Työ jota et ikinä haluaisi tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja duunari
  • Ensimmäinen viesti
"poikia3"
1. Puhelinmyyjä - en vain voisi tuputtaa kellekään mitään
2. Siivooja - en tykkää edes kotona siivoamisesta, en voisi siis tehdä sitä yhtään missään.
3. Kaikki terveydenhuoltoalan työt - pyörryn, kun näen verta, en siis mitenkään kykenisi noihin hommiin.

4. Pidemmällä aikavälillä en pystyisi tekemään töitä, joka ei tarjoaisi mitään haastetta. Tälläisiä olisivat esim. liukuhihnatyöt - lyhyen aikaa näitäkin voisin tehdä, ja olen tehnytkin.
 
"sasa"
Mä oon tyytyväinen siihen, että on duunia!
Nykyään saa oikeasti olla onnellinen siitä että on vakiduuni.
Eniten ottaa päähän sellaset jotka valittaa ettei voi tehdä "sitä, tätä eikä tota"
Odotetaan jotain "hienoa" ammattia, super liksaa yms.. eikä oo edes koulutusta.
JA vielä odotetaan, että haetaan kotoolta sinne töihin!
Niin ja parastahan ois se, ettei tarttis tehdä mitään...
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
"vieras"
Vanhusten hoito. Pakon edessä jonkin aikaa ehkä. Mutta joutuisin teeskentelemään ja ei olis oikein vanhuksia kohtaan.
Maailmassa varmaan paljon ammatteja mistä en edes tiedä, mutta ns normaali ammateista tuo nyt oli mikä on aika ehdoton ei.
 
"poikia3"
[QUOTE="sasa";28706785]Mä oon tyytyväinen siihen, että on duunia!
Nykyään saa oikeasti olla onnellinen siitä että on vakiduuni.
Eniten ottaa päähän sellaset jotka valittaa ettei voi tehdä "sitä, tätä eikä tota"
Odotetaan jotain "hienoa" ammattia, super liksaa yms.. eikä oo edes koulutusta.
JA vielä odotetaan, että haetaan kotoolta sinne töihin!
Niin ja parastahan ois se, ettei tarttis tehdä mitään...[/QUOTE]

Saako sitten sanoa, jos on töissä ja koulutus?

Mä olen tiennyt aina, etten tiettyihin ammatteihin halua tai kykene. Ja olen hankkinut koulutukseni sen mukaan. Olen 45-vuotias, ja olen elämäni aikana ollut 1 kk työtön. Tämä valmistuessani vuonna -92, pahimpaan lama-aikaan. Enkä kyllä usko, että enää noihin mainitsemiini hommiin enää edes palkataan koulutuksen ja työkokemukseni vuoksi.

Mun mielestäni voi hyvin sanoa, ettei jotain töitä halua tehdä, mutta sitten on myös tehtävä jotain sen eteen, ettei tosiaan niitä tarvitse tehdä.
 
"vieras"
Lentoemännän työ. Menihän se mukavasti 4 vuotta, kun ei ollut perhettä ja lapsia. Nyt en ikimaailmassa enää lähtisi siihen, tai muuhunkaan työhön jossa pitää olla pitkiä aikoja poissa kotoa.
 
asiakaspalvelu on mun juttu
Mä en pystyis esim. pesemään jotain tankkeja tms. En pysty työskentelemään ahtaissa, kuumissa paikoissa. Muuten kyllä lähes kaikki käy. Toki olen tehnyt töitä sen eteen, että voin työskennellä haluamissani tehtävissä..
 
"sasa"
[QUOTE="poikia3";28706871]Saako sitten sanoa, jos on töissä ja koulutus?

Mä olen tiennyt aina, etten tiettyihin ammatteihin halua tai kykene. Ja olen hankkinut koulutukseni sen mukaan. Olen 45-vuotias, ja olen elämäni aikana ollut 1 kk työtön. Tämä valmistuessani vuonna -92, pahimpaan lama-aikaan. Enkä kyllä usko, että enää noihin mainitsemiini hommiin enää edes palkataan koulutuksen ja työkokemukseni vuoksi.

Mun mielestäni voi hyvin sanoa, ettei jotain töitä halua tehdä, mutta sitten on myös tehtävä jotain sen eteen, ettei tosiaan niitä tarvitse tehdä.[/QUOTE]

No periaatteessa joo. Oikeesti kun kuuntelee mun kavereitakin.
"en mä haluu tota, kädet likaantuu. En mä tota, joutuu olee töissä lauantaisin, en mä tota siel joutuu tekee jotain"
Mun mielestä asumistuen, toimeentulotuen yms vois lopettaa sellasilta joilta ei oo aikomustakaan mennä töihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
duunari
1. eläinsuojeluviranomainen kenttätyössä
2. tuotannon työ teurastamossa
3. Talvivaaran kaivoksen toimitusjohtaja
4. jauhemaalari vakituisessa työsuhteessa (monen vuosikymmenen työ jauhemaalaamossa)
 
Alkuun ajattelin ettei ole montaakaan työtä mitä en haluaisi tehdä, mutta kun lukee muiden vastauksia niin johan riittääkin hommaa mihin minusta ei olisi :D

-tiskaaja
-teurastaja
-eläinsuojeluviranomainen
-puhelinmyyjä (olin kerran haastattelussa jossa totesin ettei tämä olekaan minua varten)
 
"nuuh"
Ei mitään kirkkoon liittyvää eikä minkäänlaisen ihmisen hoitoa. Uimavalavojana olisin helkutin huono ja malliksi liian paksu. Niin ja kenenkään silmiin en voi koskea.
 
Patologi, tv-peli/Chatjuontaja ja prostituoidun työt olisi mulle mahdottomuus. Patologi siksi kun en vain kestä kuoleman hajua jos sitä pitäisi sietää muutamaa minuuttia kauempaa. Lisäksi ne kaikki surulliset kohtalot ja ihmisen paloitelut ei ei ei. Tuollainen tvpelijuontaja on niin tyrkkyä ettei onnistuisi multa ja prostituution olisi liian herkkä ja taudit pelottaa.
 

Yhteistyössä