tukehdun kohta tähän tuskaan

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nippe:
Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Pettää kerran- pettää toisen. Valitettavan totta.

:hug: Se onkin oiva keino syyttä SUA. :headwall:
Tuo nyt ei välttämättä pidä paikkaansa että pettää toisenkin kerran.
kyllä se on aikalailla faktaa
Minun kohalla tää fakta ei kyllä pidä paikkaansa. Se tietty vähän riippuu tilanteesta, jos vähänkään on tahtoo elää toisen kanssa niin sillon ei ole varaa töpeksiä.
 
Sanon vaan oman mielipiteeni. Että jos mies on tuollainen minulla on vähän sama tilanne. Olen siis jättäny miehen. Meillä on 6 kk poika. Ajattelin poikani parasta että hänen ei tarvi kärsiä. Mielunnin jos yritätte lapsen takia niin ajattele tuleeko siitä enää mitään. Minun kohdalla ei tule niin lapsellani on hyvä olla rakastavan äidin luona kuin parisuhteessa jossa tapellaan. Niin se vaan on.
 
vieras
"Olisko kannattanut miettiä ajallaan miten saada mies tyytyväiseksi, niin ei tarttis nyt täällä vinkuu..."

Ei ole sitten sullekaan vielä selvinnyt, että jotku miehet haluavat nussia montaa värkkiä viikossa. Oletko kuvitellut olevasi jonkun miehen ainoa salarakas, hah hah!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Olisko kannattanut miettiä ajallaan miten saada mies tyytyväiseksi, niin ei tarttis nyt täällä vinkuu..."

Ei ole sitten sullekaan vielä selvinnyt, että jotku miehet haluavat nussia montaa värkkiä viikossa. Oletko kuvitellut olevasi jonkun miehen ainoa salarakas, hah hah!
Tää on mun mielestä aika törkeää tekstiä ja sit ei ole pokkaa kirjoitella nimellä.Ajatteleppa omalle kohdalle tuota tarinaa? Toivon että sinulle joskus näin käy niin tiedät miltä se tuntuu!
 

Yhteistyössä