Tuntuuko teillä imusolmukkeita jos etsimällä etsitte?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
onko normaalia jos tuntuu? Multa löytyy varmaan kymmenen jos oikein tarkaan etsin. Kerran lääkärissä niistä mainitsin ja hän vähän tunnusteli mut naurahti vaan että kyllähän niitä kaikilla on, mut onko oikeesti?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
eikö kaikilla ole imusolmukkeet,mielestäni on.

ja juu tuntuu,varsinkin silloin jos on ihan vähänkin flunssaa.siis kaulassa tuntuu,ei muualla.
mulla tuntuu myös pari nivustaipeissa ja yks pieni kainalossa.. tuolla nivustaipeissa toinen ainakin ollu jo 10 vuotta.
 
vieras
No kyllä todellakin tuntuu , varsinkin jos on hoikka niin tuntuu selvästi. Varsinkin jos on flunssaa ja muuta pientäkin ollut, niin ei ne ihan minikokoiset ole muutenkaan.

Mulla tuntuu nivusissa ja kaulassa monia, myös lapsillani tuntuu imusolmukkeet yhtä selvästi. ja ei olla flunssassakaan oltu. Alle 2cm kokoiset on ihan normaaleja. Ja on mulla pari suurempaakin leuan alla joskus, n. 3cm kokoista.
 
vieras
Kymmeniä, ensinnäkin kaulalla on varmaan 10-20 pallukkaa (tutkittu, ultrattu) ja nivusissa kans molemmilla puolilla oikein rypäksiä.. vuosia ollut ja lisääkin tulee aina välillä. Varmaan jää aina suurentuneiks nuhan ym jälkeen.
 

Yhteistyössä