Tuoksu!

Juu, se on rankkaa jos on pariutunut jonkun täydellisen kanssa, ja yhtäkkiä ne julmasti repii pois -

Muistin noita muun värisiäkin yhtäkkiä.
Mä rakastan noita sitruunoita kanssa, niin ACORELLELLA on luomutuoksuja, käytän sitä Verbenaa. Sitä voi suihkutella reippaasti, mutta huonona puolena tossa sarjassa on tietty, että se tuoksu haihtuu aika nopeasti.

Mutta se on enemmänkin niinkuin aromaterapiaa, piristää mielialaa.
 
[QUOTE="Hanna";29859544]Ei tuo Yvesin tuoksu sattuisi olemaan Ming Shu? Se oli mun lemppari, mutta sitä ei enää saa :([/QUOTE]

En osaa varmaks sanoa, en muista tarkkaan pulloa, jotenkin sellainen kutina että saattais ollakin.

Ebaysta voit ostaa tuota.:)
yves rocher ming shu | eBay
 
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29859562:
ookke, ja unohdin kirjoittaa, että tod.näk. noissa liiloissa on laventelia, sitä mä ihan rrrrrakastan...

:wave: Muuten, sehän on aina parempi, mitä enemmän on kirjoittajia ketjussa :)
Laventelikin on hyvä.:heart:
 
viieras
Calvin Kleinin Shock tämän hetken suosikki :)

"Ck One shock for her is a juicy, flavorful floriental fragrance that warms into a sexy skin musk. It opens with a fierce bouquet of passion flower, drizzled with a liquid chocolate accord and finishes with second skin musk. The combination of young and pretty with sexy and mysterious. Edgy. Sexy. Impulsive. "
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Calvin Kleinin Shock tämän hetken suosikki :)

"Ck One shock for her is a juicy, flavorful floriental fragrance that warms into a sexy skin musk. It opens with a fierce bouquet of passion flower, drizzled with a liquid chocolate accord and finishes with second skin musk. The combination of young and pretty with sexy and mysterious. Edgy. Sexy. Impulsive. "
Tänks!:)
*Kirjaa ylös*
 
Mun lempparit on Hugo Bossin Orange sunset, Lancômen Hypnôse ja Bvlgarin Omnia Green Jade :)
Mä kiinnostuin kanssa tuosta Bvlgarin tuoksusta ja kävin jo guuglettelemassa ihanan pullonkin :D Kuvailisitko tuota tuoksua vähän? Luin kyllä pikaisesti mitä siinä on mut käyttäjäkokemus on aina parempi =)

Käytin muuten vuosia tuota D&G Light Blueta kunnes siihen vähän kyllästyin, tosi ihana kans kyllä!
 
Yves Rocherin tuoksuista So Elixir,So Elixir purple Vanille Noire ja Voile d'ambre ovat ihania tuoksuja.
Vivahteet: Vanilja,setri,appelsiininkukka,patsuli,tonkapapu,suitsuke,mirha,santelipuu,jasmiini,
ruusu,yöhyasintti,bergamotti,bentsoehartsi.
 
Nap
Minä höyrähdin joku puoli vuotta sitten Escadan Cherry in the air -tuoksuun, se on niin ihana, niin minuu <3

Pääsiäisenä laivalla tuoksuttelin tätä, ja jos olisi ollut varaa ostaa, niin tää olis ehdottomasti lähteny miun matkaan :D <3



Tuo jopa tuoksu pitkään (vielä illalla kotona), ettei ollu semmonen nopee henkäys!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä