+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Viola30 Olen tosi pahoillani :(

Tervetuloa kaikki uudet!

Onko kukaan kokeillut akupunktiota raskautumistoiveissa? Ajattelin, kun vyöhyketerapiasta on ollut puhetta, niin varamasti kiinalaisillakin olisi ratkaisu meidän ongelmaan ;) Ajattelin mennä kokeilemaan, vaikka kyllä tuo vyöhyketerapiakin kiinnostaisi. Sitä olen kokeillut muihin vaivoihin.

).( Tylsä alkukierto ja aika suuri varmuus siitä, että tämän kuun ovis jää hyödyntämättä tylsistyttää mielen. Nämä masennuksen alhot vaan syvenee ja pitenee. Toivottvasti alkava kevät auttaisi vähän ja piristäisi mieltä.
 
Uusille tervetuloa! :flower:

Mairalla onkin jännää... :) Pidän peukkuja. :heart:

Voi Viola30... :( Pahoittelut ja tsemppiä sinne kovasti... :hug:

***

Manaamisesta oli hyötyä täällä. ;)

Vappu poksautti muutakin kuin ilmapallon ja minut saa siirtää piinaajiin... DPO 2 tänään. :)
 
Ylipaino on raskautuessa myös riski, en siis jaksa miettiä erikoisempia. En laihduta liian nopeasti ja terveellisesti siinä syön, ei se pelkkää pussittelua ole. Vähähiilarisella siis menen ja piste, oma on asiani, eikös vaan? :) Yritä en sen enempää raskautua, tulee jos tulee kun elimistö on siihen valmis. Edelliset keskenmenot tulivat ennen dieettiä, mitäs se sitten kertonee...? Tietääkseni muillakin foorumeilla pudotetaan painoa ihan porukalla.
 
Sandemar > Ei tuota ollut tarkoitettu hyökkäykseksi sinua kohtaan. Tietenkin asia on omasi ja painon pudotus ihan suotavaa raskautta yrittäessäkin, jos kerran ylipainoa on. Huolestuttiin vaan tuosta tavasta. Vähähiilarinen on varmasti ihan hyvä, kunhan ei liian rankalla tyylillä vedä. Rauhallinen pudottelu ja terveempiin syömätottumuksiin pyrkiminen parantaa hyvinvointia kokonaisvaltaisesti, joten sellaisesta ei liene ainakaan haittaa. Tekstistäsi sai kuitenkin käsityksen, että pudottelet rankalla menetelmällä nopeasti ja se sai huolestumaan.

Ovistesti näytti negaa, joten usko raskauteen tipahti hurjasti. Ehtii tilanne parissa päivässä vielä muuttua, joten pidän perjantain testipäivänä. Ovisliuskojen annan kuitenkin nyt olla vaikka tämän aamuinen näyte laimea olikin. En usko saavani huomenna tämän iloisempaa mieltä, joten mieluummin odotan pari päivää raskaustestillä tikuttamista. Polin kesätauko kyllä ahdistaa jo valmiiksi. Jos nyt ei tärppää, niin en tiedä ehtiikö kokeilla uutta kierrosta. Kiukuttaa. :kieh:
 
Sandemar: Minä kyllä ymmärsin, ettei kukaan tarkoittanut painonpudotusta itsessään kritsoida. Kyse oli käsittääkseni vain siitä tavasta, että miten sen tekee... Ja kyllähän ylipaino on haitaksi raskautta yrittäessä. Mutta ei siitä sen enempää :) Tsemppiä painonpudotukseen! Pitäisi tässä itsekin saada viisi kiloa pois :ashamed:
 
Minä täällä taas jatkan vaan omia kuulumisiani..

Kiitos paljon kaikille lohdutuksesta. Tää ketju on kyllä mahtava paikka, kaikilla meillä on niin erilaista taustaa että joka asiaan saa tukea. Kyllä se km oli (on), eilen illalla kun menin suihkuun -herkkänahkaiset lopettakaa lukeminen nyt- ulos tuli kunnon klönttejä ja paljon limaa. Oli kyllä aikamoista seisoa siinä ja kattoa mitä kaikkea sieltä ulos, järkkyä. Ekana mietin huudanko miehenkin paikalle, mutta sit aattelin et sille raukalle tulis niin pahat traumat että parempi jättää kutsumatta :D

Miten pitkään tän vuodon voi odottaa jatkuvan? Täähän tuli niin alussa (4+5) ja uskon et kaikki tuli ulos (käyn kyllä vielä verikokeissa mittauttaa jossain vaiheessa hCGn ja ultrassa). Ja millon voi ruveta yrittää uudestaan, pitääkö odottaa yhdet menkat?

Nyt on jo parempi mieli ja mietin jo et millon voidaan ruveta uudestaan yrittämään. Kun eihän näille mitään voi, eikä sillekään ettei sitä vauvaa kuulu. Mutta se kyllä harmittaa, jos taas menee vuosi ennen seuraavaa tärppiä..
 
