Tulipa haikea olo

vierailija
Mummeliisa, meneekö teillä tosiaan kolmisen litraa limskaa päivässä? Minä en jaksaisi kantaa tuota määrää pulloja kotiin ja tyhjänä takaisin kauppaan :) Kuinka usein palautat pulloja?
 
meilläkin meni helposti tuo kolme litraa päivässä, mutta kun itse aloin laihduttamaan, niin muutkin lopetti limsan juonnin,nyt ei mee yhtään limsapulloo
Joo. Jos mies lopettaisi niin nollille taitaisi unehtua meilläkin.
Tosin näin kesällä on tullut ostettua lastenlapsille - etenkin jos ollaan jossain liikenteessä. Se jäähilejuoma heidän mieleensä ja on käsittääkseni limsapohjainen...
 
vierailijaaaa
Joo. Jos mies lopettaisi niin nollille taitaisi unehtua meilläkin.
Tosin näin kesällä on tullut ostettua lastenlapsille - etenkin jos ollaan jossain liikenteessä. Se jäähilejuoma heidän mieleensä ja on käsittääkseni limsapohjainen...
Huomaa kyllä lapsistanne että ovat tottuneet mehuun ja sokeriin. Liian pulleita ovat, jokainen. Vääränlaisia ruokatottumuksia opetatte. Sääli.
 
vierailija
Voi että! Jotenkin ihanat ruokaostoskuvat :), niin täynnä sitä elämää..oikeesti, monenlaista tarvetta ja kaikille taatusti jotain ja hiukan extraakin.

Voin hyvin kuvitella haikeutesi...onhan se nyt aivan toista lähteä tekemään hankintoja paljon pienemmällä tarpeella. Oma aikansa menee ihan siinä tottumisessakin, ettei lappaa kärryihin tavaraa siinä entisen hurmassa ja tyylissä...itsestäni voisin kuvitella että vasta kotona havahtuisin, että hupsista keikkaa vaan - tulipahan ostettua pataljoonalle :)!

Mutta - niin se vain on, uusia elämänvaiheita kohti vain :). Lämmöllä muistaen sitä mennyttä, uteliaana ottaen vastaan tulevaa ja yhä tehden sitä oppimismatkaa itseensä :)

Mukavaa päivää sinulle, Mummeliisa :)
 
Ei ole sitten hyvä th. Jokainen näkee kuvista että lapsenne on ylipainoisia. Ainakin kaikki alle 18 vuotiaat.
Heitä ei ole kuin kaksi ja kumpikaan ei ole ylipainoinen. Kumpikaan ei muuten myöskään juo enää mehuja, vaikka ravintoterapeutti heille niitä kovin suosittelikin.
Jostain syystä luotan terveydenhoitajaan enemmän kuin sinuun. Mistä lie mahtaa johtua...

:D
 
Joku jaksaa/jaksoi
- ostaa ruuat
- purkaa ne kassista
- levitellä ne eteisen(?) matolle
- ottaa niistä valokuvan
- laittaa se nettiin
Hyvin jaksoin tuon kaiken ja jaksaisin yhäkin.
Eteisen matolle tosin ei ruokaa ole levitetty.
:)
 
Ihanat kuvat :) Itsekin juuri haikeana katselin kaupassa vaippapaketteja, kun se aikakausi on meiltä nyt ohi. Ei ne vaipat itsessään mulle tärkeitä olleet, mutta se ajatus, että joku elämänvaihe on nyt takana. Se aika meni niin nopeasti ohi.
 
Älä jaksa, onhan se naurettavaa juoda 3l limua päivässä ja loppujen lopuksi vaarallista.
Juu, olet ihan oikeassa, mutta aikuinen ihminen tekee omat valintansa, eikä me siihen voida vaikuttaa. Toiset tupakoi, toiset istuu 15 tuntia vuorokaudessa ja mä juoksen tunnin joka päivä. Monilla on paheensa, eikä niitä muuteta siksi, että joku huomauttaa.
 
vierailijajat
Elämä menee pienin askelin eteenpäin ja tuo aina muutoksen tuulia tullessaan.

On toki haikeeta palata menneeseen. Miettiä mennyttä joka myös antaa voimaa tähän päivään.
Elämä on joka tapauksessa ihanaa jokaisena hetkenä.
 

Yhteistyössä