Tunnetko sinä sellaisia ihmisiä, jotka on aina myöhässä?! Ärsyttää!

Mun anoppi on ainakin sellainen. Usein soittaa, että saako kaffet ja moikata lapsia. No mikäs siinä, mutta jos sanoo tulevansa vaikka tunnin päästä niin saattaa mennä 3-4 tuntia ennenkuin oikeasti tulee :headwall: Siinä sitten odotat ja lopulta saattaa tulla ½ tuntia ennen lasten nukkumaanmenoaikaa ja villitä ne ihan kierroksille. Tossa vajaa 2h sitten sanoi, että tulee puolen tunnin SISÄÄN!!!!!

Argh!
 
"vieras"
Mä sanoisin puhelun aikana että on sitten muutakin tekemistä tänään, eli paras tulla silloin kun lupaa. Lähtisin lasten kanssa jonnekin, jos ei nyt jo olisi kuulunut, eikä oltaisi paikalla kun tulisi. Ehkä se vähän oppisi?
 
"jep"
Kyllä. Seuraava askel onkin sitten, että ei tulla ollenkaan, eikä ilmoiteta siitä.

Onneksi sukulaisissa ei ole tuollaisia. Välithän tuosta poikki menee, mutta sukulaisiin hankalampi katkaista.
 
[QUOTE="vieras";23643220]Mä sanoisin puhelun aikana että on sitten muutakin tekemistä tänään, eli paras tulla silloin kun lupaa. Lähtisin lasten kanssa jonnekin, jos ei nyt jo olisi kuulunut, eikä oltaisi paikalla kun tulisi. Ehkä se vähän oppisi?[/QUOTE]

Pitäisi tehdä jotenkin noin.... ottaa oikeesti päähän, joskus menny saunat sivusuun kun tuli noin 3h myöhemmin kuin piti. Minusta tuo ei kyllä oikeastaan enää edes ole myöhästymistä, vaan jotain vittuilua? Tai sitten vaan ihan omaan napaan tuijotusta?
 
mantraray
Todella ärsyttävää!!

Joo sanoisin, etta on menoa klo x eli hänen luvatusta saapumisajastaan tunnin-puolentoista päästä. Ja sitten lähtee jonnekin siihen aikaan. Jos ei ole anoppi tullut, niin ei voi mitään. Hänen pitää oppia kantapään kautta tämä juttu.
 
Todella ärsyttävää!!

Joo sanoisin, etta on menoa klo x eli hänen luvatusta saapumisajastaan tunnin-puolentoista päästä. Ja sitten lähtee jonnekin siihen aikaan. Jos ei ole anoppi tullut, niin ei voi mitään. Hänen pitää oppia kantapään kautta tämä juttu.
Pitää kokeilla. Toinen ääripää hänellä oli kun esikoinen oli vauva... saattoi soittaa, että moi ootteko kotona. Sanottiin rehellisesti että ollaan mutta just lähdössä lenkille tai kauppaan (sattui useinkin, että oltiin kengät jalassa) tai menossa päikkäreille. Niin totesi, että no kun hän nyt on jo tässä teidän parkkipaikalla... mitäs siinä sitten muutakaan, kun kengät pois jalasta ja anopille kahvit. Vaikka olis tehnyt mieli kaataa sen syliin...
 
vihdoinkin vapaa
Todella ärsyttävää!!

Joo sanoisin, etta on menoa klo x eli hänen luvatusta saapumisajastaan tunnin-puolentoista päästä. Ja sitten lähtee jonnekin siihen aikaan. Jos ei ole anoppi tullut, niin ei voi mitään. Hänen pitää oppia kantapään kautta tämä juttu.
just noin.
Ja tunnen noita tyyppejä valitettavan monta mm. mun täti ja mun ex-mies. Heille ei toisen ihmisen aika ja menot merkitse hevonhäntää. Jos merkitsisi he tulisivat ajallaan eivätkä aina odotuttaisi muita. Heille ei myöskään toisen ihmisen tarpeet eikä rahalliset menot ole mitään. He lainailevat tavaroita palauttamatta tai palauttavat ne kehnossa kunnossa, käyttävät törkeitä määrää sähköä, vettä, ruokaa, juomia jne. ollessaan kyläilemässä.
 
"mie"
Tunnen, yksi sukulainen on aina myöhässä 30min-4h tavataan sitten kaupungilla tai meillä .
Kerran ei tullut ollenkaan sanoi että väsyttää ei jaksa lähteä kaupungille. Mä olin jo odottanut 45min sitä sovitussa paikassa :( ja mun piti soittaa perään .... eipä enää paljoa tapailla . Sattuneesta syystä
 
Suzyanne
Mulla on yksi kaveri joka on aina vähintään puoli tuntia myöhässä. Huippu on, kun oltiin sovittu että haen hänet autolla kotoa. Kun häntä ei näkynyt, soitin, hän ei vastannut. Menin ovan taakse ja hän juoksi suihkusta avaamaan ovea. Oli ajatellut että ehtii käydä suihkussa ja laittautua ennen kuin tulen. Kello oli jo silloin 15 min. enemmän kuin olimme sopineet. Myöhästyimme lopulta hänen takiaan sieltä minne olimme menossa. Ja tuo ei ollut edes ainoa tuollainen tapaus.
 