Viola Mulle sano lääkäri sillon kun se ku ensin diagnosoitiin km:ksi että heti saa alkaa yrittää..Jotkut sanoo et yhdet menkat pitäis olla välissä, mut se lienee sen takia et la olis helpompi määrittää jos tulee heti raskaaksi. Toivon todellakin että ette joutuisi taas vuotta odottamaan.. :hug:


Mä täällä vaan piinailen..Toivon niin kamalasti et olis tärpänny.. :ashamed: Keksin jo vaikka mitä oireita vaikka ainoa todellinen on ollut valkovuoto, toki mua eilen närästi ihan pirusti, mitä oli esikoisestakin alkuraskaudessa, mut enpä nyt vielä juhlis.. :rolleyes:
Huomenna tulee varmaan postissa pari testiä, kai se pitää yks heti tuhlata.. :p Voi sit kiroilla kun mitään ei näy.. :D

Mutta paljon tsemppiä kaikille!! :)
 
Sandemar: En minäkään hyökkäykseksi sitä tarkoittanut. Taisin asettaa sanani huonosti. Me täällä tosiaan pidetään sinusta ja siksi huolestuttiin =) Toki teet itse juuri niinkuin parhaaksi teet ja minäkin vaikenen asiasta. Kiloja itsekin karistelen ihan siitä syystä, että raskaana on helpompi olla vähemmillä kantamuksilla. Tämän kevään aikana on lähtenyt n. 5 kg rennolla karppaamisella =) Onnea painonpudotukseen!

Zanca: :hug:

Viola: Hui! Varmaan tosiaan parempi, ettei mies nähnyt mitä tapahtui. Ne on monesti aika herkkiä tuollaisen suhteen ;) Käsittääkseni varhaisen keskenmenon jälkeen ei tarvitse odotella vaan voitte jatkaa yritystä (jos siis kaikki tulee ulos ja muutenkin kaikki menee hyvin). Se tulee sitten, kun kehosi on sille taas valmis. Aloitatko clomit sitten vasta seuraavasta kierrosta?

Omaa napaa... Tänään on kp 29/24-28. Näin pitkää kiertoa ei ole ollutkaan vielä edellisen raskauden jälkeen. Toiveet ovat siis yllättäen kohonneet taas huippuunsa vaikka aamulla testasin Pregcheckillä negan. Kohta tullaan taas ryminällä alas. :stick:
 
Sunflower11
En minäkään tarkoittanut mitenkään hyökätä. Kerroin vain oman kokemuksen kuinka painoa voi pudottaa kivuttomammin! HYVÄ jos sinulle ne toimii!
Ei ollut tarkoitus loukata!!!!! :hug:

Violalle vielä jaksamisia!!

Barbamama plussaa pian;) eiks ni!
 
Kääk! Nyt vois melkein jo uskoa et jotain on tapahtunut!Meinas itku päästä kun nousin sohvalta turhan vikkelään ja tuli jumalattomat repäisykivut... :D :D Jänskää..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on erikoisempi vuosipäivä :D Nyt on nimittäin kulunut vuosi siitä, kun lopetin e-pillerit. Kiertoja on yhteensä kerennyt jo olla 13, nyt siis alkoi kierto numero 14. Yrityksen alkamisen vuosipäivä tuleekin sitten heinäkuussa. Jännää, minä kun oletin, että mulla olisi jo tässä vaiheessa se pieni nyytti sylissä..
 
Maira, tsemppiä!

Zanca, vuosipäivä se tuokin on. Ihan samat ajatukset oli mulla, harmittelin vielä (!) et vauva syntyy maaliskuussa eikä huhti/toukokuussa. Kyllä sitä pikkuisen on tässä vuoden aikana ihmisena kasvanut..

Sain hCG tulokset äsken, oli tippunut 3.0 mU/ml:aan ja lääkärikin soitti. Saadaan jatkaa heti yritystä ja ens kiertoon sitten clomit. Kyllä tämä ihmisen mieli on ihmeellinen, miten syvyyksistä pääsee kuin pääseekin uuteen nousuun. Ei kun vaan uutta yritystä putkeen.

Ansku, lisäilisitkö mut taas listalle kp 3/27 yk 12 / km yk 11, kiitos!

mg, mikä tilanne?
 
