+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

MG Vaihtoehtona ihan hyvä, mutta sanoi tänään tienneensä jo joulukuussa asiasta itse! :) Ja sitä toivon minäkin että onnistuu suhde! Tää kaveri erosi viime heinäkuun lopussa 4,5 vuoden suhteesta ja joulukuussa siis oli jo raskaana uudelle! Enkä tuossa tarkoittanut sitä että moralisoisin mitenkään sitä, että ovat olleet noin vähän aikaa yhdessä, vaan että ovat olleet noin vähän aikaa ja noin nopeasti raskaaksi! No, kuitenkin...en taas osaa selittää ymmärrettävästi! :D Aloitimme itsekin yrityksen vain 3 kuukauden seurustelun jälkeen, että ei ole sanominen kenenkään tekemisistä mitään! No, olen vaan niin katkera että heillä tärppäsi heti ja itse joutuu odottamaan ja odottamaan! Kuitenki...en siis pahalla tarkoita sitä! No, nyt jätän tän onnettoman yrityksen selittää mitä tarkoitan! :D
 
Kiitos Ansku83 uudesta pinosta. :heart:

Bla-bla: Suuret halaukset sinne. :( :hug:

***

Täällä toivuttu vapusta. :D Ja kp 29, ovis edelleen karkuteillä. : /
Tuttua juttua näistä katkeruudentunteista & laskeutuneesta toleranssista "märinöiden" suhteen... Meille on syntynyt/syntyy kohta lähipiiriin ja tutuntutuille ihan kohtuuttoman paljon vauvoja. Nosiis, siinä iässähän me ollaan, että perheenlisäykset ovat ajankohtaisia...mutta tottakai oman menetyksen & pettymyksien jälkeen tuntuu, että oikein silmille hyppivät nuo raskausmahat. Välillä on helpompi suhtautua ystävien raskauksiin ja vauvoihin, välillä itku on todella herkässä. Eräänä päivänä riitti, kun töissä yksi ihminen kertoi vauvahaaveistaan jne. (nuori ihminen, tuntui luulevan, että vauvat saa alulle "tosta vaan") niin meikäläinen kävi sitten itkemässä työpaikan vessassa kaksi kertaa. :( Että ihan päivästä kiinni miten kipeää tekee...

Mutta täällä siis roikutaan! :wave:

Ainiin Ansku: Mulla kipeytyy nännit oviksen jälkeen. :)
 
Moikka,

liitynpä minäkin joukkoonne kuumeilemaan. Kolmas lapsi olisi haaveissa, ennestään kaksi poikaa -03 ja -05. Jonnekin vain se aika on kadonnut ja minunkin vauvoista on isot pojat kasvaneet. Nyt olisi taas aikaa ja syliä seuraavalle, jos sellaisen ihmeen luoja suo.

Listaan tietoja voisi lisätä seuraavasti
Metku...1/22-26....3.lapsi.....yk1

Enemmän ja vähemmän aktiivisesti vietän aikaani koneella ja hauskaa olisi vaihtaa kuulumisia samassa tilanteessa olevien kanssa, muut kun eivät vielä yrityksistä tiedä ja kun tietävät eivät takuulla jaksa kuunnella :LOL:

Meillä aikaisemmat lapset ovat suht helpolla saaneet alkunsa, n. puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Itse siis koen, että helpolla ovat tulleet, paljon vaikeampaa on monella tutulla ollut. Turhaa stressiä yritän olla asiasta ottamatta, mieskin on sitä mieltä että täytyyhän sitä kunnolla harjoitella ennen kuin tärppää (tietää siis innokasta pupuilua) :) Hassulta tuntuu tuoda asia julki, nyt se vaan on todellista mistä olen salaa haaveillut jo pidemmän aikaa. Odoteltu on lähinnä siksi, että rakensimme omaa taloa, eikä aika silloin ollut otollinen. Nyt on ne kiireet helpottaneet ja voidaan alkaa taas perhettä kasvattamaan.

