Tyhmä kysymys kulmien muotoilusta...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis jos käy kosmetologilla. Miten se tapahtuu? Jos oma kulmien muoto ei ole hyvä niin miten kosmetologi muotoilee ja värjää jos kulmakarvaa ei ole siinä kohtaa?

Mulla on lisäksi pienen pientä karvaa/nukkaa kulmakarvojen ala- ja yläpuolella vaikka kuinka, tehdäänkö sille mitään?
 
vierailija
Siis jos käy kosmetologilla. Miten se tapahtuu? Jos oma kulmien muoto ei ole hyvä niin miten kosmetologi muotoilee ja värjää jos kulmakarvaa ei ole siinä kohtaa?

Mulla on lisäksi pienen pientä karvaa/nukkaa kulmakarvojen ala- ja yläpuolella vaikka kuinka, tehdäänkö sille mitään?
Kosmetologi nyppii karvoja pois joko pinseteillä, tai poistaa vahalla. Vaha sattuu vähemmän.
Jos et ole itse muotoillut kulmiasi, kyllä niissä yleensä on ihan riittävästi karvaa muotoiluun. Luonnostaan kulmissa on tuplasti leveyttä verrattuna lopulliseen tulokseen.
Se pieni nukka lähtee pois vahalla, tulee siistimpi. Nyppimällä saattaa nukkaa jäädä.
 
vierailija
Siis jos käy kosmetologilla. Miten se tapahtuu? Jos oma kulmien muoto ei ole hyvä niin miten kosmetologi muotoilee ja värjää jos kulmakarvaa ei ole siinä kohtaa?

Mulla on lisäksi pienen pientä karvaa/nukkaa kulmakarvojen ala- ja yläpuolella vaikka kuinka, tehdäänkö sille mitään?
Tokikaan kosmetologi ei ole taikuri, joten jos karvaa ei ole ei sitä siihen voi taikoa.
Sillä mennään, mitä kulmista on mahdollista saada.
Karvattomia alueita/koloja voidaan täyttää kulmakynällä/kulmavärillä meikatessa.
Myös kestoväreistä jää usein vähän väriä ihoon mutta se ei kestä kuin päivän,pari.
 
Kosmetologi nyppii karvoja pois joko pinseteillä, tai poistaa vahalla. Vaha sattuu vähemmän.
Jos et ole itse muotoillut kulmiasi, kyllä niissä yleensä on ihan riittävästi karvaa muotoiluun. Luonnostaan kulmissa on tuplasti leveyttä verrattuna lopulliseen tulokseen.
Se pieni nukka lähtee pois vahalla, tulee siistimpi. Nyppimällä saattaa nukkaa jäädä.
Mitä tarkoitat tuplasti leveyttä? Ei nykyään nypitä enää kapeiksi.
 
vierailija
Kosmetologi nyppii karvoja pois joko pinseteillä, tai poistaa vahalla. Vaha sattuu vähemmän.
Jos et ole itse muotoillut kulmiasi, kyllä niissä yleensä on ihan riittävästi karvaa muotoiluun. Luonnostaan kulmissa on tuplasti leveyttä verrattuna lopulliseen tulokseen.
Se pieni nukka lähtee pois vahalla, tulee siistimpi. Nyppimällä saattaa nukkaa jäädä.
Mitä helvetin nukkaa? Ei mulla ainakaan mitään nukkaa ole kulmakarvoissa, vaan karvoja.
 

Yhteistyössä