Tunteeko muut lapsettomia jotka "ansaitsevat" lapsettomuutensa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras vieraampi vierain
  • Ensimmäinen viesti
vieras vieraampi vierain
Tunnen muutaman tahattomasti lapsettoman. Olen iloinen siitä etteivät ole lapsia saaneet ja minusta he ansaitsevat kohtalonsa. Luulen että se on heidän rangaistuksensa siitä, mitä ovat tehneet.
Tunteeko kukaan muu näin?
 
En ole kokenut noin kenenkään kohdalla.

Yhdestä tosin olen joskus ajatellut että ehkä oli parempi ettei hän saanut lapsia. Siis ihminen on muutenkin hirveän yliherkkä ja "ongelmainen", itse sanoikin toivoneensa että lapsi olisi hänet "parantanut".

Tosin, vastapainoksi löytyy sitten niitä vanhempia joista olen myös miettinyt että pitkiä tuonkin nyt lapsia saada...
 
"HÖH"
[QUOTE="vieras";26247014]Asioilla on yleensä tarkoituksensa - myös lapsettomuudella.[/QUOTE]

No ei ole kaikilla asioilla tarkoitusta. Miksi ihmeessä olisi. Tällainen ajattelu tarkoittaa sitä, että lapsellinen on muka jotenkin parempi. Hyi.
 
"Helmi S"
[QUOTE="vieras";26247014]Asioilla on yleensä tarkoituksensa - myös lapsettomuudella.[/QUOTE]

Toi on kyllä todella umpimielistä. Ihanat kummini eivät koskaan saaneet omia lapsia, koska mies sairasti sikotaudin nuorena. Siinä mitään tarkoitusta ole. Paska säkä vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: nuusa ja Akaatti
ap.
[QUOTE="Helmi S";26247045]Toi on kyllä todella umpimielistä. Ihanat kummini eivät koskaan saaneet omia lapsia, koska mies sairasti sikotaudin nuorena. Siinä mitään tarkoitusta ole. Paska säkä vaan.[/QUOTE]

Ihan varmasti on joku tarkoitus vaikka onkin kurja asia. Nykyihmisten ei vain tarvitse enää alistua kohtaloon kun kohta jo lapsia tehdään tehtaissa.
 
[QUOTE="vieras";26247014]Asioilla on yleensä tarkoituksensa - myös lapsettomuudella.[/QUOTE]

Onko lasten saamisellakin tarkoitus?

Mikä tarkoitus on sillä että lapsi syntyi vaikka sille malesialaiselle(?) äidille jonka vauvan pajoinpitelyvideoa on viimepäivinä levitetty facebookissa? Tai mikä tarkoitus on ylipäätään sillä että lapsia syntyy vanhemmille jotka eivät näistä välitä, hylkäävät, jättävät heitteille, pahoinpitelevät, jopa käyttävät seksuaalisesti hyväksi jne?
 
"vieras"
Onko lasten saamisellakin tarkoitus?

Mikä tarkoitus on sillä että lapsi syntyi vaikka sille malesialaiselle(?) äidille jonka vauvan pajoinpitelyvideoa on viimepäivinä levitetty facebookissa? Tai mikä tarkoitus on ylipäätään sillä että lapsia syntyy vanhemmille jotka eivät näistä välitä, hylkäävät, jättävät heitteille, pahoinpitelevät, jopa käyttävät seksuaalisesti hyväksi jne?
On.
 
.......
Onko lasten saamisellakin tarkoitus?

Mikä tarkoitus on sillä että lapsi syntyi vaikka sille malesialaiselle(?) äidille jonka vauvan pajoinpitelyvideoa on viimepäivinä levitetty facebookissa? Tai mikä tarkoitus on ylipäätään sillä että lapsia syntyy vanhemmille jotka eivät näistä välitä, hylkäävät, jättävät heitteille, pahoinpitelevät, jopa käyttävät seksuaalisesti hyväksi jne?
Näiden omahyväisten ihmisten mielestä sillä varmaan on myös joku tarkoitus ;(
 
priimus
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26247062:
Mä tunnen yhden naisen, joka itse uskoo, että hänen lapsettomuutensa on Jumalan rangaistus hänen synneistään.
Mikään ei ole pohjimmiltaan muuttunut =). Kyllähän tällaisia hörhöjä vielä on ;).
 
ap.
Onko lasten saamisellakin tarkoitus?

Mikä tarkoitus on sillä että lapsi syntyi vaikka sille malesialaiselle(?) äidille jonka vauvan pajoinpitelyvideoa on viimepäivinä levitetty facebookissa? Tai mikä tarkoitus on ylipäätään sillä että lapsia syntyy vanhemmille jotka eivät näistä välitä, hylkäävät, jättävät heitteille, pahoinpitelevät, jopa käyttävät seksuaalisesti hyväksi jne?
Tällä logiikalla pahat asiat eivät voi kääntyä hyväksi. Ihmisen elämä on jo itsessään tarkoitus. Eikö noiden lasten olisi pitänyt syntyä ollenkaan, koska heille on käynyt kurjasti elämänsä jossain vaiheessa?
 
"vieras"
Onko lasten saamisellakin tarkoitus?

Mikä tarkoitus on sillä että lapsi syntyi vaikka sille malesialaiselle(?) äidille jonka vauvan pajoinpitelyvideoa on viimepäivinä levitetty facebookissa? Tai mikä tarkoitus on ylipäätään sillä että lapsia syntyy vanhemmille jotka eivät näistä välitä, hylkäävät, jättävät heitteille, pahoinpitelevät, jopa käyttävät seksuaalisesti hyväksi jne?
Kyllä on. Alunperin lasten saamisessa ei ole kyse siitä kuinka sitä lasta tullaan kohtelemaan tai missä se tulee elämään. Kyseessähän on suvun jatkaminen - perintötekijöiden siirtäminen seuraaville sukupolville. Sitä vartenhan luonnossa kaikki lisääntyvät - jotta ei kuoltaisi sukupuuttoon. Raakaa peliä.
 

Yhteistyössä