..
tunnen joo näitä ihmisiä. eniten mua ärsyttää se että ne ei tunnu ollenkaan tajuavan että ihmisillä voi tavallisena viikonloppulauantaina olla muutakin tekemistä ku istuksia sohvalla odottamassa joskos ne vieraat joskus tulis. tai ehkä se on mun vika, mutta jos on tulossa vieraita niin en viitti sitte alotttaa mitään suurempaa pojektia kuten leivontaa tai ikkunanpesua tai puhtaiden pyykkien raivausta tms.
yleensä pyrinkin tekemään niin että tuppaudutaan tämmöisten ihmisten luo ite käymään sen sijaan että kutsuttais niitä meille niin voidaan mennä silloinkun on sovittu.
 
derer
Munkin anoppi. Heidän aikoihinsa ei todellakaan voi luottaa. ja he myöhästyvät vielä ihan mitättömistä syistä. Olen itse ollut hänen mukanaan menossa jonnekin ja myöhässä ihan vaan kun mamma jahkailee joka asian kanssa ja poikkeaa ties missä ihan vaan päähänpistosta. Hän ei yleensä itse edes sovi tarkkoja aikoja vaan "noin" aikoja jotka voivat heittää puoli päivää!!!

Myös mun äitini on usein myöhässä, muttei yhtä usein kuin anoppi. Äidillä syynä on se, että ei vaan saa muka aikaiseks lähteä alkupisteestä ajoissa vaikka kauhee kiire koko ajan.
Isälleni ja minulle ajoissa oleminen on todella tärkeää. Minä jopa otan siitä kunnon stressin! Kompensointia? ;)
 
kyllä
tunnen. Mun rakkain ystävä on aina myöhässä. Ärsyttävää, mutta vuosien myötä sen on oppinut ennakoimaan. Lisäksi on varsinainen tuplabuukkaaja, pitäs olla kolmessa paikassa yhtä aikaa. Lasten myötä vaan pahentunut.
 
"mmm"
Tunnen. Siksi en enää sovikaan tämän ihmisen kanssa mitään. Kaveruuskin on aika kuihtunut, kun en vain voi sopia sellaisen ihmisen kanssa, jonka aikataulu voi venyä sen 3kin tuntia. Hänelle olen sanonut asiasta muttei vain ymmärrä. Minusta ajoissa oleminen tai ilmaantuminen sovittuna aikana on sitä toisen ihmisen kunnioitusta.
 
Kdnnw
Minä valitettavasti olen ollut. Opin sen jo lapsena kun asuttiin latinokulttuurissa jossa illallinen klo 19 on todellisuudessa aikaisintaan klo 21. Äiti on edelleen järjestään myöhässä, vaikkakin vain sen vartin.
 
"PeppiLottaSikuriina"
[QUOTE="vieras";23643638]Mä olen varmaan yhtä rasittava ihminen ku olen joka paikassa aina ihan liian ajoissa. Sit saadaan odottaa.[/QUOTE]

Ajattelen asian niin että on huomattavasti mukavampi itse odottaa muita kuin että muut joutuisivat odottamaan minua. Mielestäni myöhästelijät ovat itsekkäitä kun pitävät toisten aikaa vähäpätöisempänä kuin omaansa.
 
hrr...
Mä olen sellainen.
Vaikka kuinka yritän tähdätä oikeaan aikaan oikeaan paikkaan kylään.
Niin silti mä olen aina porukan kanssa myöhässä.. Se raivostuttaa mua itseäni niin paljon!!
 
[QUOTE="PeppiLottaSikuriina";23644096]Ajattelen asian niin että on huomattavasti mukavampi itse odottaa muita kuin että muut joutuisivat odottamaan minua. Mielestäni myöhästelijät ovat itsekkäitä kun pitävät toisten aikaa vähäpätöisempänä kuin omaansa.[/QUOTE]

Eikös vanha viisaus kuulu, että myöhästyminen ei johdu ajan vaan kunnioituksen puutteesta!

Jos myöhästyn itse yli 5min, mulla on siihen superhyvä syy (ei tapahdu usein!) ja silloinkin heti soitan tai laitan tekstarin. Anopista ei kuulu mitään, vaikka olis sen 4h myöhässä. Ja ostettiin itse sille kännykkä pari vuotta sitten, että pystyy ilmoittelemaan itsestään paremmin!
 

Yhteistyössä