Tuli sitten taas tilattua vaatteita hm:ltä..

Ja taas sain satkun kulumaan ihan tarhavaatetta tuolle kohta 4v ja itselle ja miehelle alusvaatteita :xmas: noh eipähän tarvii kauppaan asti vaivautua
Viime viikolla tein lapsille löytöjä prismasta 1-2e vaate :eek: ei paljon kirppikselle kannata enää meennä..Mites muut onko tullut shoppailtua :saint: ?
Jaa ei osaa oikein kirjoittaa yövukin jälkeen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Hm:ltä on tilaus vetämässä, mutta ei siitä suurta riemua synny kun vaatteet tulevat. Lähinnä pitkähihaisia t-paitoja ja legginssejä tilasin vaatevarastoa täydentämään.
samantyylisiä minäkin mutta tyttö istui sylissä ja valkkasi suurimman osan itse..osa oli outletin vaat.osa norm.hinnalla

 
vieras
Pistin kans tilauksen eilen illalla. Leggareita, huppareita, vuorillisia housuja, pitkähihaisia paitoja, sammareita, parit farkut, yks takki... plaah, mitähän muuta. Perusvaatetäydennystä vain.
 
Sinne kyllä saa menemään rahaa vaikkei mitään ylimääräistä tilaiskaan.. Ja mulle käy AINA niin et kun teen ison tilauksen ni siitä pari päivää eteenpäin tulee kotiin postia et niinjaniinpaljon alennusta koko valikoimasta |O Niin kävi taas tällä viikolla :|

(ainiin, mua vihastuttaa ne lastenvaatteitten nykyset koot. poika nyt reilun metrin. 104cm kuteet just passeleita, 110cm jos haluu pienen kasvuvaran. eiköhän ne koot oo just 98/104 TAI sit 110/116 |O 98/104 melko nafteja ja sit 110/116 megaisoja. *sainpahan avauduttua*)
 
onneks lyhyt muistinen
Mä teen tilaukset niin, että kun katalogi tulee, täytän tilauslistan ja sujautan sen lehden väliin ja unohdan sen sinne. Yhtä tyytyväinen olen, kuin paketin tullessakin, koska yleensä olen jo unohtanu tilanneeni siinä vaiheessa kun posti viimein saapuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:
Sinne kyllä saa menemään rahaa vaikkei mitään ylimääräistä tilaiskaan.. Ja mulle käy AINA niin et kun teen ison tilauksen ni siitä pari päivää eteenpäin tulee kotiin postia et niinjaniinpaljon alennusta koko valikoimasta |O Niin kävi taas tällä viikolla :|

(ainiin, mua vihastuttaa ne lastenvaatteitten nykyset koot. poika nyt reilun metrin. 104cm kuteet just passeleita, 110cm jos haluu pienen kasvuvaran. eiköhän ne koot oo just 98/104 TAI sit 110/116 |O 98/104 melko nafteja ja sit 110/116 megaisoja. *sainpahan avauduttua*)
joo samankokoinen tyttö meillä ja ongelma sama myös mut olen sit "oikeissa"housuissa ostanut sen 98/194 paidoissa 110..ja trikookankaisissa legginseissä taas se 110cm

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Asutteko kaukana kaupoista vai tykkäättekö muuten vaan tilata? Kun itse en ole ikinä tilannut, mutta voishan se olla kätevä tapa sekin.
oisko joku 4km tohon hm:LLe ja keskustan muihinkin kauppoihin ..vuorotyötä kun teen niin helppo tilata..ja kiva odottaa sit pakettia..ostan kyllä kaupoistakin suoraan :saint:
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Asutteko kaukana kaupoista vai tykkäättekö muuten vaan tilata? Kun itse en ole ikinä tilannut, mutta voishan se olla kätevä tapa sekin.
En mäkään ennen tilaillut, mut nyt kun on 6 ja 8 vuotiaat pojat jotka on välistä vähän turhankin tarkkoja minkälaisia vaatteita laittavat päälle, mutta eivät kuitenkaan jaksa kaupoissa luuhata.
Joten kotona rinkuloivat ne mistä tykkäävät ja mä tilaan sitten ne mistä mäkin tykkään ;) Kun netissä/postimyynnissä on eri valikoima kuin kaupassa ainakin H&M
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Asutteko kaukana kaupoista vai tykkäättekö muuten vaan tilata? Kun itse en ole ikinä tilannut, mutta voishan se olla kätevä tapa sekin.
Meiltä on henkkamaukalle kilometri, mutta liikkeeessä ei ole kokoja. Vuorillisia housuja kouluun ei ollut, eikä farkuissa ollut kokoja, tyttöjen college-housuja ei ollut yksiäkään... Tilaan, että saan sopivia. Mutta, tilaan vain tarpeeseen, en harrasta heräteostoksia.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja onneks lyhyt muistinen:
Mä teen tilaukset niin, että kun katalogi tulee, täytän tilauslistan ja sujautan sen lehden väliin ja unohdan sen sinne. Yhtä tyytyväinen olen, kuin paketin tullessakin, koska yleensä olen jo unohtanu tilanneeni siinä vaiheessa kun posti viimein saapuu.
Itel käy aika usein samoin :)
 
