Tänään pitänyt oksentaa pariinkin otteeseen ihan reilusti ja muutenkin olo ollut aika karmea. Töissä oli kohtalaisen vaikeaa olla, onneks työkaveri teki lopputunnit minulta. En tajua miksi se taas tällaisen lykkäsi, kun jo pari viikkoa oli melko hyvä olo..

Meillä ei kanssa erityisemmin joululahjoja ostella, kummilapsille lähinnä. Miehen kanssa vähän puhuttu, että ostettaisi porukassa videokamera (vai millä nimellä ne nykyään kulkee), olis kiva kuvailla pikkuista sitten ensi vuonna. Mutta katsellaan..

Torstaina sitten neuvolaan, jes. Nyt makoilemaan ja jääkaapille katselemaan, meniskö mikään alas :headwall:
 
Moooi pitkästä aikaa! Uus pinoki tullu, jihuuh!
Me saatiin muutettua tänne Vantaalle, ja on kyllä kans energiaa riittäny, kerta muutossa oli niin paljon hommaa. Kauheena oon pesää tehny täällä :)
Ihana uus kämppä, mahtuu tulokaskin tänne hyvin. Oih, vihdoinki saatiin nettiki toimimaan ja muuta perusjuttua...
Neuvolaanki sain jo ajan parin viikon päähän, pitäis varmaa toinen ultra saada kans siihen samaan, pitäs vaan opetella kulkeen täällä sujuvasti....
Liikkeitä oon alkanu myös tunteen, mies sano et oli yöllä ku olin nukkunu nii pitäny kättä mahalla ja tuntenu potkun, mitä kyllä ite epäilen, ehkä mulla vaa mahassa jotai ilmaa poksahti, heh, mutta mistä sen tietää... :) Jos oon ollu jotenki kylellään....
Meilläki tulee veronpalautuksii, ei ny huomattavaa summaa, mutta kunhan ei tarvi maksella...ja tulee seki tarpeeseen...
Jeps, taidan alkaa vääntää iltapalaa tolle esikolle ja sit oottelee Prison Breakia....
Masu on muutes kasvanu muutamas päiväs aiva jumalattomasti, oon käyttäny mammahousuja ahkerasti... JA RUOKA MAISTUU EDELLEEN! ;)
 
NIIKSU: Onkos sulla vielä millaista pahaa oloa, ihan oksetusta?
Mulla on ollu ihan hirveä ilta: syke miljoona, vapisee kädet ja olin pyörtyä kauppaan. Viime yönäkin heräsin 6 kertaa sellaiseen tiheäsykkeisyyteen, vapinaan ja äärettömän huonoon oloon.

Niin ja mites muillakin? Onko tollasta heikkoutta kellään muulla? Tai vapinaa, huimausta jne..? Mua ei varsinaisesti okseta, on vaan ihan sellanen olo ettei pysy tolpillaan, vaikka olisi syönytkin...?
 
Neiti-81: Mulla su kaupassa alkoi pyörryttämään. Korvissa kohisi ja naamasta ihan kalpee sitten aivan punanainen. Äitin kans olin ja toi äkkiä kärryn eteeni. En pyörtynyt, mutta huimas tosi kovaa.

mwoana: :flower: Onnea uuteen kotiin.
 
Neiti-81: Tänään olen ihan oksentanutkin. Töissä kävin ruokatauolla, juuri ehti saamaan ruuat alas, niin samantien pukkas ylös. Ihmeissäni olin toki, kun olo ollut melko hyvä jo viime ajat. Ällötystä on lisäksi, tänään taas meinasi roskiksen haju puistattaa yms. Ja kauheasti väsymystä. Edelleen odotan sitä energistä keskiraskautta.

Mulle sanottiin ekassa neuvolassa, että kannattaa kuljettaa käsilaukussa neuvolakorttia siltä varalta, että pyörryn. Auttajat näkevät nopeasti, että olen raskaana ja pyörtyminen johtuu mahdollisesti siitä. Eli tuommonen pyörryttävä tunne on kai ihan normaali raskaana! Itsellä on vapinaa käsissä muutenkin, niin en ole huomannut sen lisääntyneen entisestään.. Vain jos pääsee nälkä yllättämään tai oksentaa kovasti. Kannattaa sinun ehkä kysellä neuvolasta tuosta heikotuksesta, että mitä sanovat, ja auttaisko joku siihen..
 

Yhteistyössä