Tytär,kohta 10v

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
.Niin,elämä vie heitäkin eteenpäin ja nuoruus tulee kovaa vauhtia vastaan :heart:
Niinpä, nämä lapset joilla puberteetti alkaa kovin nuorina tuntuvat aikuistuvan äkkiä. Mun vanhimmat lapseni olivat vastuuntuntoisia "aikuisia" jo 16 vuotiaana, ennen viidentoista vuoden ikää he kerkesivät vaikka mitä. Muutos tuli äkkiä, he kysyivät meidän mielipiteitä, halusivat keskustella asioista, ottivat kantaa asioihin ilman huutoa ja murjottamista. Koti ja vanhemmat rupesivat kelpaamaan. 16-vuotiaana vanhin tytär kysyi minulta: "miten olet kestänyt meitä, kakarathan on ihan kauheita.."

Poika hommasi ihan itse eka työpaikkansa 15-vuotiaana, pizzakuskina viikonloppuisin. Tyttö yritti myös löytää jotain muttei tärpännyt.
 
siulla on
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
.Niin,elämä vie heitäkin eteenpäin ja nuoruus tulee kovaa vauhtia vastaan :heart:
Niinpä, nämä lapset joilla puberteetti alkaa kovin nuorina tuntuvat aikuistuvan äkkiä. Mun vanhimmat lapseni olivat vastuuntuntoisia "aikuisia" jo 16 vuotiaana, ennen viidentoista vuoden ikää he kerkesivät vaikka mitä. Muutos tuli äkkiä, he kysyivät meidän mielipiteitä, halusivat keskustella asioista, ottivat kantaa asioihin ilman huutoa ja murjottamista. Koti ja vanhemmat rupesivat kelpaamaan. 16-vuotiaana vanhin tytär kysyi minulta: "miten olet kestänyt meitä, kakarathan on ihan kauheita.."

Poika hommasi ihan itse eka työpaikkansa 15-vuotiaana, pizzakuskina viikonloppuisin. Tyttö yritti myös löytää jotain muttei tärpännyt.
unelma lapsia
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Voi että ompa "kiva" kuulla että tätä esiintyy muuallakin.Mietin jo välillä että teenkö mä jotain väärin tuon tytön kanssa vai miksi saa AINA vängätä ja miksi ihmeessä se itku on myös niin herkässä.Jos tämä nyt on sitä muutosta vaan..
Meilläkin on vähän samanlaista, onneksi Heta on aamuvirkku joten nousee kyllä sängystä ajoissa. Mutta: aamuisin on parempi ettei sano hälle mitään. Ja tosiaan itku tuntuu olevan turhan herkässä, ihan pikkujutuista. No, pienempänä tuo pystyi kiljumaan tunnin siksi että laitoin lusikan jogurttipurkkiin enkä sen viereen.

Oletko huomannut fyysisiä muutoksia tytössä? Minä olen omassani huomannut.

"hetken pienen lapsuus kestää, ei isäkään nyt voinut estää, teki vuodet nuoren naisen...." (Cindy, Kirka&Anna )
Kiva, että teillä aamut sujuu virkusti. =)
Hymyssä suin luin tuon jogurttilusikan väärän paikan :D ihan samoin se oli meilläkin silloin vuosia sitten kun kerkesi vielä huutamaan tunti tolkulla maailman vääryyttä.

kyllä on jo fyysisiä muutoksia ja deodorantin ostoonkin on tarvetta.Niin,elämä vie heitäkin eteenpäin ja nuoruus tulee kovaa vauhtia vastaan :heart:
Dödöä jo meilläkin käytetään. Tyttö kertoi minulle, että kaveri ei saa rintsikoita kun sen äiti ei osta. Tosi tyhmää! Kun sillä "Maijalla" on niin isot rinnat ja sellaiset riippuvat, et näkyy paidan läpi. :D :D
 

Yhteistyössä