Tradolan Retard 150mg, kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Yleensä aloitetaan 50 mg vahvuudesta. Mikä sulla oikein on kuin noin vahvan pistivät alkuun?
Niin siis puolikkaan otin aluksi, en kokonaista. Mulla on niskassa tai oikeammin kallon reunassa ihan mieletön kipu ja paine, meinasin lääkäriä motata kun niin kovakouraisesti tutki, meinasi taju lähteä. Ei osannut syytä moiseen sanoa, jumissa ei niskat tai hartiat ole, sen totesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla on lääkettä jossa sama vaikuttava aine. Ei auta jos kipu on vähänkään kovempaa. Tabletista tuli kamalat sivuvaikutukset, mutta tipoista ei mitään.
Ai, no tabletteja nämä ovat, eivät tippoja. Mies vielä yön töissä mutta onneksi muksut niin isoja että eivät öisin vaadi "palveluita". Saan keskittyä omaan pahaan olooni jos niikseen tulee. :/

Toivottavasti auttaisivat edes hiukan, ei tätä kestä kovin kauaa...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Yleensä aloitetaan 50 mg vahvuudesta. Mikä sulla oikein on kuin noin vahvan pistivät alkuun?
Ei ap:n käyttämää lääkettä edes oo 50mg vaan alkaa 100mg. Kyseessä on pitkävaikutteinen lääke.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla on lääkettä jossa sama vaikuttava aine. Ei auta jos kipu on vähänkään kovempaa. Tabletista tuli kamalat sivuvaikutukset, mutta tipoista ei mitään.
Ai, no tabletteja nämä ovat, eivät tippoja. Mies vielä yön töissä mutta onneksi muksut niin isoja että eivät öisin vaadi "palveluita". Saan keskittyä omaan pahaan olooni jos niikseen tulee. :/

Toivottavasti auttaisivat edes hiukan, ei tätä kestä kovin kauaa...
Jos sulla on pahoinvointilääkettä niin ota sitä. Tsemppiä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla on lääkettä jossa sama vaikuttava aine. Ei auta jos kipu on vähänkään kovempaa. Tabletista tuli kamalat sivuvaikutukset, mutta tipoista ei mitään.
Ai, no tabletteja nämä ovat, eivät tippoja. Mies vielä yön töissä mutta onneksi muksut niin isoja että eivät öisin vaadi "palveluita". Saan keskittyä omaan pahaan olooni jos niikseen tulee. :/

Toivottavasti auttaisivat edes hiukan, ei tätä kestä kovin kauaa...
Jos sulla on pahoinvointilääkettä niin ota sitä. Tsemppiä! :)
Noup. :x Täytyy kömpiä petiin kera ämpärin...Jaks! Ja tänks. =)
 
Mulle tuli myös Tramalista ihan kamala olo ja oksennus, mutta Tramal retardista ei taas mitään oireita. Kipuun auttoi kummatkin hyvin, mutta kun vatsa oli vedetty melkein tisseistä häpykumpuun asti auki niin tuo oksentaminen EI tuntunut kivalta. :/
 
olek
Niin siis äsken nappasin ensimmäisen puolikkaan tuota lääkettä, ihan uusi lääke mulle, onko ketään käyttänyt kyseistä lääkettä kipuun?

Auttaakohan hyvin?
Olen syönyt näitä pillereitä n. 2-vuotta annostus:aamulla kokonainen/
päivällä puolikas/ illalla kokonainen. Olen saanut apua siten, että pystyn
tulemaan toimeen jotenkin kipujen kanssa.
 
vierailija
itse hyvin nuorena syön joskus päivittäin joskus yhden viikossa selkäkipuihin, apu on todella vaihteleva. välillä pahoihin kipuihin ei auta ollenkaan, välillä vie todella rajut kivut kokonaan pois. sivuvaikutukset tulee aina tabletin ottaessa, pääkipua, huono-olo, pyörrytys, raajojen tunnottomuus ja puutuminen ja yleinen sekavuus... kestää joitain tunteja nämä pöllyt ja sitten voi taas olla kivuttomasti hetken! suosittelen kuitenkin koska kivut joihin tätä syödäänei ole mitään pieneen huimaukseen tai väsymykseen verrattuna! ja paljon parempi vaihtoehto kuin tramalan, se vie hengen :D
 
vierailija
Onko kenellekään määrätty Tradolan retard 100 mg levottomiin jalkoihin, joihin ei aina auta estolääkityksenä sifrolkaan?
Pelottaa aloittaa sen syöminen, mutta ei sekään helppoa ole, kun valvoo koko yön kävelleen eikä saa päivälläkään nukutuksi, kun jo ennen puolta päivää alkaa levottomuus ensin jaloissa ja sitten siirtyy käsiin.
 
vierailija
Söin Tradolania yli 6kk välilevypullistuman aiheuttamiin kipuihin.Kaularanka leikattiin lopulta ja lopetin Tradolanin syönnin melkein kertaheitosta.Tuli tai siis on vieläkin kaameet vierotusoireet esim. just levottomatjalat.Lopetuksesta on 10p ja vieläkin marssin kämppää ympäri yöt ja nukun vuorokaudessa ehkä 2 korkeintaan 4h.
Ootko siis saanut Tradolan retard lääkitykseksi levottomiinjalkoihin?
Alan oleen jo nii epätoivoinen unettomuuteni ja näiden jalkojen takia että alan harkita lääkkeen uudeelleen aloittamista ..
 

Yhteistyössä