Tässä pikainen esittely itsestäni, yritän päästä kärryille jutuissanne ja kovasti plussatuulista toukokuuta ihan kaikille toivottelen!
 
Terppa uusille :wave: Olkoon visiittinne pikainen :)

Täällä oli puhe näistä muiden mahoista ja vaivoista, tuttua juttua tännekkin.

Mites muuten, tietääkö teillä tuttavapiiri yrityksestänne? Minä hölömö menin kertomaan monille, kun aloitimme yrityksen. Luulin että olisin nopeastikkin raskaana. Nyt sitten saan kantaa sen hedelmää. Juuri tuossa vappuna tuttava kysyi varovaisesti; ai sinä juot? Mitäpä siihen, väläytin vaivautuneen hymyn ja totesin ettei tuo olekkaan niin helppoa. Toisten kanssa on helpompaa aiheesta puhua, yksikin kaveri kertoi tutuistaan, jotka olivat yrittäneet pitkään ja vihdoin onnistuneet vyöhyketerapian avulla. Mitäs mieltä olette siitä, siis vyöhyketerapiasta? Mutta joo, siis hyvin ärsyttävää on kun katsellaan joko se maha kasvaa ja oletetaan jos en vaikka juokkaan, että AHA! olen raskaana. Tai sitten asiasta vaivautuneesti kysellään jos juonkin...

).( Odottelen sitä tätiä. Testasin siis pe negan, jotta pystyin viiniä vapun kunniaksi ottamaan. Nyt ois dpo13, mikä on mulla se normi pituus. Huomenna siis oletan tädin tulevan...
 
Tervetuloa Metku! :)

Mä en yrityksesta ole kertonut kun yhdelle ihmiselle, tälle samalle joka on nyt itse raskaana.. :whistle: Meinattiin muutenkin et sit jos ja kun tärppää, ei kerrota kellekkää ennenkun viikkoja on runsaasti kasassa..
Ja noista raskausajan vaivoista nurisemisesta, tottahan toki minäkin ymmärrän että olo voi olla kamala, mutta tarviiko sen olla päivän ainoa puheenaihe? :p
 
Barbamama35: :hug: Minäkin sanoin sisarelleni tässä yksi päivä, että on vaikeaa olla kuin ei mitään kun sisintä raastaa...Vihjasin että aina ei jaksaisi puhella niitä näitä kun mielessä ei oikein ole muuta kuin tämä toivoton yritys ja harmittaa kun ei voi olla iloisella päällä. Hän heti kommentoi miten on yrittänyt olla puhumatta raskaudesta jne, ettei minulle tulisi paha olo. Se ei auta mitään koska tiedostan asian ja oikeastaan se saattaa jopa pahentaa olotilaa kun ei läheinen ihminen saa puhua minulle vapaasti asioistaan:confused: Tuntuu ettei tätä ymmärrä kuin kohtalotoveri tällä hetkellä:(

Ansku83: Mulla on ainakin viillellyt jo jonkin aikaa, mutta sitä kaikista pahinta kipua ei ole ilmaantunut josta tietäisin oviksen menneen. Ja limaa tuleekin vielä:confused:

Niin ja tervetuloa uusille!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Midia ja Metku: Tervetuloa ihanaan joukkoomme :wave:

Ansku83: Kiitos uudesta ihanasta pinosta! :flower: Mulla muuten myös kipeytyy tissit ovispäivänä eli jospa se ovis ois nyt sitten sulla ollut ;)

