tyttö 4v ja päivän parhaat

aamulla tuli puheeks kuolema ja eihän toi viellä käsitä sitä alkuunkaan
kysyi"äiti,millä ja minkä värisellä autolla ne ihmiset kuolee" =)

syötiin ruokaa ja pyysi maitoa "äiti annatko mulle sitä mikä tulee lehmän tissistä" =)

katteli pikkusiskoonsa11kk ja tokaisi" eikös ###täytäkkin jo 2v" minä "ei vaan yksi vuotta" tyttö "eihän kun kaks koska ###tuli sun masusta pois silloin ja nyt sen täytyy olla kaks vuotta.....

likalla on kova nuha räkä valuu solkenaa niin kysyi" miksi tän rään pitää tulla nenästä kun se menee tukkoo,miksi se ei voi tulla vaikka pyllystä kun se ei mee tukkoon


joo taas näitä päiviä kun juttu lentää ja en mukasta näyttää tulevan ;)
 
Meidänkin 4v tyttö puheli että me varmaankin kuollaan kaikki yhtäaikaa, meidän pihaan sinne nurmikolle :D Toivottavasti tytössä ei ole mitään näkijän vikaa... Kuolema on joo hiukan liian vaikea käsite nelivuotiaalle.
 
tuli tässä mieleen taas yks mitä oli sanonu mummulle viimevikolla kun olin nuorimman kanssa sairaalassa.

isäntä oli pyytäny äitiään tekee makkarakeiton perjantaille ruoaks.

Likka oli katellu kun mummu alko kuorii perunoita "ei äiti tee noin niille perunoille" mummu "ai kuori keittoon vai" likka " joo kuorii kyllä mutta ei äiti uita niitä pottuja siellä likasessa vedessä" mummu "valuttaako äiti raanasta koko ajan vettä ja kuorii?" likka "joo katos kun me ei olla matoja jotka tykkää mullasta" :D
ja lähteny pois :LOL:
 
Täällä myös 4v. tyttö.
Toissailtainen keskustelu:

4v. -Äiti, sataako nyt?
ä -Ei sada.
4v. -Mistä sä tiedät?
ä -Mä tunnen sen.
4v. -ai otsalla?
ä -No joo-o.
4v. -Kun mä laitan mun kielen taivaan alle, niin mä tunnen sataako.
:heart:
 

Yhteistyössä