Tykkääkö kukaan syksystä?

  • Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti
Minä tykkään :wave:

Syksyllä on ihanan raikasta ja viileää. Ja mä tykkään siitä, että saa alkaa pukeutumaan enemmän, käyttämään huiveja ym. =) Ja pimenevät illat ja kadulla lentelevät lehdet, ah!

Kohta sitten voikin alkaa polttelemaan kynttilöitä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minä myös! Synttärini ovat syksyllä ja syksyyn on aina liittynyt koulunaloituksen aiheuttaman innostuksen taikaa. Vieläkin tekee mieli mennä Tiimariin valitsemaan koulutarvikkeita syksyn tullessa :)
Komppaan tätä =) Mullakin synttärit syksyllä ja mulle syksy on aina sitä uuden alkua (juuri koulujen takia), vaikka osa ihmisistä ajattelee syksystä just päinvastoin. Voi harmi kun ei enää tarvii niitä koulutarvikkeita :D
 
nekku
Minä!! Rakastan syksyä, se on kuin aina jonkun uuden alku! Siitä alkaa aina mun oma uusivuosi :) On kiva hankkia joku uusi harrastus, polttaa kynttilöitä (rakastan kynttilöitä!! ), pötkötellä kotona kun ulkona sataa ja on kylmä... Syksy on vaan niin paras!
 
Rakastan syksyä!!!!! Aivan loistava vuodenaika kun puut loistavat väreissään ja on sellainen kirpeä ihana sää.

Lyhtyjä olen jo viritellyt ulos ja illalla laitan tuikut sinne, kerään erilaisia lehtiä ja teen niistä kranssin oveen... Muut odottaa aina kevättä ja kesää, tämä äiti syksyä :D
 
Syysmyrsky takkatulen oimussa ja kynttilänvalossa meren rannallaon ihana, mutta vihaan kylmää pimeää ja sadetta. Mulle riittäisi syksyksi se yksi syysmyrsky. Joten kokonaisuutena inhoan syksyä -ja nykyisiä talvia. Oikea talvi lumen ja pakkasen kanssa menee jotenkin, mutta kun tuota märkyyttä pakoon ei pääse millään. Pakkaselta pääsee pakoon vaatteilla.
 

Yhteistyössä