).( Mulla muuten tekee pahaa kans noi turhan märisijät... Ja tuntuu muutenkin, että kaikkialla suorastaan vilisee naisia vauvamahojensa kanssa : / Ehkäpä se oma vuorokin vielä tulee... On vaan välillä niin kovin katkera olo :( Meillä tietää yrityksestä vaan pari mun ystävää, mutta noista mun kahdesta keskenmenosta tietää vaan yksi hyvä ystävä. Niistä en vaan pysty puhumaan muille. Oon muutenkin kokoajan painottanut yrityksestä tietäville, että meillä tuskin helposti tärppää kun esikoistakin tehtiin puolitoista vuotta. Sen takia meillä ei ole varmaan tullutkaan minkäänlaisia uteluita tai arveluita raskauden suhteen. Mutta nyt siis on taas piinailu alussa ja toivotaan, että tärppi olisi nyt käynyt :) Peittoja on kyllä ainakin heiluteltu kovasti :D
 
Metku Tervetuloa!!! Lisätään listoille! Toivottavasti sinunkaan ei tarvitse tällä puolen kauaa pyöriä! :heart:

Zanca Kyllä meilläkin muutama asiasta tietää, myös tämä kaveri joka kertoi juuri raskaudestaan. Ja kyselee kokoajan, myös eilen, no joks sie oot raskaana! Oon kyllä ilmassu sille ettei tarttei kokoaja kysellä, mut kun ei tajua! : /

Ja jälleen ovistesteihin! En tajua, näyttää nyt kolmatta AAMUA peräjälkeen plussaa/liki plussaa ja sitte illalla kun tekee ni selkeesti nega! Hyvin hailua haamua korkeintaan! Ekan liki plussan 28. pv kp10 ja nyt sitte kp12, 13 ja 14! Kp11 ei ollu niin selvä testiviiva. Paras vissii jättää koko hiivatun tikut ihan kokonaa pois! :D Ja se kontrolliviivaki on noissa wondfoissa sellanen et se normaalisti luokitellaan ovistikussa (testiviiva jos ois) negaksi!
 
Ansku83: Sama juttu täällä, aamusta liki plussaa ja iltapäivällä vaaleenhaaleeta:confused: Pitäiskö kohta jo testata rtestillä, ovis ei oo voinu mitenkään mennä huomaamatta mutta tärpin mahdollisuus on toki ollut:D Mulla kp.t jo 20 paremmalla puolella:rolleyes:
Saisitko laitettua kuvaa sun liki plussista? Olisin mielenkiinnosta verrannut omiini, mulla jo neljättä aamua suhteellisen voimakkaita mutta iltapäivästä tosiaan jo vaalentuneita viivoja.
 


maanantai 2.5.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
öttiskä......................kp41/28-30...........22v...1. lapsi.....yk1/10km2
Kauniina Päivänä Tuut....kp39/27-30................................
pikkumy......................kp34/28.............25v...1. lapsi......yk7
Tuuska.......................kp34/28...........25v.....3. lapsi......yk4
Lisey..........................kp30/30-32........28v.....2. lapsi...yk2/4kkm1
Zanca.........................kp29/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
macy gray...................kp27/30-35......30v...2. lapsi....yk17
Barbamama35............kp27/23-28........35v...3./4. lapsi...yk8
Emmuska10...............kp25/38.............28v......2. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp24/35-40.......32v....2. lapsi.....yk12/15ku1
Maira...........................kp20/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
SiSa78........................kp16/28-30.......32v.....2. lapsi....yk6km2
Ansku83......................kp14/30-32.........27v...1. lapsi......yk5
Midia...........................kp11/30-32........34v....2. lapsi.......yk1
unna84......................kp11/??.............26v.......2. lapsi.....yk1
Sunflower11...............kp10/26-31.................3. lapsi....yk5
nepari80.....................kp10/29..............31v...2. lapsi.....yk4
Sinderella..................kp9/25-30.........38v...6. lapsi....yk5/7km1
kissendaal...................kp4/35.............25v.......2. lapsi....yk2
MinyMom...................kp3/27-28..........26v....2 .lapsi....yk12
Bla-bla........................kp3/34.............34v...2. lapsi......yk13
Metku.......................kp1/22-26.................3. lapsi.....yk1
Pänä..........................kp?/26-34.......28v...1. lapsi....yk21




TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale, Epa_88, Minnarun, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, iloksi



PIINAILIJAT
Tuuska........................dpo20
Kauniina Päivänä Tuut....dpo19
Pänä...........................dpo18
MinyMom.....................dpo16
Zanca..........................dpo13
macy gray....................dpo10
Maira...........................dpo3
SiSa78.........................dpo2
Ansku83......................dpo1



PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4
Viena.................8.4......kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
mileon...............12.4.....kp??/??............??v.......?.lapsi.....yk?
Mango86............17.4....kp27/??............24v......2. lapsi.....yk1km1
Miimau...............21.4....kp27/27............31v......1. lapsi.....yk10
Camilla31............24.4....kp29/??............31v.....2.lapsi......yk1
Jul.....................24.4....kp28/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Viola30...............27.4....kp28/27............31v...2. lapsi.....yk11

Plussanneet 2011 toukokuu:


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT

Sandemar :heart:






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Listan lyhenteiden selitykset ja huhtikuun pinkan linkki etusivulla! =)



Plussarikasta toukokuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Jensar Muuten kyllä voisin laittaa, mutta miun kamera rajoittuu tuohon huikeaan 2 megapixeliseen kännykän kameraan ja sillä tulee nii mahottoman suttuisia kuvia ettei mitää rajaa! :D Aijaa.com - 28.4.2011 kp10 - 7955722.jpg Tuossa vielä siitä kp10 tehdystä heikkolaatuinen kuva! Ja tuollasia tai ehkä vähä vahvempia ollu aina aamulla! Eilenki illalla sellanen et hyvä että erotti et siin on mitää viivaa! Ja taas aamulla sitte tuollanen...! Peukkuja peukkuja!!!! d:heart:b

SiSa Mieki vähä epäilen et se ovis oli eilen tai edellisenä yönä...tms! Illalla kun ruvettiin taas heiluttelemaan peittoja ni oli tää mamma kyllä ku sahara! Muutenkaa ei sitte lopulta tapahtunut miun osalta juuri mitään, niinku tuntui mut en tuntenut! :D Kummiski! Ja sit nuo nännit oli päivällä aivan arathellätkipeät! Se oli miule aika uutta...ei oo aiemmissa kierroissa ollu sitä et heti ovispäivänä/oviksen jälkeen kipeytyy noin! Tai en oo ainakaa huomannu! :D Ja illalla kun nykäsin peiton päälle ni sekin tuntu aika inhottavalta, se oli painava...ainaki miun utareitten mielestä! :D Nyt täytyy vaan yrittää ottaa iiihan iisisti eikä kuvitella taas mitä sattuu! :D
 
Jensar: Juu tiedän niin hyvin tuon tunteen! :hug:

Meidän yritys tuli lähipiirin tietoon sen viime kesäisen raskauden myötä. En osannut pelätä mitään, koska edelliset raskaudet olivat sujuneet hyvin. Iloittiin siis avoimesti raskaudesta ja vatsa näkyikin jo ihan selvästi siinä loppuvaiheessa (keskeytys oli joskus rv 15). Sen vuoksi on nyt hiukan vaikeaa pitää salassa, että yritetään uudestaan. Jos nyt onnistuisi, en puhuisi ennen np-ultraa ainakaan kuin ihan parille lähimmälle ystävälle, joihin voin luottaa. Tosin en tiedä miten sen mahan saisin nyt ainakaan pidettyä salassa...
 
Kiinnittymisessähän menee n. viikko?
Mulla on vieläkin pieni epäilys että olikohan se ovis kuitenkin jo sillon kp10/11 kun davidin testit anto melko vahvaa viivaa testauksen aloittamisessa...Mulla meinas nimittäin tulla kahvit aamulla ylös ja siitä uteliaaksi tulleena tein testin johon tuli haamu.. :O

Ei pitäis ajatella asiaa, saatika edes testata tässä vaiheessa, ettei sit tulis taas pettymys..
 
