Tuossa Rakas, sinusta on tullut pullukka -ohjelmassa

  • Viestiketjun aloittaja huikeeta
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No itekkin aattelin että hyvä jos on saanut sen 15 kg pois ennen kuin kertoivat tuloksen juurikin siksi koska ne käsivarret olivat kuitenkin aika pulleat vielä, vartalosta ei oikein ehtinyt saada selvää kun oli pukeutunut mustaan silloinkin.

Ja kun sitten kerrottiin se pudotus niin mahtavaa tosiaan! Tuo kyllä että paino oli lopussa 63kg, niin itellä olo että olis siinä painossa pitänyt olla paljon hoikemman näköinen.

Sitten vasta tajusin että jos nainen onkin todella lyhyt, vaikka 150-160cm, niin eihän se tietenkään silloin voi tuossakaan painossa vielä laihalta näyttää.

Kuitenkin todella mahtava saavutus ja ei kaikkien tarvikkaan olla todella laihoja. Parasta olisi nyt jos saisi pidettyä painon tuossa.
 
"vieras"
Ihana pari, selvästi niin rakastuneita vielä :) Eikä se nainen minusta niin negatiivinen ollut, yrittivät vain tehdä siitä sellaisen, paljon negatiivisempiakin nähty tuollaisissa ohjelmissa! Hieno lopputulos!
 
"Mie"
Ja mies oli aivan ihana. Otti niin ihanasti naisen huomioon, vei hemmotteluhoitoihin ja teki illallista, ihan kynttilät pisti pöydälle ja kaikkee, kaulakorunkin ostanu lahjaksi.......ei tuo mun omani vaan osaa :(
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28351355]olipa se mieskin lopussa laihtunut ;) mutta miksi se nainen vaappui kuin ankka siinä lopussa, ihan kuin kännissä olisi ollut[/QUOTE]

Jos sillä vielä se polvi vaivasi.. Tai horjahti?
 
****************
Olenko ainoa jonka mielestä se mies oli ärsyttävä eikä lainkaan ihana...
jossain vaiheessa se sanoi "jos emme onnistu tässä (Pian painon pudottamisessa) en tiedä mitä tulevaisuuden käy.

Pia ei uskonut että se ukko rakasti sitä ennen kuin laihtui. Siis c'moon.
Jotenkin tuntui että ukolle enempi tärkee oli se ulkomuoto. Hienoa Pia että laihtui, mutta tekikö hän sen todella omasta tahdosta ...
 
dwq
Olenko ainoa jonka mielestä se mies oli ärsyttävä eikä lainkaan ihana...
jossain vaiheessa se sanoi "jos emme onnistu tässä (Pian painon pudottamisessa) en tiedä mitä tulevaisuuden käy.

Pia ei uskonut että se ukko rakasti sitä ennen kuin laihtui. Siis c'moon.
Jotenkin tuntui että ukolle enempi tärkee oli se ulkomuoto. Hienoa Pia että laihtui, mutta tekikö hän sen todella omasta tahdosta ...
Ei se mies tarkoittanut sitä Pian ulkonäköä vaan sitä Pian (omasta ulkonäöstä johtunutta) todella alhaista itsetuntoa, jonka takia Pia vaati miestä päivittäin todistelemaan rakkauttaan, kun ei uskonut, että mies voi rakastaa häntä (ja eihän Pia uskonut vakuutteluista huolimatta). Kyllähän sellainen pitemmän päälle on todella raskasta.
 
Mut siinä alussahan näytettiin miltä nainen näytti ennen (noin 60 kiloisena) oli silloin hoikka.

Loppukuvassa oli PALJON isompi kuin siinä "ennen" kuvassa.
Niin että kaksosten synnyttäminen ei muuttaisi kroppaa yhtään? Toisekseen mietipä omalle kohdallesi 7 viikossa 20kg:n pudotus. Ei se nahka vaan ehdi pysyä mukana.

Musta se mies ei epäillyt suhteen kestävyyttä ylipainon vuoksi sitä ulkonäköä ajatellen, vaan kyseenalaisti asian ylipainon aiheuttamien rasitteiden takia. Myönsihän se nainenkin, että on muuttunut ihan erilaiseksi ja itsetunto on vähissä. Jos ihminen ei ole sinut ulkonäkönsä kanssa ja kokee ylipainonsa rasitteeksi, niin se kyllä vaikuttaa suhteeseen monella tapaa. Myös sokeririippuvuus aiheuttaa kiukkuilua, joka rasittaa suhdetta.

