Työhakemus

  • Viestiketjun aloittaja hakija
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Ootko googlettanut malleja? niiden pohjalta minä oon tehnyt ja useaan haastatteluun päässyt..
Joo olen. Ja tehnytkin niiden pohjalta, ilman mainittavaa tulosta. Ilman paikkaa siis edelleen. Tuntuu, että kaikki paikat jaetaan suhteilla :(

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Siinä lukee ainakin että miksi olisit hyvä vaihtoehto
No tätä koitin kertoa kyllä.
Mainitsin jopa, etten ole koskaan pois töistä lasten sairastelujen takia (mikä on siis ihan totta), enkä aio enää hankkia lisää lapsia, eli (työnantajalle) kalliita perhevapaita ei ole odotettavissa.

Lisäks nää perinteiset itsekehut, miten oon sosiaalinen ja tuun hyvin toimeen potilaiden ja työkavereiden kanssa. Oon joustava, vastuuntuntoinen, huolellinen, sitoutunut työhöni ja työpaikkaani jne. jne.

Pläääääh... Tuntuu vaan niin tyhmältä, kun ei ikinä pääse mihinkään :(
(Joo ja tätä en kirjottanut siihen hakemukseen, kunhan nyt teille märisen)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Siinä lukee ainakin että miksi olisit hyvä vaihtoehto
No tätä koitin kertoa kyllä.
Mainitsin jopa, etten ole koskaan pois töistä lasten sairastelujen takia (mikä on siis ihan totta), enkä aio enää hankkia lisää lapsia, eli (työnantajalle) kalliita perhevapaita ei ole odotettavissa.

Lisäks nää perinteiset itsekehut, miten oon sosiaalinen ja tuun hyvin toimeen potilaiden ja työkavereiden kanssa. Oon joustava, vastuuntuntoinen, huolellinen, sitoutunut työhöni ja työpaikkaani jne. jne.

Pläääääh... Tuntuu vaan niin tyhmältä, kun ei ikinä pääse mihinkään :(
(Joo ja tätä en kirjottanut siihen hakemukseen, kunhan nyt teille märisen)
Varmasti vielä pääset! :hug:
Itse olen myös aina kertonut huonot piirteet ja missä voisin kehittyä työntekijänä...
Mistäpäin haet töitä?Ilmeisesti olet hoitoalalla?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Siinä lukee ainakin että miksi olisit hyvä vaihtoehto
No tätä koitin kertoa kyllä.
Mainitsin jopa, etten ole koskaan pois töistä lasten sairastelujen takia (mikä on siis ihan totta), enkä aio enää hankkia lisää lapsia, eli (työnantajalle) kalliita perhevapaita ei ole odotettavissa.

Lisäks nää perinteiset itsekehut, miten oon sosiaalinen ja tuun hyvin toimeen potilaiden ja työkavereiden kanssa. Oon joustava, vastuuntuntoinen, huolellinen, sitoutunut työhöni ja työpaikkaani jne. jne.

Pläääääh... Tuntuu vaan niin tyhmältä, kun ei ikinä pääse mihinkään :(
(Joo ja tätä en kirjottanut siihen hakemukseen, kunhan nyt teille märisen)
Varmasti vielä pääset! :hug:
Itse olen myös aina kertonut huonot piirteet ja missä voisin kehittyä työntekijänä...
Mistäpäin haet töitä?Ilmeisesti olet hoitoalalla?

Juu. Hoitaja olen. Ja maaseudulla. Mutta useamman kunnan yhteinen liitos on se, jolta töitä haen. On siis myös mun nykyinen työnantaja. Yksikkö vaan on eri. Oon siis jo useamman vuoden tehnyt määräaikaisia sijaisuuksia samassa työpaikassa, mutta vakipaikat on menny nenän edestä sellasille joilla on suhteita. Ihan oikeasti. Työkaverit jo sano, että jos mua ei seuraavassa haussa valita, he nousee kapinaan mun puolesta. Ihana ajatus, vaikkei se lohdutakaan siinä vaiheessa, kun taas valitaan 2kk sijaisena ollut pomon siskon kummityttö :kieh:
 

Yhteistyössä