Tuleekohan sitä lilaa Teemaa myös lautasina *turhis lienee*

Monta vuotta odottelin josko Teemaa tulisi violettia tai vaaleanpunaista, niin ei. Nyt kun sitten on hommattu ruskeat ja turkoosit viime vuonna, niin johan tuli lilaa mukeihin! :kieh: Nyt jos tulee lautasinakin, niin kai mun pitää laittaa nuo ruskeat myyntiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22099738:
mä harmittelen kans, ku mulla on ruskeaa (sitä on paljon ) ja vähän sit turkoosia ja sitä vanhaa vihreää, ja nyt tekis mieli noita uusia värejä..
(ruskea muuten poistuu valikoimasta )
Heh, meillä on kans sitä vanhaa vihreää, jota olen aika lailla inhonnut jo monta vuotta (häälahjaksi saatiin vuonna 2002 kun värejä oli ehkä 4 ja se oli niistä paras). Osan olen saanyt myytyä, pitäisikin muuten nohevoitua ja laittaa ne loputkin vaikka huutikseen!
 
[QUOTE="vieras";22099786]no, Teemahan on sellainen, että kaikkia värejä voi käyttää yhdessä! Ei niitä kannata hävittää! Ruskea varsinkin sopii kaikkiin muihin väreihin![/QUOTE]

Niinno... kysymys onkin siitä, onko järkeä olla monta kymmentä isoa lautasta kaapissa :D
 
Niinno... kysymys onkin siitä, onko järkeä olla monta kymmentä isoa lautasta kaapissa :D
No kyllä mä niille käyttöä olen keksinyt. Kymmenen on mulle minimi, jos kattauksen haluaa tehdä. jos haluaa että lautasia on tavalliseen käyttöön, niin tarvitseehan niitä olla enemmän. En ole kyllä laskenut, kuinka monta isoa tai keskikokoista ruokalautasta mulla on - ei niitä toki hirvittävän montaa kymmentä yhteensä ole.
 

Yhteistyössä