On taas telkkari saanu aikaan vääristyneitä mielikuvia. Musta näytti siltä, että tuo pariskunta on rakastunut ja haluaa voida hyvin, että suhteella ei olisi turhia rasitteita. Itsetunnon ollessa kunnossa ja molempien voidessa hyvin selviytyy stressaavista tilanteista paljon paremmin eikä suhde ajaudu kriisiin jostain ihan pikkujutusita.
 
Uppsss
Se nainen näytti 10v vanhemmalta kuin se mies... luulin ensin että se on sen äiti tms. :/
lopussa meikattuna ja ripsipidennykset sun muut niin vähän nuorensi kuitenkin.
 
en huomannut mitään
Mä en vaan huomannut mitään kovin suurta eroa ennen ja jälkeen. Aika samalta näytti molemmissa, toki pientä hoikistumista havaitsin. Oon varmaan aika puusilmä. Mutta hän oli kyllä lyhyt nainen ja ehkä sopiva paino olisi joku 50kg, kun 63 kiloisena oli vielä niin iso.
 
JUJU-U
Tähänastisista pariskunnista "rauhallisin" ja seesteisin. Sellaisia ärripurreja olleet ne edelliset laihduttajat. Upea saavutus. En alussa uskonut, että tuolla asenteella Pia laihduttais paljon mitään. Lopetti kaiken heti alkuunsa. Mutta hienosti tehty. Toivottavasti saa pidettyä nyt kilot poissa. sehän se hankalinta on.
 
huikeeta
Alkuperäinen kirjoittaja en huomannut mitään;28352213:
Mä en vaan huomannut mitään kovin suurta eroa ennen ja jälkeen. Aika samalta näytti molemmissa, toki pientä hoikistumista havaitsin. Oon varmaan aika puusilmä. Mutta hän oli kyllä lyhyt nainen ja ehkä sopiva paino olisi joku 50kg, kun 63 kiloisena oli vielä niin iso.
No kuinka helvetin paljon sen olis sun mielestä kuulunut pudottaa seitsemässä viikossa, kun kerran 21 kiloa ei riitä sulle?? 34 kg?
 
en huomaa mitään
No kuinka helvetin paljon sen olis sun mielestä kuulunut pudottaa seitsemässä viikossa, kun kerran 21 kiloa ei riitä sulle?? 34 kg?
Vaikutatpa älykkäältä.

En mä puhunut mitään siitä, kuinka paljon sen olisi pitänyt pudottaa tuossa seitsemässä viikossa. Mutta nyt jos siihen kommentoin, niin on kyllä huikean suuri pudotus seitsemään viikkoon. Kunhan totesin, että itse en huomannut hirveän suurta eroa ulkonäössä. Lisäksi totesin, että vielä lienee hieman työsarkaa jäljellä.
 
huikeeta
Alkuperäinen kirjoittaja en huomaa mitään;28360491:
Vaikutatpa älykkäältä.

En mä puhunut mitään siitä, kuinka paljon sen olisi pitänyt pudottaa tuossa seitsemässä viikossa. Mutta nyt jos siihen kommentoin, niin on kyllä huikean suuri pudotus seitsemään viikkoon. Kunhan totesin, että itse en huomannut hirveän suurta eroa ulkonäössä. Lisäksi totesin, että vielä lienee hieman työsarkaa jäljellä.
Olet oikeassa, olet puusilmä :)
 
"vieras"
Mä en myöskään huomannut eroa ennen ja jälkeen. Toki vaatteet oli erilaiset ja hiukset laitettu ja hieno meikki mutta kädet oli tosi pulskat ja näytti olevaan ylimääräistä paljon muuallakin. Yleensä jos liikunnalla laihduttaa niin tulee lihaksia tilalle, mutta hänellä oli ainakin vielä toosi löysät kädet. Ei pahalla tarkoita mutta en vaan huomannut muutosta. Hyvä jos itse kuitenkin tunsi olonsa hyväksi.

Tietty jos on ennen ekaa punnitusta juonut litrakaupalla vettä ja ollu viikon ummetus niin äkkiäkös niitä kiloja sit lähtee..

Mutta miehensä näytti todella rakastavan häntä ja hän miestään, kaikkea hyvää toivon heille!
 
hah!
Huhhuh mitä negatiivia ihmisiä täällä taas on, itse taidatte olla jotain 200-kiloisia kun vaan möllötätte sohvalla tuijottamassa toisia laihduttamassa. Vituttaako että muut saa jotain aikaankin?
 

Yhteistyössä