tulisko joku peseen meille lattioita?

kun mua ei huvita :xmas:
mä kyllä ihan mielellään imuroin ja pyyhin pölyt, mutta ketuttaa toi lattioiden luuttuaminen, mä en vaan tykkää siitä hommasta... :snotty:
sit pääsis suihkuun ja vois alottaa illan vieton makaamalla sohvalla taju kankaalla lapsen kanssa :D
mies toi laivatuliaisina lapselle karkkia ja se saa vetää niitä ja mulle se toi sellasen lancomen hajuvesisetin :heart: ruiskutan varmaan kaikkia päälleni kun ne kaikki tuoksuu niin hyvälle :xmas: :x :D
joo, olihan taas turha alotus, mut pakko keksiä tikusta asiaa ettei tarttis mennää lattioita peseen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja expertus dico:
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
Mä voin tulla pesemään, jos asutte naapurissa ja maksat 2 euroa neliömetriltä...
mitä?? että maksaa pitäs siitä että pääset peseen mun lattioita :xmas: :D
Eiku mun piti tietty sanoa, että MÄ maksan SULLE 2 euroa neliöltä, jos vaan saan tulla pesemään! PLIIS!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja expertus dico:
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
Mä voin tulla pesemään, jos asutte naapurissa ja maksat 2 euroa neliömetriltä...
mitä?? että maksaa pitäs siitä että pääset peseen mun lattioita :xmas: :D
Eiku mun piti tietty sanoa, että MÄ maksan SULLE 2 euroa neliöltä, jos vaan saan tulla pesemään! PLIIS!!!
no nyt kuulostaa siltä miltä pitääkin :D
ehkä mä nyt tämän kerran sit menen ja pesasen ne itte, mutta tuu sä sit joku toinen kerta.
 

Yhteistyössä