Turkki,kusadasi!

Alkuperäinen kirjoittaja hemuliina:
Heips!

Onkos kukaan käynyt tuolla kusadasissa?Jos on niin olis mukava kuulla paikasta :wave: Matka varattuna elokuulle B)

Alanyassa ollaan käyty montaki kertaa ja marmariksessa kerran :D
Haluais tietoa kans, ollaan lähössä sinne myös elokuussa.
 
Meillä syyskuun 30pvä lähtö....kellään kokemusta Aqua Fantasy hotellista Nazarin matkalla? Myönnän olevani hyper ennakkoluuloinen Nazariin ja koko Turkkiin :whistle:

Sanokaa, että siellä on siistiä, puhdasta ja kivaa :wave:
 
tike: mä ainaki olen kovin tykästynyt tuohon Turkkiin :heart(ollaan käyty muissakin maissa)...nyt eka kerta tonne kusadasiin :D ja kyllä sielä puhdasta ja siistiä on!tuuhan kertoon mitä tykkäsit sit reissun jälkeen :wave:
 
Täällä yksi, joka "ei koskaan matkusta Turkkiin". Niin siinä vain kävi, että matkakumppanit sai ylipuhuttua, ja kumosin päätökseni..en tiedä, miksi olin niiiiiiin ennakkoluuloinen, mutta kesäkuinen reissumme Sideen oli ihana! Niin kirkasta merivesi, hienoa hiekkaa rannalla, hyvää ruokaa, ystävällistä palvelua ravintoloissa ja hotellissa. Aurinko ja lämmintä! Ainoa miinus oli muutamat basaarimyyjät, jotka eivät olleet kauhean ystävällisiä, jos kaupasta poistui ostamatta..ei koske kuitenkaan kaikkia myyjiä. Tyrkytyskään ei ollut ollenkaan niin ärsyttävää, kuin kuvittelin. Samanlaista, kuin esim. Thaimaassa. Paljon nähtävää ja katseltavaa, ainakin Sidessä. Ne rauniot, ne oli hienoja! Voisin lähteä Turkkiin uudestaankin! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Meillä syyskuun 30pvä lähtö....kellään kokemusta Aqua Fantasy hotellista Nazarin matkalla? Myönnän olevani hyper ennakkoluuloinen Nazariin ja koko Turkkiin :whistle:

Sanokaa, että siellä on siistiä, puhdasta ja kivaa :wave:
Me lähetään samaan hotelliin elokuulla. Viime kesänä oltiin nazarin matkalla Turkin Sidessä, ja oli aivan LOISTAVA matka/paikka!
 
Terveisiä täältä altaan reunalta Kusadasista...+30 astetta ja täytyy sanoa, että paikka on yllättänyt positiivisesti. Itse vesipuisto on ehkä hitusen pienempi, mitä esite antaa ymmärtää. Hotellin altaat on sensijaan upeita ja ruoka on ollut loistavaa! Vallan mainio paikka lapsille, meilä mukana siis 4v, 6v ja 9v heput.Ja nauttivat kyllä sydämensä kyllyydestä. Lapset hakee itse juomaa ja ruokaa sitämukaa kun nälkä tai jano yllättää....hotelli on siisti ja ihmiset mukavia. Kusadasin kaupungissa käytiin ja oltiin sitten niiiiiiiiiiiiiiiiin ihana ja veri big fämili:D
 
Heips!

Onkos kukaan käynyt tuolla kusadasissa?Jos on niin olis mukava kuulla paikasta :wave: Matka varattuna elokuulle B)

Alanyassa ollaan käyty montaki kertaa ja marmariksessa kerran :D
Kusadasista ei ole kokemusta, mutta muuten Turkissa on tullut käytyä useita kertoja. Mahtava maa!

Turkki on kyllä paljon muuta kuin perusmatkakohteet kts. vaikka:
Turkki matkat, lennot ja hotellit

Mennään taas keväällä uusiksi. Tekisi mieli jo nyt pimeänä syksynä :D :D
 
Turkissa ollaan oltu kerran elokuulla, ja silloin oli kyllä liiankin kuumaa. Syys-lokakuulla ollaan sitten oltukin useita kertoja, ja mukavaa on ollut. Nyt jo on varattu Nazarin matka Turkin Royal Wings hotelliin Laraan syysloman aikaan 2011.
 

Yhteistyössä