Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

Heippa! :)

Olisi mukavaa vaihtaa kuulumisia muiden Turun seudulla asuvien loppuvuoden odottajien kanssa ja mahdollisesti tavatakin joskus myöhemmin, jos siltä tuntuu. Meillä oli esikoisen aikaan tällainen ryhmä, ja siitä oli hurjasti iloa ja tukea. Harvakseltaan vaihdetaan yhä kuulumisia.

Itsellä laskettu aika siis lokakuussa ja kotona on 3-vuotias tyttö entuudestaan :)

Laitetaanpas tämä lista tännekin.. Josko vaikka muistaisin tännekin aina päivittää :)


Elise1 / 27v / 1. /24.5.
Hoika / 41v / 4. / 11.6.
Tuisku 83 / 30v / 2. / 27.6.
Tuul1a / 26 / 1. / 26.7.
Epa_88 / 24v / 2. / 30.7.
Kemai / 26v / 3. / 5.8.
Victoria78 / 34? / 2.+3. / 13.8.
Briseis / 34v / 2. / 13.8.
Rusinantte / 25v / 1. / 19.8.
Halla- / 22v / 1. / 21.8.
Paalia / 18v / 1. / 24.8.
viimatar / 32 / 3. / 26.8.
metuva / 31v / 1. / 8.9. Piikkiö
DaenerysStormborn / 29v / 1. / ?.9.
Micaela / 27v / 1. / 20.9.
AnnMaria/40 v/1. lapsi/26.9.
Nimia / 32v / 2. / 29.9.
Syksynlapset / ? / 2. / ? / ympäryskunta
Chestel / 30v / 1. / 7.10.
Iltsu / 21v / 1. / 8.10. /ympäryskunta
ItuH / 23v / 1. / 9.10.
Laala / 28v / 2. / 15.10.
Tyttö1982 / ? / 2. / 20.10. / ympäryskunta
Maisa80 / 33v / 4. / 31.10. Kaarina
zubzub / 29v / 1. / 31.10.
Kesalka / 37v / 1.+2. / 4.11.
Ms. Moneypenny / 35v / 2. / 5.11. / ympäryskunta
Piiku78 / 34v / 1. / 6.11. / lähikunta
Elle / 25v / 1. /8.11.
Murmelimamma / 28v / 1. / 13.11. / Ympäryskunta
Siiri35 / 35 / 3. /17.11.
Lumimyrsky / 27v / 2. / 25.11.
Marianne / 27v / 2. / 27.11. / ympäryskunta
Torvelo 1 / ? / 4. / 30.11./ Lieto
Minnie85 / 27v / 3. / 3.12. / ympäryskunta
Na-dene / 27v / 1. / 4.12.
jen_ni / 26v / 3. / 4.12.
Tiksander / 31.v / 1. / 10.12.
joulunuttu / 30v / 2. / 13.12. / ympäryskunta
Jasmii / 23v / 2. / 25.12.
Barbamama35 / ikä 38 / 4. lapsi / 29.12.2013
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Hei, täähän on kiva! Turun seudulta siis minäkin, LA marraskuun alkuun (5.11. alustavasti) eli ihan alkumetreillä ollaan. Poika täyttää tänä vuonna 9v. Ikää mulla jo 35 joten siinäkin mielessä tää on hieno juttu kun omista kavereista ei odottajia enää löydy, kaikilla on lapset jo isoja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88 ja Nimia
Oi kiva, kun löysit tänne, toivottavasti saadaan lisää porukkaa :) Laitoin myös toiselle sivustolle, oliskohan ollut Vauva.fi vai vau.fi vastaavan, jos vaikka sais useamman ihmisen kiinni! Täältä kun ei Turun seudulle tällaista löytynyt, vaikka monelle muulla seudulla olikin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ms. Moneypenny
Heippa! Ei se minulle ainakaan niin tarkkaa ole :) Lähinnä ajattelin, että mukavaa jakaa raskausajan mietteitä ja mahdollisesti sitten nähdäkin suurin piirtein saman ikäisten vauvojen kanssa.. Mun mielestä elo-joulukuu on ainakin hyvin loppuvuotta, ja heinä- ja tammikuun vauvat nyt sit niin kaukana ole :D Ja muutenkin, ei mitään tarkkaa rajaa tarvita, jos tuntuu omalta, niin tänne vaan! Eli mun puolesta tervetuloa juttuihin mukaan vaan. Toivottavasti monet löytää tän. Pitäisiköhän käydä noissa kuukausiketjuissa huhuilemassa turkulaisia tänne..
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Täällä yks turkulainen lisää. :) Eli ihan Turussa asustelen aviomiehen ja esikoisen kanssa. :) Itsellä ikää 28 ja miehellä 31 ja esikoisella toukokuussa tulee 4 täyteen. :)

