Tuleeko kenenkään tv:stä mitään katsottavaa? *turhake*

Mä en nimittäin tajua, miksei tuolta toosasta näy mitään, minkä parissa viitsisi aikaansa viettää.. Mulla on virkkuu kesken, enkä viitsis seinää tuijottaa samalla! :whistle: Kauhee ongelma.. :LOL:

Mutta oikeasti, tuon koko laitoksen vois roudata varastoon.

Suositelkaa mulle jotain katsottavaa, jookos?
 
Ei meiän toosasta tullu enää mitään, seitsemän tuli ykköseltä kotikatsomossa, sen katsoin ja piti tulla sitten tänne roikkumaan, ei vielä malta mennä nukkumaankaan. Onko sulla mitään dvd:itä mitä virkatessa kattelisit? Tai kato netti-tv:stä jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvilkku:
Mä en nimittäin tajua, miksei tuolta toosasta näy mitään, minkä parissa viitsisi aikaansa viettää.. Mulla on virkkuu kesken, enkä viitsis seinää tuijottaa samalla! :whistle: Kauhee ongelma.. :LOL:

Mutta oikeasti, tuon koko laitoksen vois roudata varastoon.

Suositelkaa mulle jotain katsottavaa, jookos?
Kikatikikati :D
 
l
Ja LIViltä tulee ma-to.

"Sarjan jokaisessa jaksossa neljä amatöörikokkia valmistavat toisilleen illallisen - ja toimivat samalla toisilleen tuomareina. Voittaja lähtee illallispöydästä rahapalkinto kainalossa ja vatsa kylläisenä."
 
Alkuperäinen kirjoittaja Crazy Cat Lady:
Ei meiän toosasta tullu enää mitään, seitsemän tuli ykköseltä kotikatsomossa, sen katsoin ja piti tulla sitten tänne roikkumaan, ei vielä malta mennä nukkumaankaan. Onko sulla mitään dvd:itä mitä virkatessa kattelisit? Tai kato netti-tv:stä jotain.
Netti-tv ei meidän yhteydellä jaksa pelittää, mutta vois kyllä kollata läpi dvd:t, jos sieltä löytyisi jotain.. Tuo Frasierkaan ei (sori vain ehdottaneille :) ) jaksa innostaa!
 

Yhteistyössä