Viola30 > Hyvä, ettei tarvitse jäädä odottelemaan. Toivottavasti plussaat tarrasukkakuorman kera ihan pian. :)

Mulla on tilanne vielä auki. En oikein usko raskautuneeni vaikka oireilu välillä toivoa antaakin. Tukipaketti on perusteellinen, joten siitä ei pitäisi olla kiinni. Olen vain tullut niin varovaiseksi, että uskon vasta vahvat viivat, Raskaana -tekstin digissä ja ultranäkymät eli vahvat todisteet onnistumisesta pitää olla. Oireet on niin monta kertaa johtaneet harhaan ja alkaneet raskaudet loppuneet alkuunsa. Huomenna testaan. Jännittää hieman ja toivon kovasti, että on joko selkeä nega (eli ei edes tiirattavaa) tai sitten selkeä plussa. Piinaavat on fiilikset. :D Taidan laittaa miehen lukemaan tuloksen, kun itse en taida uskaltaa. :stick:
 
mg: Kovasti plussatuulia ja paljon punaväriä huomista testiä varten!!! :heart: Ja kuvaa tietysti sit kans tänne :D

Maira: Mikä tilanne? :wave:

ON: Ei mitään tuntemuksia tai oireita... Blaah... Jonkinlaisia tuntemuksia kiinnittymisen suhteen oisin toivonu : / No, ei auta kun odotella mitä tuleman pitää. Toivon, toivon :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:


torstai 5.5.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
öttiskä......................kp44/28-30...........22v...1. lapsi.....yk1/10km2
Kauniina Päivänä Tuut....kp42/27-30................................
pikkumy......................kp37/28.............25v...1. lapsi......yk7
Tuuska.......................kp37/28...........25v.....3. lapsi......yk4
Lisey..........................kp33/30-32........28v.....2. lapsi...yk2/4kkm1
macy gray...................kp30/30-35......30v...2. lapsi....yk17
Barbamama35............kp30/23-28........35v...3./4. lapsi...yk8
Emmuska10...............kp28/38.............28v......2. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp27/35-40.......32v....2. lapsi.....yk12/15ku1
Laurelle.......................kp25/28-31........24v.......1. lapsi.....yk2
Maira...........................kp23/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
SiSa78........................kp19/28-30.......32v.....2. lapsi....yk6km2
Ansku83......................kp17/30-32.........27v...1. lapsi......yk5
Midia...........................kp14/30-32........34v....2. lapsi.......yk1
unna84......................kp14/??.............26v.......2. lapsi.....yk1
Sunflower11...............kp13/26-31.................3. lapsi....yk5
nepari80.....................kp13/29..............31v...2. lapsi.....yk4
Sinderella..................kp12/25-30.........38v...6. lapsi....yk5/7km1
kissendaal...................kp7/35.............25v.......2. lapsi....yk2
MinyMom...................kp6/27-28..........26v....2 .lapsi....yk12
Bla-bla........................kp6/34.............34v...2. lapsi......yk13
Metku.......................kp4/22-26.................3. lapsi.....yk1
Zanca.....................kp3/26-31........27v......1. lapsi.....yk10
Viola30....................kp3/27............31v......2.lapsi......yk12/km yk11
Pänä..........................kp?/26-34.......28v...1. lapsi....yk21




TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, Epa_88, Minnarun, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, iloksi



PIINAILIJAT
Tuuska........................dpo23
Kauniina Päivänä Tuut....dpo22
Pänä...........................dpo21
macy gray....................dpo13
Laurelle.......................dpo12
Maira...........................dpo6
SiSa78.........................dpo5
Ansku83......................dpo4
Lisey...........................dpo4



PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4
Viena.................8.4......kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
mileon...............12.4.....kp??/??............??v.......?.lapsi.....yk?
Mango86............17.4....kp27/??............24v......2. lapsi.....yk1km1
Miimau...............21.4....kp27/27............31v......1. lapsi.....yk10
Camilla31............24.4....kp29/??............31v.....2.lapsi......yk1
Jul.....................24.4....kp28/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Viola30...............27.4....kp28/27............31v...2. lapsi.....yk11

Plussanneet 2011 toukokuu:


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT








Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Listan lyhenteiden selitykset ja huhtikuun pinkan linkki etusivulla! =)



Plussarikasta toukokuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Pitkään aikaa en ole enää ollut listoilla, mutta kauan siellä aikoinani hengailinki.
Näyttää vielä moni tuttu olevan edelleen listoilla, tulinki heittämään isoa plussa puhuria teille kaikille!
Pitkän ja kivisen taipaleen jälkeen vihdoin sain plussan maaliskuussa ja nyt 2 ultran jälkeen ehkä uskallan jo hiukan iloita raskaudesta. Tänään viimeksi ultrattu mun panikoinnin takia, iso kiitos tästä neuvolalle :heart: Hyvin näytti pienokainen kasvaneen ja mageet jumppahetket oli juuri meneillään.

Mutta plussarikasta alkavaa kesää kaikille!

jos joku vielä muistaa..Minnäi ja Jesse James 11+2
 
Minnäi: Toki muistetaan! :wave: Onnea! :flower: Ihania kuulumisia =)

Kovasti plussatuulia kaikille! Olen hengessä mukana muiden piinailijoiden kanssa :D Tänne ei ole vieläkään täti eksynyt, mutta raskaustesti oli edelleen tänä aamuna nega. Nyt koitan odotella viikonlopulle ennen kuin testaan uudestaan ellei sitten täti ryntää paikalle ennen sitä. Nyt siis menossa kp 30/23-28. =)
 

Yhteistyössä