Tulinpas surulliseksi

Luin iltasanomien sivuilta ensin sen tarinan Jamista, joka oli jouluaattona lähtenyt tarpomaan äitinsä luokse ilman tärkeitä lääkkeitä, eikä koskaan päässyt perille.
Tuli jotenkin tosi surullinen olo, vaikkei itseä asia kosketa ollenkaan. Itkettää sen lapsen puolesta, ja itkettää sen siskon ja äidin puolesta.
En jotenkin koskaan ole tullut sinuiksi kuoleman kanssa.

Ahdistaa taas.

x_x
 
"..."
Onko mun luetun ymmärtämisessä jotain vikaa vai oliko tuo oudosti kerrottu?

Tää ei vaan aukea mulle :

"Kaarinalaisen rivitaloasunnon ovikello soi myöhään jouluaattoiltana.
Kahdestaan kotona pienen vauvansa kanssa ollut nainen avasi oven ja näki edessään tuntemattoman miehen.

Tummaan takkiin ja vihreisiin oloasuhousuihin pukeutunut mies pahoitteli häiriötä ja pyysi kyytiä kuuden kilometrin päähän, Turun Haritun kaupunginosaan.

Nainen ei pystynyt auttamaan, vauva nukkui jo sikeästi yöuntaan.
Ulkona oli sateista ja tuuli. Matka määränpäähän tuntui kovin pitkältä kävellä, mutta 25-vuotias pienen tytön isä lähti taipaleelle."
 
Jojoiihtdj
[QUOTE="...";29462241]Onko mun luetun ymmärtämisessä jotain vikaa vai oliko tuo oudosti kerrottu?

Tää ei vaan aukea mulle :

"Kaarinalaisen rivitaloasunnon ovikello soi myöhään jouluaattoiltana.
Kahdestaan kotona pienen vauvansa kanssa ollut nainen avasi oven ja näki edessään tuntemattoman miehen.

Tummaan takkiin ja vihreisiin oloasuhousuihin pukeutunut mies pahoitteli häiriötä ja pyysi kyytiä kuuden kilometrin päähän, Turun Haritun kaupunginosaan.

Nainen ei pystynyt auttamaan, vauva nukkui jo sikeästi yöuntaan.
Ulkona oli sateista ja tuuli. Matka määränpäähän tuntui kovin pitkältä kävellä, mutta 25-vuotias pienen tytön isä lähti taipaleelle."[/QUOTE]

Minä ymmärsin tämän mutta Iltasanomissa on usein uutisia jotka on kirjoitettu todella epäselvästi. Ymmärrän hyvin jos et tajua jotakin sieltä lukemaasi.
 
........
Siis pienen lapsen isä on jouluaattona kavereillaan ja lähtee sieltä äitinsä luokse? Käy kysymässä kyytiä joltain tuntemattomalta? Kuolla kupsahtaa kesken kuuden kilometrin kävelyn? Ettei tässä jutussa nyt vain olisi jotain jätetty kertomatta?
 
En tosiaan tiedä miehen motivaatiota, miksi lähtenyt kävelemään, mutta sehän oli kuukahtanut siihen että sen insuliinit oli jäänyt sinne lähdöpaikkaan. Villi veikkaus että alkoholilla on osuutta asiaan, mutta silti tuntuu pahalta. Kun ei olisi ollu isosta matkasta kiinni enää.
 

Yhteistyössä