Turvapaikanhakijakeskustelun myötä vakioaiheet ovat kadonneet

vierailija
täytyy muuten sanoa et kyllä täältä väki väheni jo ennen mamu juttuja, tossa pari vuotta sitten alkoi ilmapiiri muuttua sellaiseksi et henkilökohtaisuuksiin alettiin mennä ja perskärpäset kettuili joka ketjussa mustille.

silloin jos aloitit ketjun aiheesta ku aiheesta ni aina joku tuli rääpimään päätään jostain vanhasta jutusta, nyt ne samat (? ) tunkee tota mamuideologiaansa sit jokapaikkaan

ei jaksa nykyään enää ees kirjautua, vaikka reilu 10v täälä oon kirjoitellut, viime vuoteen asti aina mustana
 
paula pitää pinnalla
Tää on sit sullekin. Tässä on esimerkki, minne meidän rahat on menneet a pulakausi on alkanut:
http://jukuri.mtt.fi/bitstream/handle/10024/484510/mttraportti157.pdf?
Mistä ne ikinä ovat nuo "asiantuntijat" löytäneet? En käsitä muuta, kuin että jos eivät itsekään tiedä, mitä tekevät, ei se ketään voi haitata? Mulla on ollut mehiläisiä, kerron vielä, et ei kukaan luule asiattomaksi kommentiksi. Omat luomuhunajat ostan kaupasta.
 
Kuinkas mä???

Mä olen viiskymppinen kaljamaha. En suvaitse mitään enkä ketään. Sen lisäksi olen aina oikeassa.
Olen neljän lapsen isä.
Olen sotilasvalan vannonut panssarintorjuntakessu ja siinä valassa pysyn viimeiseen veripisaraan. Olen erittäin isänmaallinen.

Mut koska en huuda hurraata natsijoukoille niin olen suvakki.

Kauheeta eikös juu?
 
paula pitää pinnalla
Laitoinkin tuonne toiseen ketjuun aiheesta pari asiaa. Siis niitä aineita oli palon enemmän, mut kaikkia ei otettu siihen tutkimukseen.
Kyllä nyt on sahattu linssiin oikeen kunnolla, eikö? Kaikkia meitä.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/mielipiteet/lukijalta/raision-johdon-palkkiot-tulivat-markkinoilta-ansaitusti-1.136252

Mitä muuta ovat saaneet tehdä ihan rauhassa, kun ihmisiä kiinnostaa vain se, mitä ip-lehdet kiroittelee. Huh! --mun pitää lähteä ostamaan J-kirjaimia lissää:)
 
vierailija
Perustakaa vaikka joku muotiketju. Johon vois laittaa kaikkia eri asuja ja kattoo mitä kenellekin tulee mieleen tai mitä mahdollisesti korjaisitte siitä asusta?. sit katotaan et kuka löytää eniten hittei pieni kevennys vaik viikonloppuun. Siinä riittäis keskusteltavaa ku aina vaan uusia asuja laitatte mitä maailmalta löytyy :).
 
vierailija
Kuinkas mä???

Mä olen viiskymppinen kaljamaha. En suvaitse mitään enkä ketään. Sen lisäksi olen aina oikeassa.
Olen neljän lapsen isä.
Olen sotilasvalan vannonut panssarintorjuntakessu ja siinä valassa pysyn viimeiseen veripisaraan. Olen erittäin isänmaallinen.

Mut koska en huuda hurraata natsijoukoille niin olen suvakki.

Kauheeta eikös juu?
:poop::poop:
 
vierailija
Kuinkas mä???

Mä olen viiskymppinen kaljamaha. En suvaitse mitään enkä ketään. Sen lisäksi olen aina oikeassa.
Olen neljän lapsen isä.
Olen sotilasvalan vannonut panssarintorjuntakessu ja siinä valassa pysyn viimeiseen veripisaraan. Olen erittäin isänmaallinen.

Mut koska en huuda hurraata natsijoukoille niin olen suvakki.

Kauheeta eikös juu?
älä välitä, mä en siedä sitä et valehdellaan ja liiotellaan ja olen siksi suvakki (y)
 
vierailija
Kuinkas mä???

