typerintä mitä sinulta on kysytty?

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Tästä on aikaa jo pian 20v. Äitini oli kuollut, minä, siskoni ja isäni menimme hautausliikkeeseen katsomaan arkkua. Myyjä tuli reippaana ja palvelualttiina kysymään "ja mitäs saisi olla" :eek:
:eek: voi ei,e oli ollu varmaan aikasemmin jossain s-marketin kalatiskillä tai jotain.noloa teille ja myyjälle :eek: :eek:
 
voi jösses...
joskus ammattikoulussa kun oli ammattikymppiläisiä harjottelussa meidän keittiöllä multa kysyttiin (ja ihan tosissaan) että mitä salkkarin näyttelijät tekee mainostauolla??? :D:D:D voi itku naurattaa vieläki koko juttu :):)
 
...........
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:00 Bella de la Rosa kirjoitti:
kaupan kassalla 2,5v. vanhasta sokeri pussista (päiväys mennyt siis ton 2,5v sitten, toin kassalle että onko toi päiväys ihan ok? et kannattas vilasta noita päiväyksiä!

likka kassalla toi pussin takaisin ja just ottamassa siitä koodia koneeseen ni sitten kysäsi että " haluatko ostaa tän?" :eek: 2,5v vanhaa sokeria, ei kiitos!
Muuten hyvä, mutta sokerissa ja suolassa ei oo päiväyksiä... =)
meinasimpa just laittaa kans samaa... sokeripussissa lukee muistaakseni et sokeri säilyy oikein säilytettynä jopa vuosikausia (tai jotain tuonne päin)

Meillä lukee sokeri pussissa että parasta ennen päiväys ...

 
Tästä on nyt muutama kuukausi aikaa, mutta olin tuplarattailla liikkellä. Tyttö käveli, ja poika nukkui rattaissa. Ohitse käveli kaksi vähän vanhempaa naista. Toinen melkein työnsi päänsä rattaisiin, ja sanoi että onko siellä toinenkin kun on tällaiset vaunut? Ja kysyi sitten vielä tytöltä, että onkos tämä sitten se pikkuveli. Tarkoitti siis että kun esikoinen on tyttö niin tietenkin on se poika pitänyt saada. Eikun ihan huvikseni tuplilla kärrään yhtä lasta, ja valinnut lapsia saadessani sukupuolen tottakai. :headwall:

Ja yksi vähän hölmö kysymys anopilta, ei siis oikein ajatellut mitä sanoi. Kun poikaa odottaessa sanoin että on niin vahva poika olo. Anoppi kysyi, että mitäs sitten jos on tyttö? Sanoin ihan pokkana, että vaihdan vauvalassa sitten poikaan, tai toimitan takaisin :D Tajusi anoppi kysymyksen hölmöyden, ja naurettiin koko jutulle.


Ja erään miespuolisen tuttavan kysymys kun näki raskausarpeni (odotin silloin meidän poikaa, ja olin aika herkkänä muutenkin) Mitenköhän voisi estää, ettei sitten noita tule meidän ****** kun lapsia saamme. :eek: Sanoin vain että kaikkein varmin tapa on käyttää ehkäisyä.

 
Olin reilu 20v. kun tää tapahtu. Puhelinmyyjä soitti miun kännykkään ja kysy itsensä esiteltyään: "Oisko isä tai äiti kotona?" :D Vastasin, että kai ne siellä on, soita sinne vaan :D Miulla on ilmeisen naivi ääni puhelimessa :saint:
 
Esikoinen oli syntymänsä jälkeen teho-osastolla ja taisteli elämästään.
Yksi; ei niin kovin läheinen ystäväni kysyi minulta: No, miltä se nyt tuntuu kun vauva on sairaalassa?Ihme, että sain suuni pidettyä kiinni, ettei sieltä tullut ns sammakoita
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
"Onko noi ihan identtiset?" kysyi tohtorisetä kaksosista (tyttö ja poika)

"Ootko syöny jotain hormonia kun kaksoset kerran tulossa?" kysy yks puolituttu kun odotin kaksosia. Tuumin vaan, että kuule ihan perinteisellä lähetyssaarnaajamenetelmällä ne on alkunsa saanu, eiköhän siinä ole tarpeeks hormoneja hyrränny.
tota on kysyny niin monet et onks identtiset siis tyttö ja poika mutta et ihan lääkärikin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
"Onko noi ihan identtiset?" kysyi tohtorisetä kaksosista (tyttö ja poika)

