Tulen hulluksi, koska naapurit kyttäävät koko ajan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan oikeasti, mä en jaksa. En tiedä mikä ihmeen ongelma naapureilla on, mutta tiedän että mua kytätään.

Ja jauhetaan peetä. Olen kuullut tuttavilta (tuntevat joitakin naapureistani) ja pihalla kulkiessa itsekin mitä kaikkea minusta on puhuttu:

- Käytän liikaa vettä, mutta ei minulla niin siistiä ole. Meni tämän jälkeen verhot kiinni..

- "En käy ikinä missään"

- "Taas tuo menee tossa, se on alkanut NYT käydä jossakin"...

- On pysäytetty auto jos olen ollut takapihalla, ja ihan selkeästi apukuskin kanssa kytätty mitä teen, kun kuski ensin osoitti minua ja puhui jotain.

Tuijotin pitkään takaisin, nostin kättä eikä moikattu takaisin vaan auto alkoi hiljaa lipua eteenpäin..

Jne jne. Aina. Ei ehkä kuulosta kovin pahalta, mutta on tosi, siis tosi ahdistavaa. Olen asunut alle vuoden, enkä todellakaan tiiä mitä oon näille naapureille tehnyt:(
 
  • Surullinen
Reactions: Echo
Mitäpä tuohon sanoisi:

Astetta pahempaa kyttäämistä. Siis tavallista silti, eli ei mitään typerää gang stalkingia.
Eli kuvittelisin että ne on jotain 100 vuotta taloyhtiössä asuneita keski-ikäisiä? Itse sain opiskeluaikoina sellaisilta valituksia, vaikken ollut tehnyt mitään. Sittemmin kun tutustuin joihinkin heistä, huomasin että ovat mukavia.

Mutta sitten, hanki elämä. Ei, ei sen takia että muut voisivat sanoa "nyt se käy enemmän vielä jossain", vaan itsesi takia.
Silloin kun sulla on kiireistä ja ihmissuhteita, et ehdi murehtia muiden murehtimisia sinusta.
 
Ihan oikeasti, mä en jaksa. En tiedä mikä ihmeen ongelma naapureilla on, mutta tiedän että mua kytätään.

Ja jauhetaan peetä. Olen kuullut tuttavilta (tuntevat joitakin naapureistani) ja pihalla kulkiessa itsekin mitä kaikkea minusta on puhuttu:

- Käytän liikaa vettä, mutta ei minulla niin siistiä ole. Meni tämän jälkeen verhot kiinni..

- "En käy ikinä missään"

- "Taas tuo menee tossa, se on alkanut NYT käydä jossakin"...

- On pysäytetty auto jos olen ollut takapihalla, ja ihan selkeästi apukuskin kanssa kytätty mitä teen, kun kuski ensin osoitti minua ja puhui jotain.

Tuijotin pitkään takaisin, nostin kättä eikä moikattu takaisin vaan auto alkoi hiljaa lipua eteenpäin..

Jne jne. Aina. Ei ehkä kuulosta kovin pahalta, mutta on tosi, siis tosi ahdistavaa. Olen asunut alle vuoden, enkä todellakaan tiiä mitä oon näille naapureille tehnyt
Tuo voi olla syy minunkin hoipertelevaan mielenterveyteen.
 
Muistaako ap elää välillä omaakin elämää vai meneekö se elämä naapureita kytätessä?🤔
 

Yhteistyössä