Tsempatkaa mua että jaksaisin nyt panostaa autokouluun ja saisin sen kortin!!!!

  • Viestiketjun aloittaja kauan odotettu
  • Ensimmäinen viesti
kauan odotettu
Ajelen siis opetusluvalla ja olen jo ajanut paljon ja ajaminen kyllä sujuu aika hyvin. On ollut lupa jo tammikuusta, mutta aloiteltiin ajaminen joskus helmikuussa ja en ole nyt sit saanut teoriaa käytyä enkä liukkaan radalla. Ajon puolesta olisin valmis inssiin, paitsi jotain pitäs vielä harjotella esim. taskuparkkeerausta ei olla vielä harjoteltu.
Alunperinkään ei ollut mikään hirmu kiire, että nopeesti sen kortin saisin kun tässä on kuitenkin työt ja lapset. Mut olis nyt kiva se kesällä viimein saada että pääsis yksin lastenkin kanssa jonnekin ajelemaan.

En vaan nyt ole saanut tartuttua teoriakirjaan, tarttisin uuden innon taas et pääsis eteenpäin!
 
ap.
[QUOTE="vieras";28526191]Siis ajeletko sinä tuolla ympäriinsä tietämättä liikennesääntöjä?[/QUOTE]

Siis häh? :D En tietenkään ajele tietämättä liikennesääntöjä hupsu. Miten niin?
 
ap.
[QUOTE="vieras";28526229]Mistä ne olet sitten oppinut, jos et ole teoriakirjaan tarttunut?[/QUOTE]

Noh nyt sä käsitit mut ihan väärin :) Olen siis lukenut osan teoriakirjaa plus käyty niitä läpi mieheni kanssa mutta pitäis vielä päntätä teoriakoetta varten vielä sekä harjoitella kuvia että uskaltaudun teoriaan ensin :) Ei vaan ole toi teoria enää maistunut kun pääsi ajelun makuun :)
 
ap.
Niinno, kirjoitin huonosti, joten tosta aloituksesta saa tosiaan kuvan etten olis teoriaa vilkaissutkaan, sori :)

En lähtis liikenteeseen jos mulla ei olis hajuakaan ensin teoriassa miten mikäkin juttu menee. Olen siis lukenut ajamiseen vaadittavat luvut ja kahlannut kirjaa muutenkin.

Pitäs vaan saada nyt se uus puhti että käyn asiat vielä läpi että pääsen varmasti teoriasta läpi.
 
"vieras"
Itse en lukenut teoriaa, kun harjoittelin vain netistä niitä tilannekuvia ja tekstejä. Samat opit.

Ajattele, miten kiva on vaikka syksyllä tehdä ruskaretki lasten kanssa. Kuvittele selkeästi, kun kruisailet lasten kanssa iloisesti kohti auringonlaskua, taikka tyttökaverisi kanssa lähdette ilman lapsia vähän shoppailureissulle. Kun näet sen selkeästi, on sitä helpompi tavoitella. :)
 

Yhteistyössä