tupakan kellastamat sormet

  • Viestiketjun aloittaja kessunlilja
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
on... lopetat syöpäkääryleiden imemisen :D
arvasin että tämä on vastaus,mutta tarvitsen ensin motivaatiota,ei se tosta vain onnistu.Viikon päästä ois häät ja olen morsiusneito.Haluaisin jotain "vaalennusta" siihen mennessä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
on... lopetat syöpäkääryleiden imemisen :D
arvasin että tämä on vastaus,mutta tarvitsen ensin motivaatiota,ei se tosta vain onnistu.Viikon päästä ois häät ja olen morsiusneito.Haluaisin jotain "vaalennusta" siihen mennessä
en pahalla en.... mul oli kans keltasta näpeissä mutta kun lopetin lähti ajan kuluessa.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
on... lopetat syöpäkääryleiden imemisen :D
arvasin että tämä on vastaus,mutta tarvitsen ensin motivaatiota,ei se tosta vain onnistu.Viikon päästä ois häät ja olen morsiusneito.Haluaisin jotain "vaalennusta" siihen mennessä
No jos ei tossa ole motivaatiota niin tuskinpa sita sitten loytyy muutenkaan. Kuinkahan keltaisena sun sisuskalut on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
arvasin että tämä on vastaus,mutta tarvitsen ensin motivaatiota,ei se tosta vain onnistu.Viikon päästä ois häät ja olen morsiusneito.Haluaisin jotain "vaalennusta" siihen mennessä
No katsele niitä kusenkeltaisia sormiasi ja jos se ei motivoi niin katso vaikka näitä viehättäviä kuvia.
 
vieras
kahvinpuruilla tehty kuorinta poistaa värjäytymiä, eli kun olet keittänyt kahvit, ota suodatinpussista niitä märkiä puruja ja hiero muutaman minuutin ajan käsiin.

Ruokasooda vaalentaa myös. Kumpikaan tosin ei toimi aivan välittömästä joten sama rutiini muutaman päivän ajan niin kyllä vaalenee.

Miksihän muuten joillakin tupakka värjää sormet ja joillakin ei?
 
ap
kiitos vastauksista,kaikille.Astian pesu pulverilla ja sitruuna mehulla vaaleni.Nopea keino kun luulin et pitää ikuisuus lotrata.
On se kauhia kun ihmisestä tehdään hirviö jos tupakoi.Aion kyllä lopettaa kunhan saan pääni kuntoon.Veljeni kuoleman aiheuttama surutyö on vasta aluillaan ja nyt en jaksa miettiä tupakan haittoja
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kahvinpuruilla tehty kuorinta poistaa värjäytymiä, eli kun olet keittänyt kahvit, ota suodatinpussista niitä märkiä puruja ja hiero muutaman minuutin ajan käsiin.

Ruokasooda vaalentaa myös. Kumpikaan tosin ei toimi aivan välittömästä joten sama rutiini muutaman päivän ajan niin kyllä vaalenee.

Miksihän muuten joillakin tupakka värjää sormet ja joillakin ei?
ei mullakaan värjännyt aiemmin,vaihdoin kessuihin ja parissa päivässä kellastu
 
tuttu ongelma
Kynsiviilalla saa värjäytymiä kivasti pois....... ja värjäytymisen voi estää käyttämällä holkkia. Niitä on erittäin hyvän näköisiä ja kalliita...... ja aivan simppeleitä puisia joita varmaan R-kioskikin myy
 
vierailija
Sitruunahapolla saa puhtaaksi ja lähtee tupakan kellastamat sormet ja kynnet puhtaaksi. Sitruunahappoa saa apteekista ja maksaa jokusen euron. Pelkkä sitruuna ei itselläni auttanut. Itse liuotin sitruunahappoa kondomiin, siis näitä rakeita kondomiin ja vettä sekaan ja sormet sinne ja kondomin suu vaikka ilmastointiteipillä kiinni. Anna vaikuttaa jonkin aikaa ja hiero niitä sormiasi kun sormet ovat siellä kondomissa. Sitruunahappoa käytetään yleisesti säilönnässä ja on siis ihan turvallinen käyttää vaikka happo kuulostaakin vaaralliselta.
 
vierailija
kahvinpuruilla tehty kuorinta poistaa värjäytymiä, eli kun olet keittänyt kahvit, ota suodatinpussista niitä märkiä puruja ja hiero muutaman minuutin ajan käsiin.

Ruokasooda vaalentaa myös. Kumpikaan tosin ei toimi aivan välittömästä joten sama rutiini muutaman päivän ajan niin kyllä vaalenee.

Miksihän muuten joillakin tupakka värjää sormet ja joillakin ei?
Sätkästä kellastuu, koska pääsee filtterille asti terva ja filtterikin lyhyt, joten sormea osuu tupakin varteen. Tavan tupakista ei kellastu.
 
vierailija
Sätkästä kellastuu, koska pääsee filtterille asti terva ja filtterikin lyhyt, joten sormea osuu tupakin varteen. Tavan tupakista ei kellastu.
Ja höpöt. Rizzla myy fimua lyhyenä JA pitkänä. Mutta sormien keltaisuus ei liity suoraan tähän. Se liittyy miten pitkään imuttaa ennen kuin stumppaa. Pitkälläkin fimulla saa keltaiset sormet kun poltat sisällä ja "lepuutat" lähes loppuun palanutta kessua sormien välissä kuten Irwin Goodman.
 
vierailija
No jos ei tossa ole motivaatiota niin tuskinpa sita sitten loytyy muutenkaan. Kuinkahan keltaisena sun sisuskalut on?
Miksi nämä tupakkaan liittyvät keskustelut menevät aina v***i? Meillä on edelleen vapaa tahto. Minä olen polttanut 45v enkä koskaan tule lopettamaan. Rakastan jokaista he kosta ja tupakan tuoksua joka pöllähtää jostain ja julkisten vikinät ei siihen vaikuta. Valmiista savukkeesta ei tule keltaisia sormia mutta sätkistä tulee. Jonkun pitäisi kehittää joku syvä puhdistava tahna tähän ongelmaan joka ei ole liian monimutkainen käyttää koska sormet pysyvät ruskeina. Itse hion kynsiviilalla pahimpia värjäytymiä. Täytyy vaan pitää huoli ettei iho mene rikki.
 

Yhteistyössä