"Ootko syöny jotain hormonia kun kaksoset kerran tulossa?" kysy yks puolituttu kun odotin kaksosia. Tuumin vaan, että kuule ihan perinteisellä lähetyssaarnaajamenetelmällä ne on alkunsa saanu, eiköhän siinä ole tarpeeks hormoneja hyrränny.
tota on kysyny niin monet et onks identtiset siis tyttö ja poika mutta et ihan lääkärikin!
Itse asiassa se on mahdollista, että eri sukupuolta olevat kaksoset ovat identtiset. Se on tosin toooodella harvinaista, mutta näitäkin tapauksia löytyy. Siinä oli taustalla sellainen tosi monimutkainen ja vaikeaselkoinen juttu, katon jos löytäisin jostain tietoa
=)
 
meillä asiakkaat on aivan parhaita näissä typerissä kysymyksissä:

lihatiskillä: onko tuo naudan jauhelihaa? -on... se siis ei ole sika-nautaa? -no, joo ei ole

huoltamolla ehdoton kysymys on se ku dieselipumpussa on lappu että tyhjä, niin ensin kysytään eikö teillä ole dieseliä... no ei oo... ai onko se loppu? :headwall:

ja jos asiakkaalle kertoo ostosten loppusumman kruunuissa (ja lisää perään vielä et kroner), niin kysymys on hyvin usein: ai kruunuissako? no ei ku meillä on niin kallista ruokaa et tuhat euroa menee heittämällä |O

ja sit on näitä oletko varma kysymyksiä... ootko varma et nää munkit on paistettu tänään? ei ku ne on paistettu viime viikolla, lämmitettiin vaan et tuntuu tuoreilta
ootko varma ettei teillä myydä sitä ja tätä? en, mie oon vaan töissä täällä

jne.jne..
 
joku älyvapaa kysy että onkos tuo tyttö? meiän neiti rattaissa vaaleenpunanen mekko päällä :headwall: :headwall: :headwall: joo ei, ko poikaa tässä homoks opetan.... :kieh: :kieh: :kieh:
 
Jenni
Ootsä raskaana? Viikkoja oli kuitenkin jo täydet 40 kasassa, joten pitihän sen mahan ihan sekeesti näkyä. Oon kuiteski hoikka ja suht lyhyt, joten 4,5kg vauvamasu taatusti erottu
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
ja sit on näitä oletko varma kysymyksiä... ootko varma et nää munkit on paistettu tänään? ei ku ne on paistettu viime viikolla, lämmitettiin vaan et tuntuu tuoreilta
ootko varma ettei teillä myydä sitä ja tätä? en, mie oon vaan töissä täällä

jne.jne..
nää on hyviä, mä olen töissä pienessä kaupassa ja meitä työntekijöitä on kaksi. jos satutaan samaan aikaan töihin työkaverin kanssa niin mummelit on ihan huippuja kun ne ensin kysyy toiselta ja sitten toiselta että "tuo toinen sanoi ettei teillä ole sellaista ja sellaista, onko teillä?" no joo on, mä vaan pidän omaa jemmaa jossain mistä työkaveri ei tiedä, hetki niin käyn hakemassa...

ja toinen asiakkaisiin liittyvä, kysyjä tosin olen minä mut vastaukset on hyviä: "laitanko muovipussiin?" "ei tarvii kun mulla on auto". tekis mieli sanoa että niinkö, mullon mersu, mikäs sulla? eikö pelkkä ei riitä...
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
joku älyvapaa kysy että onkos tuo tyttö? meiän neiti rattaissa vaaleenpunanen mekko päällä :headwall: :headwall: :headwall: joo ei, ko poikaa tässä homoks opetan.... :kieh: :kieh: :kieh:
ahaa. homoksi voi siis oikein opettaa vaatetuksen avulla.

enemmän mua ihmetyttää ihmiset, jotka vaatteiden värin perusteella päättelee sukupuolen.
 
hmm
on kai noita kysymyksiä tullut useampikin vastaan, mutta mieleen on jäänyt, kun perehdytin duunissa yhtä keikkalaista. naisen (40v) kysymykset olivat muutenkin aika omaa luokkaansa, mutta parhain oli tämä: "kun mä oon työskennellyt vaan helsingissä, niin en tiedä näistä teidän kunnan jutuista, et mikä teillä on toi yleinen hätänumero?"

:LOL: mun ilme oli varmaan aika :eek:
 

Yhteistyössä