tulipas taas paha mieli

  • Viestiketjun aloittaja "voi itku"
  • Ensimmäinen viesti
"xxxx"
Mä jätän kolme-nelikuisen illaksi ja yöksi hoitoon, yhteensä noin 20 tunniksi hoitoon. Ja aion jättää vastedeskin noin parin kuukauden välein. Niin on isosiskokin "jätetty". Mummulle vielä hui. Ja kerran isäkin oli ihan yksin sen vahtina, kamalaa.
 
[QUOTE="vieras";23337576]Mua jotenkin raivostuttaa tällaiset aloitukset.Mitähän se asia sinulle kuuluu?[/QUOTE]

sama täällä. olisko se sitten parempi, että kaverisi jättäis vauvan yksin kotiin ja lähtisi ryyppäämään. on se ndsyt kumma, jos pitää alkaa elämään kuin nunna kun saa lapsen tai lapsia
 
"vieras"
No voi jeesus. Katsoitteko eilen Teemalta dokkarin lapsista toisessa maailman sodassa? Kannattaisi käydä vilkaisemassa, josko se Areenalta löytysi. Saisitte vähän perspektiiviä siihen, mikä on kamalaa. Tai sitten voisitte ajatella, millaisissa oloissa tälläkin hetkellä lapsia on jossain vähän vähemmän kehittyneessä yhteiskunnassa. Loppuisi turhat ahdistukset.

Vaan ei, kun se olisi liian rankkaa teille.
 
"vieras"
Elämä on mennyt nykyisin liian rajoitetuksi. Ainakin palstaa lukiessa tuntuu, että normaalitkaan asiat eivät ole enää sallittuja. 10-kuukautista ei voi jättää hoitoon, Töihin ei saa missään tapauksessa mennä, jos lapsi on 1-vuotias. Täyttä työpäivää ei saa tehdä ollenkaan. Ja niin edelleen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23337834]Elämä on mennyt nykyisin liian rajoitetuksi. Ainakin palstaa lukiessa tuntuu, että normaalitkaan asiat eivät ole enää sallittuja. 10-kuukautista ei voi jättää hoitoon, Töihin ei saa missään tapauksessa mennä, jos lapsi on 1-vuotias. Täyttä työpäivää ei saa tehdä ollenkaan. Ja niin edelleen.[/QUOTE]

Hei kuule, täällä palstailevathan on jotian noin 30-vuotiaita. Suurin osa on varmaan laitettu sen aikaisten vanhempainvapaiden mukaan hoitoon alle 1-vuotiaina. Olemme siis pysyvästi vammautuneet ja jutut on sen mukaisia :( omille lapsillemme tahdomme toki tarjota parempaa, emme päästä näkyvistämme alle vuodenikäistä, korkeintaan vaunulenkille isänsä kanssa (mieluiten pimeällä, että ei naapuri näe ja pidä hunona äitinä)
 
-
Mä jätin mun 14-vuotiaan tyttäreni mummon hoiviin kun halusin päästä hänen syntymänsä jälkeen edes kerran viihteelle :(

olen soimannut siitä itseäni.. en voi antaa itselleni anteeksi :'(
 

Yhteistyössä