tukehdun kohta tähän tuskaan

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
minna
tilanne on tämä. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 7vuotta, niistä kolme naimisissa. lapsia meillä on yksi, 3-vuotias.
Kun odotin lastamme mieheni oli kerran juhlimassa ystävänsä syntymäpäiviä isolla kaveriporukalla.
Noin viikko reissun jälkeen sain kuulla kauttarantain että mieheni oli lähtenyt baarista erään tummatukkaisen naisen matkaan, noh jokainen osaa itse päätellä mitä siellä on tapahtunut. Ja heillä olisi ollut suhde jo jonkin aikaa.
kerroin miehelleni tietäväni asiasta ja jotenkin ihmeellisen voiman kautta sain annettua anteeksi ja antaa hänelle viellä mahdollisuuden. sillä odotinhan yhteistä lastamme ja oli meillä menneisyytemme.
Tämän jälkeen mieheni oli mitä ihanin ja huomaavaisin mies mitä maa päällään kantaa. eräänä iltana kuitenkin kolahdin taas kovaa ja korkealta kun orgasmin saatuaan mies voihkaisi tämän toisen naisen nimeä. ;(
ei edes itse huomannut sanoneensa niin, vaan väittää että kuulen omiani ja haluan tahallaan avata vanhoja haavoja koska en halua meidän olevan onnellisia.
 
p
Ompa inhottava tilanne. Ymmärrän että pettämisen voi antaa anteeksi ajan kanssa, mutta kyllähän se pitkään satuttaa.
Jos tuntuu että miehesi jatkaa pettämistä ei muuta kun uutta katselemaan!
Ei sitä henkisesti kukaan jaksa jos kokoajan on mielessä että toinen ajattelee jotain muuta.
Voimia kovasti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
tilanne on tämä. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 7vuotta, niistä kolme naimisissa. lapsia meillä on yksi, 3-vuotias.
Kun odotin lastamme mieheni oli kerran juhlimassa ystävänsä syntymäpäiviä isolla kaveriporukalla.
Noin viikko reissun jälkeen sain kuulla kauttarantain että mieheni oli lähtenyt baarista erään tummatukkaisen naisen matkaan, noh jokainen osaa itse päätellä mitä siellä on tapahtunut. Ja heillä olisi ollut suhde jo jonkin aikaa.
kerroin miehelleni tietäväni asiasta ja jotenkin ihmeellisen voiman kautta sain annettua anteeksi ja antaa hänelle viellä mahdollisuuden. sillä odotinhan yhteistä lastamme ja oli meillä menneisyytemme.
Tämän jälkeen mieheni oli mitä ihanin ja huomaavaisin mies mitä maa päällään kantaa. eräänä iltana kuitenkin kolahdin taas kovaa ja korkealta kun orgasmin saatuaan mies voihkaisi tämän toisen naisen nimeä. ;(
ei edes itse huomannut sanoneensa niin, vaan väittää että kuulen omiani ja haluan tahallaan avata vanhoja haavoja koska en halua meidän olevan onnellisia.
Ikävää luettavaa :ashamed: Tule meidän yhteiseen kerhoon nimeltä; Särkyneet sydämet. Siellä voit jakaa kanssamme tuneitasi meidän kaikkien peteyksi tulleiden joukosta. Kirjoita mammuskalle yksityisviestiä ja saat kerhon salasanan. Me autamme parhaamme mukaan siellä. Voimia sinulle :hug: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minna :
en todella tiedä mitä teen. jätänkö mieheni lopullisesti vai yritämmekö lapsemme tähden?
olen aivan rikki, mieli tekisi vaan haihtua pois
Mun mielestä ei kannata yrittää pelkästään lapsen takia, jos itse ei ole onnellinen suhteessa. Kyllä sille lapselle on enempi haittaa siitä että vanhemmat (tai ainakin äiti) voi henkisesti huonosti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Alkuperäinen kirjoittaja minna :
en todella tiedä mitä teen. jätänkö mieheni lopullisesti vai yritämmekö lapsemme tähden?
olen aivan rikki, mieli tekisi vaan haihtua pois
Mun mielestä ei kannata yrittää pelkästään lapsen takia, jos itse ei ole onnellinen suhteessa. Kyllä sille lapselle on enempi haittaa siitä että vanhemmat (tai ainakin äiti) voi henkisesti huonosti
Jep. Näitä tapauksia on nähty liiankin kanssa.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Alkuperäinen kirjoittaja minna :
en todella tiedä mitä teen. jätänkö mieheni lopullisesti vai yritämmekö lapsemme tähden?
olen aivan rikki, mieli tekisi vaan haihtua pois
Mun mielestä ei kannata yrittää pelkästään lapsen takia, jos itse ei ole onnellinen suhteessa. Kyllä sille lapselle on enempi haittaa siitä että vanhemmat (tai ainakin äiti) voi henkisesti huonosti
Jep. Näitä tapauksia on nähty liiankin kanssa.
eikö ole itsekästä riistää lapselta perhe?
 
Mutta onko lasta kohtaan oikein jos kotona on riitaista tai tunnelma synkkää ja ahdistunutta?

Kärjistetyimmässä esimerkissä jonka mä tunnen, koko perhe voi huonosti sen vuoksi kun vanhempien tunteet on kadoksissa, ollaan onnettomia eikä rakkaudesta ja keskinäisestä kunnioituksesta ole enää tietoakaan.

Ja joskus on kyllä tervettä ajatella OMAAKIN onnea ja olotilaa.
Mun mielestä onnelliset vanhemmat eivät välttämättä tarkoita sitä että ollaan yhdessä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Mutta onko lasta kohtaan oikein jos kotona on riitaista tai tunnelma synkkää ja ahdistunutta?

Kärjistetyimmässä esimerkissä jonka mä tunnen, koko perhe voi huonosti sen vuoksi kun vanhempien tunteet on kadoksissa, ollaan onnettomia eikä rakkaudesta ja keskinäisestä kunnioituksesta ole enää tietoakaan.

Ja joskus on kyllä tervettä ajatella OMAAKIN onnea ja olotilaa.
Mun mielestä onnelliset vanhemmat eivät välttämättä tarkoita sitä että ollaan yhdessä.
ei olis jos vaan suodattaisin asian ja antaisin olla. on miehessäni hyväkin puoli. laittaa ruokaa, siivoaa ja jaksaa touhuilla lapsen kanssa. sanoo rakastavansa minua vaikka tämä hairahdus olikin :( mietin vain kuinka voin vaan antaa asian olla ja unohtaa. en enää uskalla harrastaa seksiä hänen kanssaan. pelottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Alkuperäinen kirjoittaja minna :
en todella tiedä mitä teen. jätänkö mieheni lopullisesti vai yritämmekö lapsemme tähden?
olen aivan rikki, mieli tekisi vaan haihtua pois
Mun mielestä ei kannata yrittää pelkästään lapsen takia, jos itse ei ole onnellinen suhteessa. Kyllä sille lapselle on enempi haittaa siitä että vanhemmat (tai ainakin äiti) voi henkisesti huonosti
Jep. Näitä tapauksia on nähty liiankin kanssa.
eikö ole itsekästä riistää lapselta perhe?
Ei, lapsella on sillon hyvä olla jos on vanhemmillakin, jatkuvassa pahan olon tunteessa ja epävarmuudessa ei ole kenenkään hyvä olla. Et sinä keneltäkään riistä mitään, te ootte lapsen vanhempia vaikka ette yhdessä asuiskaan.

 

Yhteistyössä