Toista odotetaan syntyväksi lokakuun puolessa välissä. :) LA neuvolan mielestä 15.10. :p (mä laskeskelin että päivää aiemmin, mutta ihan sama)

Varhaisultrassa käväisin pari viikkoa sitten, ja siellä näkyi hyvin viikkoja vastaava katkarapu, jolla sydän sykki villisti. Seuraavan kerran tyypin kuulumisia nähdään sitten tän kuun lopulla np-ultrassa. :) Jännittää taas jo aika paljon, kun olo on koko ajan ollut vähän "liian" hyvä noin esikoisen odotukseen verrattuna.


Laala ja tyyppi 9+1
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88 ja Nimia
Heippa taas! Kiva, kun meitä rupeaa löytymään! :) Mulla siis laskettu aika 6.10. (neuvolan mukaan 29.9., mutta tiedän, että myöhemmin). Varhaisultrassa kävin kunnallisella, kun takana viime vuonna kohdunulkoinen raskaus :( Sieltä tuo 6.10. myös, samoin kuin omien laskujen mukaan. Np-ultra on 20.3., eli alle viikko enää. Jännittää kyllä kauheesti, mitä siellä näkyy.. Sokerirasitukseen pitäis varata aika jo viikoille 12-16, viimeksi pyörryin sokerirasitukseen, eli hiukan jännittää tuokin. Ja litkukin on kuulemma välissä jo vaihtunut. Viimeksi oli sellaista laimean kolan makuista, nyt kuulemma jotain appelsiininmakuista. Onko teistä joku saanut Turussa tuota appelsiininmakuista?
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Kiitoksia Epa. :) Mä en uskalla vielä käydä, kun vielä on oksetus niin herkässä, että jos se on kauhean pahaa, niin en pysty sitä saamaan alas, siksi odottelen vielä vähän. Sanottiin että pitää käydä viikoilla 12+0-16+6, ja mullahan on nyt menossa 10+4, toivon että yökötysolo helpottaa vähän noille viikoille mennessä. :)
 
Mäkin voisin ilmoittautua mukaan. Eli Turussa asustelen, perheeseen kuuluu aviomies ja syksyllä 9-vuotta täyttävä esikoinen.

Mulla la 13.8 ja kaksosia odotellaan. Seuraavaksi onkin tulossa rakenneultra parin viikon päästä. Kaverit on jo potkineet pari viikko tuolla mahassa niin kovin, että mahan päältäkin jo näkyy potkut selvästi. :)

Victoria78 ja muruset 18+5
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88 ja Nimia
Tervetuloa Victoria ja DaenerysStormborn (Olipas vaikea kirjoittaa..:)) Kiva kun meitä tänne löytyy! Ja ekat kaksosetkin saatiin tänne! Kaksoset taitaakin syntyä aina jo ennen laskettua, tai siis käynnistetään, vai kuinka? :)
Mulla on ensi keskiviikkona se niskapoimu-ulta ja kylläpäs jo hiukan jännittää! Toivottavasti kaikki olisi hyvin! Väsymys tuntuisi ehkä aavistuksen hellittävän jo, tai ehkä se on vain harhaa, katsotaan nyt.. :) Vitsit kun on ollut hankalaa, kun koko ajan väsyttää aivan tajuttomasti, eikä oo halunnut kertoa vielä syytä. Sitten on niin paljon helpompaa, kun voi kertoa tutuille. Toivottavasti ultrassa saadaan hyviä uutisia, ja ensi sunnuntaina meillä on sitten 12 viikkoa täynnä. Joskohan sitä silloin uskaltaisi jo kertoa lähimmille..
Mites teillä kaikilla menee?
Nimia 11+0
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Hei! Osaako joku teistä sanoa, kuinka nopeasti tuon np-ultran ja veriseulan tulokset tulee. Asuin esikoisen aikaan muualla, ja siellä käytiin jo ennakkoon verikokeessa ja tuloksen sai sitten siinä ultrassa jo. Kuinka kauan täällä täytyy vielä kärvistellä, ennen kuin kirje tulee kotiin?
 
