Tuleva yksinhuoltaja?

Nea
Meni hermot, auttakaa. Tulevan lapsen isä jokaisen pikku erimielisyyden tullen aloittaa uuden painostuskierroksen abortin suhteen..alussa oli itsekin iloinen asiasta. En todellakaan jaksa tuollaista inttämistä enää. Suhde on kohtuullisen tuore, minulla ikää lähemmäs 30 ja rv 9+3, tämän ikäisenä ja tässä elämäntilanteessa en voisi edes vakavasti harkita raskauden keskeyttämistä (ilman lääketieteellisiä syitä), joten tuo inttäminen ja jauhaminen on täysin turhaa ja mieskin sen tietää. Olen kuulemma yhtäkkiä viimeisten viikkojen aikana muuttunut ihmisenäkin niin valtavasti ettei meillä ole enää mitään yhteistä.

Tekisi mieli katkaista välit samantien kokonaan koko tyyppiin. :ashamed: :(

*Nea*
 
Taitaa olla miehellä jännitystä ja elämänmuutoksen painetta :( On kai melko tyypillistä, mutta kurjaa, että ihan noin radikaalisti ilmenee.

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta toivon todella, että hän ajatuksensa selvittää ja siirtyy kanssasi iloitsemaan tulevasta vauvasta =)

Onnea ja kaikkea hyvää Sinulle =)
 
Laita mies seinää vasten: hänen pitää nyt valita ottaako sinut ja vauvan sekä lopettaa mutinat ja aborttipuheet kerralla, vai haluaako jatkaa elämäänsä yksin (ja tässä vaihtoehdossa hän saa edelleen valittaa ja puhua abortista, tosin kukaan ei enää ole kuuntelemassa).

Ei tuollaista uhkailua tartte kestää.
 
Jotkut miehet eivät ymmärrä mitä lapsen alulle saattaminen tarkoittaa ja kuinka paljon muutoksia äidissä ja tulevaisuudessa se aiheuttaa.
Ehkä hän on tullut katumapäälle ja purkaa kiukkunsa sinuun. Lapsellinen pojan nassikka ilmeisesti vielä.
Minäkin olen yksinhuoltaja siitä syystä etten jaksanut katsella kun mieheni leikki sinkkua ja loukkas siinä samalla jatkuvasti minua vaikka odotin lastamme.
 
kuulosti siltä et vauvan tulo on nostanu teän hermot pintaan..?!
itse en oikein hyväksy aborttia..ja suosittelen todella harkitsemista jos tekisit sen tyyliin vain HÄNEN vuokseen, eli onko hän siis sun mies todellakaan noin raa´an teon arvoinen!!

 
Nea

Kiitos tuesta.

Juuri äsken taas tunnin yritin laittaa tyyppiä "selkä seinää vasten" ja perustellen selittää miksi A)en halua B)en "kykene" tässä vaiheessa elämääni tekemään aborttia. Ei mene perille, ei sitten millään. Huomioikaa että lapsen tulo olisi toivottua hänellekin jos me kaksi emme KOSKAAN olisi eri mieltä mistään asioista..

Miksi se ei voi ymmärtää että se inttäminen on TURHAA ja PAHENTAA vain tilannetta?!

Tiedustelen vielä illalla uudestaan että aikooko jatkaa tuota inttämistä vielä seuraavat pari viikkoa (aborttimahdollisuuden loppuun asti) vai haluaako yrittää elää niin kuin aikuiset ihmiset..mutta huonolta näyttää :(

*Nea*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 13:35 Nea kirjoitti:
....äsken taas tunnin yritin laittaa tyyppiä "selkä seinää vasten" .....Miksi se ei voi ymmärtää että se inttäminen on TURHAA ja PAHENTAA vain tilannetta?!
Ok. Jos asia ei miehelle nyt tullut selväksi niin ei tule ikinä. Teet miten omatuntosi sanoo ja miehen asia on tehdä omat päätöksensä. Onnea odotukseen. :flower:
 

Yhteistyössä