Tupakoinnin lopettaneet! Kauan kesti pahimmat viekkarit? :D

mä oon nyt ollu polttamatta kohta 19h ja alan olee ihan valmis kävelee tonne parvekkeelle (en kävele.) kokoajan kasvaa vitutuskäyrä :D ostin tommosen inhalaattorin mut eipä sekään oikeen auta kauheesti. kauan on kestäny pahin olo ja mitä ootte keksiny tilalle korvaamaan tupakkaa? :D
 
huuuuh
Mulla on purkat. En ole polttanut 1,5 vuoteen, mutta mulla on edelleen nämä v'tun purkat turvana. :( Ahdistun, kun edes ajattelen tämän nikotiinipurkan käytön lopettamisen. Käytän vain tiettyä merkkiä, muut on ihan paskoja, olen joskus ostanut korvaavia purkkatuotteita kaupasta, mut ne maistuu ihan hirveelle. Toivon, että sen tietyn valmistus lopetetaan, tai miksei näistä olisi saatavilla vielä nikotiiniton versio, kun aina saa maistiaispurkkaa apteekista, kun tulee uutta makua.
 
Miä
Miä lopetin 2 kk sitten ihan ilman mitään korvaavia tuotteita. Ensimmäisen viikon olin ihan pirun äkäinen, se oli ihan kamalaa :D Kuukauden ajan tuli välillä ihan yhtäkkiä sellasia nyt tupakalle-hetkiä. Nyt ei ole oikeestaan enää mitään, välillä tekee kyllä mieli mutta se menee äkkiä ohi. Pakko sanoa että lopettaminen oli yllättävän helppoa kun on motivaatio lopettaa ja päättää että se on nyt tosiaan loppu =)
 
Kuukauden päivät varmaan meni ennen ku helpotti, nyt kolmen kuukauden jälkeen ei tee enää yhtään mieli. Viime yönä tosin taisin nähdä unta siitä, että repsahdin.

Ensimmäinen viikko meni mulla oikein hienosti, kun olin muutenkin jo tottunut olemaan useampia päiviä polttamatta pahoinvoinnin takia. Toinen viikko oli jo silkkaa helvettiä, samoin kolmas. Vähitellen niitä parempia hetkiä alko olla enemmän ku niksahetkiä ja Lakrisalit jäi vähemmäksi. Lakrisal ja Sisu Horna oli mulle aivan mahtavia korvaajia, kun en halunnut enää yrittää niksalaastareilla tai -purkalla, oon aina niitten kanssa epäonnistunut.

En oikeasti osaa lohduttaa tuossa tilanteessa sinua. Sun pitää vaan koittaa jaksaa, se on vittumaista, mutta ne viekkarit loppuu jossain vaiheessa aivan varmasti.

Lopettaminen ei missään nimessä ole turhaa. Se on vaan kauheaa.
 
juu kyllä mä nyt oon ensimmäistä kertaa päättänyt ihan tosissani että nyt tää loppuu. eli odotettavissa on nihkeitä viikkoja :D tohon tapaan on ennenkaikkea jääny tosi pahasti koukkuun, oon käyny ton inhalaattorin kanssa partsilla mut ei se kyllä aja samaa asiaa :D ja tää aamu on pahin aika kyllä kun tekis mieli käydä :I no eiköhän tää tästä :headwall:
 
lucifer
lopetin kerrasta ja poltin ISON askin päivässä. en käyttäny laastaria tai mitään muutakaan korvaava tuotetta. tein viikon aivan raivona fyysistä työtä ja sitten helpotti. nyt 7v ollut polttamatta eikä ole kertaakaan tenhyt mieli
 
jjep, kyl tos herätessä mietti et vois sen 1 polttaa mut oon ollu jo näin monta tuntia niin miks polttais :D mulle tääki on oikeesti jo hyvä suoritus, en oo tainnu ees kipeenä olla yhtä kauaa polttamatta :D
 
Miä
jjep, kyl tos herätessä mietti et vois sen 1 polttaa mut oon ollu jo näin monta tuntia niin miks polttais :D mulle tääki on oikeesti jo hyvä suoritus, en oo tainnu ees kipeenä olla yhtä kauaa polttamatta :D
Ajattele miten paljon siua ketuttaa jos menet polttamaan sen yhden ja kaikki on pilalla, saat alottaa taas alusta.. Se ON kamalaa mutta nyt kestät muutaman viikon ja sitten voit olla niin ylpeä ittestäsi :D Go girl, kyllä siä onnistut =)
 
  • Tykkää
Reactions: miauh
"..."
Ensimmäiset pari päivää on ne pahimmat. Sitten voi alkaa miettimään, että "no nyt on oltu jo kaksi päivää ilman, ei kannata pilata nyt vaan olla vielä kolmaskin jne...".
Eka viikko kun on takana, niin alkaa jo olla sellainen fiilis, että "oliko tämä oikeeasti näin helppoa".
Tosin vielä näin yli vuoden ilman tupakkaa olleena edelleen tulee välillä olo, että olisi pakko saada yksi tupakka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äm-mä;26109525:
Voihan sitä ajatella, että ei lopeta tupakointia vaan ainoastaan siirtää tupakkahetkeä. :D Auttaa kuulemma.. En ymmärrä. :p
muakin jotenki helpottaa se tieto että meillä on tupakkaa kaapissa pari kartsaa, että se ei ole loppu jos sitä haluaisinkin :D yleensä se onkin niin että jos ei ole tupakkaa sitä tekee paljon enemmän mieli kuin silloin kun sitä on :D
 
muakin jotenki helpottaa se tieto että meillä on tupakkaa kaapissa pari kartsaa, että se ei ole loppu jos sitä haluaisinkin :D yleensä se onkin niin että jos ei ole tupakkaa sitä tekee paljon enemmän mieli kuin silloin kun sitä on :D
Mullakin on vielä 2 askia täällä. Ei oo enää pelkoa että sortuisin, mutta en vaan koe edes tarpeelliseksi päästä niistä eroon. Ekan kuukauden kulki aski laukussa mukana, se toi kyllä turvaa.
 

Yhteistyössä