Tulisiko sinulle paha mieli tästä?

Löysin varastosta yhdestä pahvilaatikosta ison kasan valokuvia mieheni exästä. Kuvien joukossa oli monia kortteja exältä, jotka sisälsivät heidän rakkauden ylistystä..

Olemme olleet yhdessä 7 vuotta.. ja ensimmäistä kertaa törmäsin näihin kuviin.. En mä mitään kohtausta ole järjestänyt, mutta tuli silti vähän paha mieli.

En mä ole ainakaan säästänyt mitään rakkauskirjeitä nuoruudestani...

Oonko mä ihan tyhmä??
 
lollo
Kysy mieheltä miksi ne on tallessa. Ehkä hän on vaan kokonaan unohtanut niiden olemassaolon? Voihan olla, että on alussa vielä vähän kaiholla exää muistellu, mutta sitten unohtanut ja laatikko vaan on jäänyt varatoon lojumaan.
 
Niin kai... mutta miksi säästää ne?? Ja vielä tollainen määrä?? Kaikista heidän yhteisistä reissuista kehitetyt kuvat olivat siellä... Mun mielestä kummalista.

Ja mä tiedän ettei mies kestäis jos löytäis multa tollasen "kätkön"
 
höh
no kyllä varmasti pahastuisin ainakin jonkin verran. ajattelisin varmaan, että mieheni kaipaa vielä exäänsä tai salaisesti toivoo vielä olevan hänen kanssaan.

mutta kun järkevästi ajattelee, niin en usko että kyse on siitä. minullakin on läjäpäin nuoruuden kuvia tallella, joissa on tallennettu exiäni. enkä olisi valmis luopumaan kuvista, vaikka nykyinen sitä vaatisi. en siksi, että vielä haikailisin heidän perään vaan siksi, että he ovat olleet osa menneisyyttäni, jota en voi muuttaa. muistoja nekin ovat, olivat sitten hyviä tai huonoja, ja näin ollen osa minua.
 
..
Mulla on kaikki (tai ainakin suurin osa) entiset kuvat ja muistot olemassa. Niihin nyt liittyy oleellisemmin se kaikki muu kuin taakse jäänyt ihmissuhde. Ja sitä paitsi ne ihmissuhteet on tehneet musta tän mitä nyt olen. Mitä niitä kieltämään.
 
vieras
En mä ainakaan ole pois heittänyt mitään tuollaisia enkä heitäkään. Ne on mun menneisyyttä ja osa mua. Vaikka menneisyyteen saavat jäädäkin, niin kyllä ihmisellä on lupa muistoja olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Miksi ihmeessä kirjeet ja valokuvat menneisyydestä pitäisi hävittää?
Miksi ihmeessä ne pitää säilyttää? Siis ymmärrän että normi kirjeet ja kortit, mutta edellisten suhteiden jutut? Se on minusta tyhmää ja loukkaavaa uutta puolisoa kohtaan jos niitä vuosia säilyttelee uuden suhteen rinnalla.
 

Yhteistyössä