Tupperwaren harrastajia

  • Viestiketjun aloittaja TW
  • Ensimmäinen viesti
TW
Löytyykö ketään tupperwaren tuotteista kiinnostuneita? Kalliitahan ne ovat kun mitä, mutta kestäviä ja mikä parasta... takuu!!! Rikkonaisesta tuotteesta saa aina uuden tilalle. Meillä kaapit täynnä tupperin tuotteita ja lisää tulee.
 
Keittiönoita
En ole tupperiharrastaja, vaikka jonkin verran niitä meiltäkin löytyy. Lakkasin hankkimasta tuppereita, kun koira ja kuopus oli pentuja. Aina nimittäin jäi joku muovipönikkä koiran ulottuville ja tietenkään mikään takuu ei huolimattomuutta korvannut. Kalliita puruleluja piskille :D Tupperin säilytysrasioita en ole enää aikoihin hankkinut sen vuoksi, että en saa niitä kipeillä nivelilläni auki. Mutta esim Tupperwaren pikakokki ja minipikakokki on mulla lähes päivittäisessä käytössä.
 
vv
Tuo takuuasia minuakin hiertää. Kun ei nokkamukiin saa uutta nokkaa, vaikka se repeäisi ihan normaalikäytössä, ja tilalle tarjotaan vain uutta osaa hintaan 7 euroa, niin kyllähän tuo tympii. Mutta mielellään käyn kutsuilla kun kaveri niitä myy. Yleensä tosi hauskoja iltoja ilman ostopakkoa.
 
Miks et saa uutta nokkaosaa? Kyllä pitäis mennä takuuseen. Itse ainakin laitoin ja sain uuden tilalle. Myyn itse kyseisiä tuotteita ja meillä ainakin ovat tuotteet kovassa käytössä. Aivan mahtavia tarjouksiakin tulossa lähi viikkoina myyntiin.
 
PALJON mullakin niitä on, viime aikoina ei ole tullut mitään tilailtua kun kaikki tarpeellinen (ja tarpeetonkin) on jo.
Mua suoraan sanottuna ketuttaa tuo niiden mainostama TAKUU. Ostin silikonikaapimen ja ekan käyttökerran jälkeen se rupes lohkeilemaan, enkä saanut uutta tilalle! :/
 

Yhteistyössä