Heippa!

Ilmoittaudun keskusteluun mukaan! Minä olen vasta juuri saanut plussan raskaustestiin, joten varovaisin mielin täällä kirjoittelen ja toivon, että kaikki menee hyvin. Laskettu aikani on 25.11.2013.

Olen 27-vuotias ja odotan toista lasta. Esikoispoikani on vähän yli kolmevuotias. Esikoisen odotusaikana minulla oli tosi hyvä nettikeskusteluporukka, jonka kanssa pidämme edelleen yhteyttä. Eli tähänkin raskauteen ja äitiyslomaan toivon vertaistukea ja ehkäpä kahvittelu- ja lenkkeilyseuraa :)

Mä muuten kirjoitinkin siihen vai.fissä olevaan ketjuun, jonka tämän ketjun aloittaja taisi perustaa. Täällä näyttää olevan enemmän elämää, joten tulinpa minäkin tänne :D

Odotusonnea kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Nimia ja Epa_88
Täällä kanssa yksi hyvinkin lähellä Turkua asusteleva tuleva äippä (eli Piikkiössä). Esikoista odottelen, ikää mulla 31v. Laskettu aika on 8.9. eli viikkoja tänään 15+1.

Kiva olis kyllä saada kasaan porukka tästä lähettyviltä joiden kanssa jakaa kaikki asiat mitä mieleen juolahtaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nimia ja Epa_88
Heippa! Nyt alkaakin porukkaa olla jo niin mukavasti, että melkein huvittaisi jo vähän listata, että keitä täällä on. Mä en osaa täällä palstalla kyllä laittaa etusivulle mitään tai muokata, mutta voin tähän jossain vaiheessa pienimuotoisesti listata meidät. Ja mietitään myöhemmin, mitä tehdään, uusi ketju vai mitä.. :)

Tuossa tuo pikkulistaus :) Tällaista porukkaa siis täällä :) Ja olisko kaikki muut toistaiseksi Turusta paitsi metuva Piikkiöstä?

Epa_88 / 24v / 2. / 30.7.
Victoria78 / 34? / 2.+3. / 13.8.
Metuva / 31v / 1. / 8.9.
DaenerysStormborn / 29v / 1. / ?.9.
Nimia / 32v / 2. / 6.10.
Laala / 28v / 2. / 15.10.
Ms. Moneypenny / 35v / 2. / 5.11.
Lumimyrsky / 27v / 2. / 25.11.
 
Tervehdys!

Täällä mukaan tulisi vielä yksi turkulainen. Ikää on muutaman päivän päästä kasassa 30 vuotta ja nyt odottelen kaivattua esikoista viikoilla 11+2. Laskettu aika on 7. lokakuuta.

Perheeseen kuuluu mies ja kaksi kissaa. Aika lähellä TYKS:iä asustellaan, joten synnytysmatka ei ainakaan ole pitkä :) Tai oikeastaan juhannukseen asti asun puoliksi Helsingissä, koska työt ovat siellä, mutta sen jälkeen turkuunnun kunnolla kesäloman ja niitä seuraavan vanhempainvapaan ajaksi.

