Tykkäätkö helteistä?

"Taru"
Yleensä en tykkää, koska palan herkästi auringossa ja muutenkin helle tuntuu syövän kaiken energian minusta. Tänä kesänä nämä helteet eivät kyllä ole vielä käyneet hermoille, johtuisikohan kylmästä ja sateisesta alkukesästä...Mulla on onneksi lapset nyt siinä iässä, että ihan koko ajan ei tarvi olla kädestä taluttamassa, vaan menevät ja touhuavat omiaan, riittää kun puistonpenkiltä käsin katsoo perään. Ehkä sekin auttaa jaksamaan hellettä, kun ei koko ajan tarvi seistä paahteessa ja selkä vääränä nostella tai taluttaa jotakuta.
 
"Jenis"
[QUOTE="Taru";30112872]Mulla on onneksi lapset nyt siinä iässä, että ihan koko ajan ei tarvi olla kädestä taluttamassa, vaan menevät ja touhuavat omiaan, riittää kun puistonpenkiltä käsin katsoo perään. Ehkä sekin auttaa jaksamaan hellettä, kun ei koko ajan tarvi seistä paahteessa ja selkä vääränä nostella tai taluttaa jotakuta.[/QUOTE]

Tää on muuten ihan totta. Biitsilläkin voi nykyään toimia vain päältäkatsojana, ei tarvi koko ajan nostella jotain taaperoa veden syövereistä.
 
ihana aurinko ja helle
Rakastan hellettä. Nyt kesä vasta alkoin, kun saatiin tänne lämpimät ilmat. Ihanaa loikoilla auringossa lukemassa lehtiä tai lojua rannalla ja uida välillä.
 
Henkilö
Tämä on Suomessa vuoden kokonaisuudessa niin vähäistä, että olen iloinen helteistä aina... Vaikka onkin välillä tukala olo! Kyllä tätä talvella taas kaivataan...
 
"akka"
En todellakaan.Kaikki yli +20 astetta on liikaa. Järkyttävää käydä töissä näillä keleillä, sitten kun pääsee kotiin ei jaksa mitään ja yöt menee huonosti nukkuessa kun on nii helvetin kuuma.No tätä kestää maksimissaan elokuun loppuun, sen jälkeen on ainakin toukokuuhun asti siedettävät kelit.
 
Mam1
Muuten kyllä, mutta tällä hetkellä menossa rv 28 ja helteet tuntuu yllättävän raskaalta turvotuksineen päivineen, puhumattakaan öistä, millon lonkkasäryn lisäksi saa taistella hikisen peiton kanssa.. Noin 20 astetta ois hyvä :)
 
Tykkään et on lämmin ja ruskettuu eikä tarvii takkia pitää päällä mut toisaalta nyt on ollu semmoset hikihelteet et kaipaan jo syksyäkin. Mua ei haittaa normipäivänä vaikka ois kuumakin mut esim. eilen kun olin 10km lenkillä niin toiveissa oli syksyn viileys :whistle:
 
Suomessa ei voi tulla mulle liian kuumaa ja talvi ja pimeä on vuosi vuodelta vaikeampi kestää
Minulla sama. Tämä ahdistus on käynyt vuosi vuodelta sietämättömämmäksi ja nyt jouduin aloittamaan uudestaan mielialalääkityksen, koska pelkään etten selviä tulevasta syksystä muuten järjissäni. Minä luulen, että Suomessa ollaan siksi niin masentuneita, kun ilmasto on niin masentava.
 
kylmän asukki
En kun pää kokoajan kuin täynnä räkää, kipeä. Verenpaine puksuttaa liikaa kun tavallisesti todella alhainen ja lämpökin tavallisesti vain jotain vähän yli +36. Oksettaa ja niska kipee kun pakko nukkua ikkunat auki ja tuulettimet päivällä päällä. Maha ruikulilla kun ei saa mitään alas. Pakko välillä mennä "tutkimaan" kauppojen kylmäkaappeja. Musta tuntuu, että kohta mun pää oikeesti poksahtaa... Sydän nytkyttelee minkälie samban tahtiin kun ei saa nukutuksi. Vanhat vanhemmatkaan ei kohta kestä enää :(
 

Yhteistyössä