tupperwarelaiset

Miten te joilla on lapsia, niin onnistutte lähtemään jatkuvasti kutsuja pitämään? Mä olen miettinyt aloittamista, kohta syntyy vauva ja sit on myös 4-vuotias tyttö. Voiko lapset ottaa mukaan esittelyihin ?
Iskä on paljon taas raksalla...
Helppoo olis myydä irtomyyntinä tai jotenkin muuten... mut toki asiakkaat haluavat hyötyä emännänlahjoista.
 
Kun tyttöni on pitämässä esittelyä niin lapset tulevat mummille jos lasten isä on töissä. En usko että olisi järkevää viedä lapsia esittelyyn. Mitähän siitäkin tulisi, jo tavaroiden raahaamisessa on oma hommansa.
 
Koo
Meillä lapset ovat joko kotona isän kanssa, tai sitten hoidossa/hoitaja kotona. Kuusi vuotisen tupperi-urani aikana minulla on ollut lapsi mukana esittelyssä kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla ollaan oltu tutussa paikassa, jonne lapseni on kutsuttu talon lasten vieraaksi.
Vaikka itselläni on lapsia, niin tykkään, että esittely on työaikaani ja lomaa omista lapsista.
Aloita ihmeessä Tupperware-konsulenttina, mutta hanki lapsille vahti esittelyjen ja kokousten ajaksi. Itsekkin jaksat paremmin kuin sinulla on hetki omaa aikaa ja ilman lapsia vedät esittelynkin nopeammin läpi. Eikä esittelyreissuun kulu yleensä kuin 1½-2 tuntia plus matkat.
 
Jos mukaan lähden, niin meiän 4-vuotiaan otan aina mukaan, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kuitenkin osaa olla nätisti ja olis äitin pieni apulainen =) Jos jollekin ei kelpaisi emännöidä kutsuja lapsen takia, niin eipä siinä mitään. Vauva veisi kuitenkin liikaa huomioo, niin siks isä katsoisi vauvaa sen aikaa. Punnitsen vielä...
 
teen työkseni
Minulle Tupperware on työ. Silloin kun olen töissä, lapset ovat hoidossa. En voisi viedä lapsia mukana muuhunkaan työhön.
Jos tekee harrastuksena ja käy vain tutuilla, voi varmaan ottaa mukaankin. Asiasta kannattaa kuitenkin aina sopia emännän kanssa. On ihmisiä, jotka eivät halua että lapsia on mukana, ainakin jos omat on laitettu pois kotoa esittelyn ajaksi, suurin osa ei häiriinny lapsista!
Minulla on myös emäntiä, jotka ovat kutsuneet lapset/lapsen mukaan ja silloin kutsu on otettu vastaan. Ongelmia ei ole ollut.
 

Yhteistyössä