Tuosta meikkausketjusta tuli mieleeni :D

Hui kamala nyt, kun muistelen, miten meikkasin joskus ala-asteella :D Viidennen luokan lopussa taisin ekaa kertaa kokeilla ja laittaa meikkiä kouluun. Kuudennen alussa sitten aloitin enemmänkin meikkaamaan ja voi kamala, miten laitoin aina vaaleanpunaista tai tummanpunaista huulipunaa huuliin!! :D En olekaan käyttänyt huulipunaa sitten ala-asteiän :whistle: Nykyisin vaan huulikiiltoa tai huulirasvaa huulissa. Silloin nuorempana laitoin kyllä muuten ihan hyvin ripsiväriä ja joskus luomiväriäkin, mutta voi että sitä räikeää ja suttuisesti laitettua huulipunaa, hävettää muistella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
No tummat huulipunat harvemmin sopii lapsille.. Aikuisella naisella punainen huulipuna on musta tyylikäs, v-punainen sellanen... no..ööö mauton... :whistle:
Niinpä, mutta ei sitä sillon lapsena tajunnu :D Meidän luokalla taisi melkein kaikki tytöt laittaa huulipunaa :whistle:

 
Rukoilijasirkka
Ei vaaleenpunanen mikään mauton ole, jos on silmät laitettu ihan tummiksi.

Sillon ku mä olin teini, niin kaikilla piti olla sitä tietynväristä, aika tummaa huulipunaa. Eikä mulla muuta meikkiä ollutkaan silloin. No, eipä siinä mitään, kaikilla oli silloin sitä "meritähteä". Ihan pirteeltä se näytti.
 
Silloin kun mä olin kahdentoista-kolmentoista, oli muotia ne järkyt kokosilmästä luomeen asti sinipunavioletit luomivärjäykset (lue; näytit turpiinsaaneelta). Luojan kiitos, ei niistä ajoista kuvia ole... ainakaan montaa... :xmas:
 
vieras
Mie aloin meikkaamaan vasta kasilla vähän; puuteri ja kajaali. Ysillä oli jo ripsari ja huulipuna mukana. sitten jo ihan kaikki mahollinen ja vähän liikaakin. parikymppisenä lopetin meikkaamisen kokonaan kunnes nyt taas "vanhoilla" päivillä, lähes kolmekymppisenä on tullut taas kuvioihin mukaan ja nyt jo osaa ihan siistin meikin tehä :) Mutta hiuksia mä en varmasti ikinä opi laittamaan :/
 
Rukoilijasirkka
Sillon joskus oli tosi mageeta laittaa ruskeella kajaalilla rajaukset huuliin ja sitten siihen päälle punasta tai vaaleenpunasta. :x

Taisi olla niin, että musta se näytti kuitenkin paremmalta, jos sitä häivytti, eikä se ollut niin selkeä rajaus, mutta, kyllä mullakin oli semmoset rajaukset.

Mies sano niitä sillon, että ne on viikset. En sit enää laittanut niitä, kun se ei tykännyt.
 
vieras
mä kun olin ala-asteella ni oli muotia että oli mahollisimman vaaleeta huulipunaa,melkein valkosta,jaiks miten järkyltä se näytti ja sit yhteen aikaan oli muotia että oli tummemmat rajaukset ja vaaleeta punaa tai sitte tehtiin niin että väritettiin koko huulet rajauskynällä ja sitte huulipunaa päälle,tuli sellanen sekotusväri..
 

Yhteistyössä