Tulisin mukaan kuumeilemaan! Kovin salakavalasti tuo kuume nousee :) En oikein vieläkään täysin tunnusta tätä tautia, mutta sitte sitä huomaa laskevansa potentiaalista päivää ja siitä seuraavaa la:a.. Esikoinen kohta 1½v ja kyllähän se vielä äitin pieni vauva on, mutta saahan tuo vielä ollaki ainaki seuraavat 9kk :D
eli
unna84...................11/??........26....2.lapsi.....yk1
 
Tais olla davidin viimeinen liuska..No en tiiä, saattohan se olla viivanpaikka tai kiinnittymis yritys tai mun mielikuvitus.. Menkkojen pitäis alkaa vasta viikon päästä joten laitetaan jäitä hattuun ja koitan unohtaa koko homman... :D
 
unna84: Tervetuloa :wave: Ja joo, tää vauvakuume on vakava tauti :D Sitä huomaa tekevänsä vaikka miten pöljiä asoita... Joutuu välillä kyseenalaistamaan oman järkevyytensä ;)

Maira: Oijoi!!! :p Nyt heti kuvaa tänne! :popcorn: Ja lisätestiä parin päivän päästä kehiin :D Toivottavasti haamu vahvistuu :heart: Plussatuulia!!!
 
Mairalle peukutuksia täältäkin!!

Vyöhyketerapia autto mulla aikoinaan nelosesta haaveillessamme. Ongelmana tuolloin oli liian lyhyt luteaalivaihe. Tuhruilu alko aina dpo7 tai 8. Sitte ekan käynnin jälkeen tuhrut loppu ja tokan käynnin jälkeen parissa kierrossa tuli tärppi. Puolitoista vuotta meni operaatio neloseen.

Muoks. oli muuten jännä se eka vt-käynti kun terapeutti kysyi, että onko mulla edellinen synnytys ollu jotenki raju. Sanoin, että en kerenny saada minkäänlaisia puudutuksia vaan luomulla mentiin. Terapeutti sano siihen, että hän huomaa että kohtu ei ole siitä vielä toipunu. Siinä vaiheessa synnytyksestä oli kulunut reilu vuosi.
 
Viimeksi muokattu:
SiSa Se testi koristaa jo roskista, mut katotaan uudestaa tässä joku päivä.. :)

Taidan seuraavaks kokeilla ihan apteekin omaa, siitä ainakin tietää mitä ne viivat kertoo..En kuitenkaa jaksa olla kovin positiivinen mistään vielä tässä kohtaa..Olishan se tietenkin ihan kiva jos nyt olis tärpännyt kun meinattiin vähän et ostetaan talo, sais sit uuteen kotiin tehdä vauvalle pesän.. :)

Mut saas nähdä.. :)
 
ON: Jiiiihaaaaa, nyt tuli viiiiiihdoinkin sekä Davidin että pregcheckin ovisliuskoihin selvät plussat molempiin:D Että sitä voi olla "pienestä" onnellinen, eipähän tule pitkää kiertoa tällä kertaa. Mulle 40 pv:kin on normaali kierto vielä:D
 
Ansku83: Ihana uusi pino. :) Niin ihanan keväinen/kesäinen. :flower:

ON: Täällä odotetaan ja katsotaan, että mitä kropassa tapahtuu, vuodot on onneksi loppuneet kokonaan ja peittoja on heiluteltu oikeen urakalla. ;) Ovistestejä tilasin ihan kokeillakseni, olen saanut vasta yhden haalean viivan :confused: ja muut ihan plankkoja. Voisikohan olla että mennyt raskaus vaikutti siihen vai meniköhän mahdollinen ovis jo? :O
 

Yhteistyössä