Mä olen viiskymppinen kaljamaha. En suvaitse mitään enkä ketään. Sen lisäksi olen aina oikeassa.
Olen neljän lapsen isä.
Olen sotilasvalan vannonut panssarintorjuntakessu ja siinä valassa pysyn viimeiseen veripisaraan. Olen erittäin isänmaallinen.

Mut koska en huuda hurraata natsijoukoille niin olen suvakki.

Kauheeta eikös juu?
Sulla on vanha viholliskuva joka ei enää ole ajankohtainen.

Tänään suomalaisten suurin vihollinen on oma hallitus, istuu siellä mitkä puolueet tahansa, joka ei aja suomalaisten etua vaan toimii Brysselin nukkehallituksena.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
vierailija
Tää on sit sullekin. Tässä on esimerkki, minne meidän rahat on menneet a pulakausi on alkanut:
http://jukuri.mtt.fi/bitstream/handle/10024/484510/mttraportti157.pdf?
Mistä ne ikinä ovat nuo "asiantuntijat" löytäneet? En käsitä muuta, kuin että jos eivät itsekään tiedä, mitä tekevät, ei se ketään voi haitata? Mulla on ollut mehiläisiä, kerron vielä, et ei kukaan luule asiattomaksi kommentiksi. Omat luomuhunajat ostan kaupasta.
Tuo tutkimus kannattaa kahlata läpi. Onhan aikoihin eletty!
---Ja tässä historiaa:
 
Minne hoitsutar katosi?
Jos joku ei tiedä, on ne aineet todellisia myrkkyjä ja muualla haluttu kieltää. Mut jos asia tulee uutena, tässä se, mistä on maksettu (oo,yhdessä mekin mukana, vaikka oltais haluttu kieltää ne kokonaan!). Melkein puoli miljoonaa euroa, joka sitten poikii väärinä uutisina muutamalle ihmiselle tulot. Silloin ne ei ole ansaittuja, eihän. Siis tämä oli se kallis tutkimus, jolla todellisuudessa tapettiin aikaa ja saatiin varastoja tyhjennettyä kalliiseen hintaan; muutenhan ne olis olleet ekokemissä hävitettäviä jätteitä, kuten myrkkyjen kuukuukin olla:
https://portal.mtt.fi/portal/page/portal/mtt/hankkeet/NEOMEHI
 
vierailija
Jos oku ei tiedä, on ne aineet todellisia myrkkyjä ja muualla haluttu kieltää. Mut jos asia tulee uutena, tässä se, mistä on maksettu (oo,yhdessä mekin mukana, vaikka oltais haluttu kieltää ne kokonaan!). Melkein puoli miljoonaa euroa, joka sitten poikii väärinä uutisina muutamalle ihmiselle tulot. Silloin ne ei ole ansaittuja, eihän. Siia tämä oli se kallis tutkimus, jolla todellisuudessa tapettiin aikaa ja saatiin varastoja tyhjennettyä kalliiseen hintaan; muutenhan ne olis olleet ekokemissä hävitettäviä jätteitä, kuten myrkkyen kuukuukin olla:
https://portal.mtt.fi/portal/page/portal/mtt/hankkeet/NEOMEHI
Ne kai tietää, ettei niitä kukaan lue kuitenkaan? Tai ei pysty? Tai ei ymmärrä:eek::ninja::geek:
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/muistatko-klemmari-nappaimistossa-pysaytti-junaliikenteen-20-vuotta-sitten-6617261
:alien:(n)
 
vierailija
Huomasin jo aiemmin, että perinteiset yh-ketjut sekä marjanpoimintavinkit olivat turvapaikanhakijaketjujen myötä kadonneet. Mitäs muita vakioaiheita on nyt jäänyt taka-alalle? Ainakin tulee mieleen työttömien laiskuus, köyhien elämänhallintaongelmat, kuukauden ruuat 150 eurolla tyyppiset trollit, lastensuojeluilmoitukset, pimppikarvat, miesten rasittavat tavat, haalarimerkit, laihojen haukkuminen, ne ruokarahan kinuamiset... onko muita vielä?

Jonkinlaista vaihtelua varmaan sitten tämäkin.
Mielellään voitais vaihtaa noihin aiheisiin takaisin ja vielä ne koirankakkakeskustelut siihen matkaan! Kannatan!
Nopeasti tämän ketjun selattuani, eihän noilla rajakeilla ole mitään uusia kommentteja enivei!
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä