Tuleeko/otatteko ekaluokkalaisen syliin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Oma kolmasluokkalaiseni tulee vielä mielellään iltaisin syliin tai kainaloon..
Töissä olen iltapäiväkerhossa jossa on siis eka-ja tokaluokkalaisia ja joukossa on muutama lapsi jotka mielellään kipuavat syliin köllöttelemään. Yleensä aina iltapäivällä vietetään rauhallinen lukuhetki jolloin on suorastaan jonoksi asti syliin tulijoita.

 
vieras
Kukaan lapsi ei ole liian vanha syliin!
Meillä 11-vuotias poikakin tulee vielä välillä syliin, vaikka on kohta melkein mun kokoinen. Ja viikonloppuaamuina tulee meidän väliin heräilemään. Meillä on tapana loikoilla silloin pitkään vuoteessa. Mun mielestä se on suloista! Ei se kuitenkaan enää pitkään jatka sitä.
 
Katjuska
Tottakai halitaan ja sylitellään.Poika on toisella luokalla ja ihan kiva,että tulee voielä syliin ja kainaloon sohvalla.
Jossain oli tehty tutkimusta miten paljon koululaiset saavat vanhemmiltaan hellyyden osoituksia,niin yllättävää mielestäni oli, että jotkut vanhemmat eivät edes päivittäin koske lapseensa silittääkseen tms. Eka- ja tokaluokkalainen on kuitenkin vielä pieni.
 
Kröhöm...meidän ekaluokkalainen nukkuu joka yö meijän vieressä :whistle: Siis se tulee yöllä..

On muutenkin todella kova halailemaan ja pussailemaan.Ihan erilainen kun isoveljensä joka on toisella luokalla.

Vähän niinkun mies ja mä,minä halailen ,mies ei niin spontaanisti usein halaile:)
 
Meillä on syltittelyt jäänyt vähemmälle noiden isompien kanssa siinä iässä, syystä, että pikkusisaret ovat paikan vallanneet. Mutta sitäkin innokkaammin ovat mummin ja taatan syleihin pyrkineet, tosin nyt kun ovat 10v ja 11v on sekin tainnut jäädä.
 
Heh, minä täytän 25 vuotta tänä vuonna ja vieläkin käyn istumassa isän sylissä, enkä kyllä muista olleen mitään taukoa siinä koskaan. Ja äidin sylissä olin niin pitkään että kasvoin äidistä ohi, mutta kainaloon on aina päässyt =)
 

Yhteistyössä