Np-ultra olisi tämän viikon perjantaina, hieman jo jännittää tuo tapahtuma. Toivottavasti tulokset verikokeista tulisivat nopeasti, pääsiäisen jälkeisenä keskiviikkona minulla nimittäin on kehityskeskustelut (tai oikeastaan jonkinlainen aloituspalaveri) uuden esimiehen kanssa ja haluaisin kertoa hänelle raskaudesta.

Vielä pitää lisätä, että mainiota kun tällainen ketju on. Minulla ei juuri ole äitikavereita Turussa, joten hauska päästä kirjoittelemaan ihan paikallisten kanssa.
 
Heippa kaikille!

Aluksi ajattelin, että käyn näillä keskustelupalstoilla vain lukemassa muiden kuulumisia, mutta tulikin kutkuttava tarve päästä jakamaan myös omia kuulumisia teidän kanssa. Lähipiirissä kun ei ole muita odottavia äitejä, vauvoja/lapsia kylläkin löytyy.

Olen 27-vuotias ensikertalainen Turusta, laskettu aika 20.9, eli viikon 13 lopulla mennään. Piti oikein tarkistaa nuo viikot, minä kun en pysy niissä perässä, mies kylläkin :)

Raskaus tuli aika yllätyksenä, vaikka tämän ikäisenä ei mielestäni vahingosta voi puhua. Mutta alkushokin ja miehen järjen äänen jälkeen tämä on kyllä erittäin toivottu lapsi.

Tämä keskustelupalsta on minulle ihan uutta, mutta yritän pysyä mukana aina kun ehdin ja muistan.

Ihanaa odotusta ja kevättä kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nimia
Voi kun meillekin tulisi vastaus seuloista yhtä nopeasti kuin Micaelalle! Hieman nuo veriseulat muutenkin huolettaa, raskaus on saanut alkunsa IVF:llä ja tänään sitten menin lukemaan, että jo pelkästään taustalla olevien hormonihoitojen takia saattaa tulla väärä positiivinen vaste. Plääh, ei nyt millään olisi jaksanut alkaa murehtia vielä sellaisestakin asiasta.

Vaan päivä kerrallaan, ei tässä huolehtiminen auta!
 
Päivitelläänpä listaa vielä hiukan:

Epa_88 / 24v / 2. / 30.7.
Victoria78 / 34? / 2.+3. / 13.8.
Metuva / 31v / 1. / 8.9.
DaenerysStormborn / 29v / 1. / ?.9.
Micaela / 27v / 1. / 20.9.
Nimia / 32v / 2. / 6.10.
Chestel / 30v / 1. / 7.10.
Laala / 28v / 2. / 15.10.
Ms. Moneypenny / 35v / 2. / 5.11.
Lumimyrsky / 27v / 2. / 25.11.

Nyt meitä onkin jo täydet 10! Kuten joku jo edellä mainitsi, niin on kyllä kivaa päästä juttelemaan oman alueen odottajien kanssa, kivaa kun teitä on jo näin paljon löytynyt! Kivaa odotusta meille kaikille!
 
Mua jännittää ihan tajuttomasti huominen np-ultra :( Viimevuotinen kohdunulkoinen herätti niin tajuamaan, että kaikki ei aina mene niin kuin on ajatellut, ja nyt on ihan kauheat pelot, että jotain kamalaa tulee vastaan.. :( Eipä tässä auta kuin odotella, mutta kyllä jännittää!! Esikoista odottaessa en osannut ollenkaan samalla lailla pelätä. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Toivottavasti nuo tulokset tosiaan tulee noin pian kuin Micaela sanoi, niin ehkä uskallettais pääsiäisenä jollekulle jo jotain kertoa.. Tai sitten ei, katsotaan nyt..

Kävin muuten sitäkin miettimään, että olikohan tuo pissanäyte kun tuonne ultraan (tai siis sen jälkeen labraan) viedään, niin tarkoitus ottaa alapesun jälkeen ja aamupissasta? Katsotaanko siitä vaan niitä sokereita ja valkuaisaineita vai jotakin muutakin?

Terveisin jännittynyt Nimia..

Noh, huomenna tiedetään jo ainakin ultran tuloksia, veriseulaa sitten vielä jännitetään..
 

Yhteistyössä