Typerät uutiset ärsyttää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ärsyttääkö ketään muuta nykyään hirveästi yleistyneet idioottimaiset uutiset. Etenkin iltapäivälehdet ovat kunnostautuneet niitä tehtailemaan. Klikkien kalastelu-otsikot ärsyttää tietenkin, mutta sitten kun vielä uutisten sisältö on idiooteille tehtyä. Siis esimerkkinä otsikko voisi olla "nämä vinkit laihduttajan kannattaa muistaa" ja itse uutisessa kerrotaan että pitää syödä vähemmän ja harrastaa liikuntaa. Nyt kun kurkkasin Iltasanomien sivuille, niin heti löytyy taas esimerkki: "rengasvalmistaja antaa 10 vinkkiä polttoainekuluissa säästämiseen". No itse uutisessa sanotaan mm. että osta pienikulutuksinen auto tai että tyhjäkäyntiä pitää välttää, koska se kuluttaa polttoainetta. No shit sherlock!! Onko ihmisistä tullut oikeasti niin tyhmiä, että uutisointi on tätä tasoa?! Kohta tulee varmaan 10 vinkkiä syyskylmälle ulkoilmalle... että pue prkl vaatteet päälle ja kävele reippaammin.
 
Joo, ärsyttää
Lehtien sivustot on valjastettu vain klikkausten keräämiseen. Kaikki aika menee typerin "katso tästä, miten saat uuden auton/pienmmän mahan/helpomman elämän" - tyyppisten houkuttelevien linkkien tehtailuun.
 
vierailija
Uutissivustojen pitää päivittää jatkuvasti jotain sisältöä. Toista se oli silloin kun uutiset luettiin lehdistä ja nettiä ei ollut. Kun maailmalla ei tapahdu tarpeeksi asioita, pitää uutisia keksiä milloin mistäkin. Siinä syy.
 
vierailija
Uutissivustojen pitää päivittää jatkuvasti jotain sisältöä. Toista se oli silloin kun uutiset luettiin lehdistä ja nettiä ei ollut. Kun maailmalla ei tapahdu tarpeeksi asioita, pitää uutisia keksiä milloin mistäkin. Siinä syy.
No ei ne mitään uutislehtiä ole koskaan olleetkaan, Iltasanomat tai Iltalehti ainakaan, vaikka moni luulee tietävänsä kaiken, kun on ne otsikot lukenut. Ettei vaan olis muiden silmissä pöljä - tärkeät asiat tapahtuu aina muualla, mutta parempihan on, ettei tietämättömät niihin sekaannu. Teatteri on semmosta ollut ainakin niin kauan kuin olen maailmaa katsellut ja me ollaan vain niitä pelinappuloita.

Mitäsnytillä voi olla tietenki eri asia, mut en ole kovin perillä nokkimisjärjestyksestä. Sellainen löytyy joka paikasta, jos et tiennyt.
 

Yhteistyössä