Tuntuupa hassulta, viikko sitten suljin facebook tilini...

ja kukaan fb kavereistani ei ole minua sen jälkeen kaivannut...:whistle:

Se miksi fb suljin, ku enhän mä tarvitse sitä mihinkään... Miksi mun pitäs roikua online tilassa koko päivän..

Olihan mulla se 2vuotta käytössä.. mutta ei tartte olla kyllä enään..

Niih, ettäs tiiätte :D
 
v
Eihän sitä tarvitse kokoajan online-tilassa roikkua. Minäkin käyn ehkä 1-2krt viikossa kurkkaamassa, mitä ihmisille kuuluu. Siinä se :) Mutta mikäs siinä, jos ei halua ollenkaan olla mukana.
 
"Anne"
En ymmärrä mitä se kertoisi "fb-kavereista"? Ei kai kukaan oikeasti kyttää että paljonko muut siellä viettää aikaa ja jos pieneen hetkeen ei jota kuta näykkään niin soittelisi perään että mitäsmitäs??
 
"hih"
[QUOTE="vieras";22487289]Kai se jollekkin mammalle on ihanaa kun voi klikkailla fb-kavereita niin, että muodostuu kunnon haaremi. todellisuudessa mamma istuu himassa yksin ja imee peukaloa.[/QUOTE]

Voi sua :hug: kyllä säkin vielä fb-kamuja varmaan saat.
 
"hih"
[QUOTE="Anne";22487295]En ymmärrä mitä se kertoisi "fb-kavereista"? Ei kai kukaan oikeasti kyttää että paljonko muut siellä viettää aikaa ja jos pieneen hetkeen ei jota kuta näykkään niin soittelisi perään että mitäsmitäs??[/QUOTE]

Jotkut itsekeskeiset ihmiset tuntuvat ajattelevan niin.
Yksi kaverini poistaa itsensä säännöllisesti fb:sta. Sitten marttyroi että kun kukaan ei ole kaivannut häntä.
 
"lisko"
No, ne varmaan ajattelee, että et ole kiinnostunut heidän kuulumisistaan, siis miksi hekään sinun. Luulitko, että ihmiset roikkuu sun perässä???? Mä en tajua tätä suomalaista ajattelua, että ainoa oikea tapa olla sosiaalisessa kontaktissa, on leipoa pullaa ja kutsua ystävä sunnuntaina klo 14 kahville. No nythän törötät mökissäsi ja oot tyytyväinen itseesi. Etkä tajua ettei ne oo varmaan ees tajunnu, että oot listoilta poistunu :eek:D.
 
"vieras"
Mä en ole edes hyväksynyt kaverikseni kuin omat kaverini jonka kanssa pidän yhteyttä muutenkin. SE on vaan helppo chattailla kun ollaan samaan aikaan paikalla tai laittaa viestiä sen kautta kun ei maksa eikä oo mitään rajoitusta.

On mulla pari vanhaa luokkakaveria joiden kanssa en oo vapaaaikana ja joiden kuulumiset eivät oikeastaan kiinnosta kunhan olen hyväksynyt heidät kun pyytäneet. muita vieeita en olekkaan hyväksynyt
 
"lisko"
[QUOTE="hih";22487318]Jotkut itsekeskeiset ihmiset tuntuvat ajattelevan niin.
Yksi kaverini poistaa itsensä säännöllisesti fb:sta. Sitten marttyroi että kun kukaan ei ole kaivannut häntä.[/QUOTE]

Mulla yks samanlainen. Pientä huomionhakua.
 
Mulla on kokonaiset n.70kaveria, ja puolet niistäki on sellasia jotka oon hyväksyny ku en kehdannu jättää hyväksymättä :D Jos lähtisin fb:stä, niin todennäköisesti olisin edelleen tekemisissä niiden kans joiden kans sielläkin juttelen.
 
Kepsis
ja kukaan fb kavereistani ei ole minua sen jälkeen kaivannut...:whistle:

Se miksi fb suljin, ku enhän mä tarvitse sitä mihinkään... Miksi mun pitäs roikua online tilassa koko päivän..

Olihan mulla se 2vuotta käytössä.. mutta ei tartte olla kyllä enään..

Niih, ettäs tiiätte :D
ihmisillä on outo käsitys sosiaalisesta mediasta, idea on verkostoitua ja laajentaa tuttavapiiriään tehdä uusia tuttavuuksia, tutustua/pitää yhteyttä sukulaisiin joihin ei normaalisti ole jokapäiväisessä elämässään sidoksissa, lapsuuden kaverit jne... ei kukaan jaksa kumminkaan 24/7 olla sosiaalinen tai puhelimella soitella niin monelle hengelle kuin mitä vaivattomasti voi moikata fb:n kautta, miksi pitäisikään, miksi myöskään pitäisi edes joka päivä käydä fb:ssä? ei ole mitään syytä sille. tarvitse edes joka viikko käydä jos se jotenkin ahdistaa, en ole koskaan käsittänyt sitä miksi ihmiset tuntee jotain pakotetta tehdä asioita mitä ei ole pakko, siellä ne netissä säilyy asiat vaikka niitä ei edes joka kuukausi käyttäisi.
 

Yhteistyössä