tossuliini
Meillä tuli kans tällä viikolla paketti h&m:ltä ja tulihan sitä tilattua reilun satasen edestä, isommalle neidille tilasin pooloneuleen, nuoremmalle tilasin farkut, hupparin ja kaulahuivin ja itelleni samettihousut, stretchpaitoja, huppuneuleen ja saan vielä erikseen sen kaupanpäällisfleecetakin kunhan saavat laitettua sen tulemaan. Musta on ainakin kiva tilata, täällä on kyllä seppälä muttei muita hyviä olekaan paitsi jos Löytötexistä sattuu löytämään jotain kivaa ja edullista.
 
IhanaValo
Meiltäkään ei oo ehkä kun kilsa lähimmälle H&M:lle mut silti tulee ennemmin tilattua..ei oo ikinä aikaa kierrellä siel kaupas ja missä lie vika, kauppa tuntuu jotenkin hirmu sotkuselta, ei sieltä löydä mitään..saman vaatteen eri värit on ripoteltu ympäri kauppaa jne..
 
Rättibongari
Mä olen pikku hiljaa alkanut vähentämään H&M tilauksia ihan sen vuoksi, että olen pettynyt niin jeevelin monta kertaa varsinkin trikoovaatteisiin. Kuopuksen trikoovaatteista (teeppareita, leggareita tms) ei ole valittamista, mutta isommille kun olen ostanut, muutaman pesun jälkeen huomaa pieniä reikiä siellä täällä ja minä en ole ainut joka näitä reikiä vaatteissaan on huomannut. Mulla on se ongelma, että jos olen liikkeestä ostanut - palauttaminen on hankalaa pitkän välimatkan vuoksi ja postimyyntiostoksia en ole myöskään palauttanut, koska olen ne jo muutaman kerran pessyt. Ensin syytin pesukonettani, mutta kun kaikki muut eri merkit pysyy ehjinä - ei voi pesukone voi olla syyllinen. Reiät on ihan selvästi laatuvirheitä kankaassa, eivät siis käytössä repeytyneitä. Yhdessä pojan 116cm dinosauruspaidassa on siellä täällä (hihat, edessä miehusta ja selässä) pieniä reikiä...
 
bongari okso
Alkuperäinen kirjoittaja Rättibongari:
Mä olen pikku hiljaa alkanut vähentämään H&M tilauksia ihan sen vuoksi, että olen pettynyt niin jeevelin monta kertaa varsinkin trikoovaatteisiin. Kuopuksen trikoovaatteista (teeppareita, leggareita tms) ei ole valittamista, mutta isommille kun olen ostanut, muutaman pesun jälkeen huomaa pieniä reikiä siellä täällä ja minä en ole ainut joka näitä reikiä vaatteissaan on huomannut. Mulla on se ongelma, että jos olen liikkeestä ostanut - palauttaminen on hankalaa pitkän välimatkan vuoksi ja postimyyntiostoksia en ole myöskään palauttanut, koska olen ne jo muutaman kerran pessyt. Ensin syytin pesukonettani, mutta kun kaikki muut eri merkit pysyy ehjinä - ei voi pesukone voi olla syyllinen. Reiät on ihan selvästi laatuvirheitä kankaassa, eivät siis käytössä repeytyneitä. Yhdessä pojan 116cm dinosauruspaidassa on siellä täällä (hihat, edessä miehusta ja selässä) pieniä reikiä...
meillä takin hihan vuori oli ommeltu ympäri kieroon, siis hihasta ei päässy "ulos". ja sun nikistä tuli mieleen se syy: et tiedän ketkä on käyneet myös h&m outletissä tai sitten tyhminä ovat ostaeet samat rytkyt kalliilla... no en tilaa enää
 

Yhteistyössä