Tupakoidaanko teillä?

"joo"
Mies lopettanut 5v sitten. Itsekin olen ollut raskaana ja imettäessä ihan nollalinjalla tupakin suhteen. Mutta ain alkanut uudelleen. poltan nykyään viikonloppuisin kun otetaan viinioä, pari menee viikossa. Muuten pärjään nikotiinipurkalla.
 
Minä ja mies molemmat poltamme jonkin verran. Emme koskaan lapsen läsnäollessa tai tietenkään sisällä. Mulla on nyt hiukan stressin vuoksi repsahtanut tupakointi. Ennen olin juhlatupakoitsija, nykyisin poltan ehkä askillisen kahdessa viikossa. usein poltan aamulla ennen töihin menoa ja toisen töistä lähtiessä. Tämän lisäksi tupakoin, jos on illalla/yöllä opiskelujuttuja, tenttejä tms. Ja toki silloin jos otan alkoa.
 
Ei polteta kumpikaan, vakituisesti ei olla koskaan. Isäni polttaa runsaasti, sisälläkin. Äitini lopetti ja näyttää aloittelevan taas, samoin isäpuoli, kaikki veljet tupakoi. Mummoni on pahin sisällä tupakoitsija. En tykkää.
 
Poltamme molemmat. Mutta määrällisesti melko vähän.
Paljon on puhuttu lopettamisesta, mutta ei jotenkin pysty. Minusta tupakan aiheuttama nautinto ja rentoutuminen ei ole millään mulla korvattavissa... Miettikää nyt; saunan jäähysavut.... seksin jälkeiset savut jne... Mulla se rööki laittaa pisteen iin päälle rentoutumisessa.
 
"minttu"
Ei polteta. Mä en ole koskaan polttanut, mutta mies poltti silloin kun tavattiin. Hän lopetti kylläkin melkein heti kun alettiin seurustelemaan, joten reilu 8 vuotta on mieskin jo ollut savuttomana.
 

Yhteistyössä