Tyttö alasti isäpuolen nähden. Onko ok?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olimme reissussa ulkomailla ja erään viileän päivän jälkeen koko porukka halusi saunaan. Sattui hotellissa olemaan sauna, vaikka ei Suomessa oltukaan. Luulimme että kyseessä olisi kaksi eri saunaan, toinen miehille ja toinen naisille.
Respassa selvisi että on yksi "höyryhuone", jonka voi varata 45 minuutiksi.
Sauna varattiin ja kaikki meni kerralla.
Miehet meni ensin saunaan ja sitten naiset pesulle ja pyyhe päällä perässä. Lopuksi sitten miehet lähti pesulle (miesystävä ja hänen poika, joka lapsi vielä) ja mun tyttö 17v halusi kans pois saunasta ja meni myös suihkuun ihan alasti isäpuolensa nähden.
Ymmärtäisin jos olisivat tunteneet vuosikaudet, mutta me ollaan seurusteltu vasta vajaa vuosi.

En edes osaa sanoa miksi häiritsee.
 
vierailija99
No ehkä tuon ikäinen ei enää niin "häpeile itseään". Ehkä ei nyt tehnyt kärpäsestä härkästä vaan tilanteen edessä nyt yritti sanoa normaalisti. Ei se alastomuus niin kamalaa ole.
 
Ritkin
Musta on tosi hienoa että olet saanut kasvatettua noin vahvaitsetuntoisen tytön. Ja ennen kaikkea: on niin hyvät perhesuhteet aikuisiin että pystyy luottamaan mieheesi ilman nolostelua ja häpeää. Minusta tuossa ei ole mitään pahaa eikä outoa.
 
vierailija
Ei tuo ihan tervettä ole, kun tietää, miten monet miehet kuolaavat nuoren lihan perään. En todellakaan antaisi tyttöni olla alasti uuden miesystäväni nähden. Se ei ole soveliasta.
 
vierailija
Mun mielestä alastomuus on luonnollinen osa parisuhdetta ja kotona pienet lapset voivat olla alasti saunassa vastakkaista sukupuolta olevan vanhemman kanssa, mutta ei enää murrosikäisenä. Itse ainakin käyn mielelläni vaimon kanssa kahdestaan saunassa. Ei meidän kohta murrosikäinen tyttö varmaan edes tulisi mun kanssa saunaan enää.
 
vierailija
Edelleenkin kun tehtailette näitä provoja, niin tehkää niistä uskottavia. Kukaan, ei kukaan usko että 17v neito haluaisi näyttää itsensä alasti aikuiselle miehelle. Se kun ei vain mene niin. Tuossa iässä hän häpeilee todennäköisesti jo kaksistaan oman ikäisensä pojan seurassa. Missään nimessä hän ei halua esittäytyä vanhalle ukolle. Provo ei yksinkertaisesti vain nyt ole uskottava. Ajatushan sua tässä kiihottaa, eikö?
 
vierailija
Edelleenkin kun tehtailette näitä provoja, niin tehkää niistä uskottavia. Kukaan, ei kukaan usko että 17v neito haluaisi näyttää itsensä alasti aikuiselle miehelle. Se kun ei vain mene niin. Tuossa iässä hän häpeilee todennäköisesti jo kaksistaan oman ikäisensä pojan seurassa. Missään nimessä hän ei halua esittäytyä vanhalle ukolle. Provo ei yksinkertaisesti vain nyt ole uskottava. Ajatushan sua tässä kiihottaa, eikö?
Ihan tosissaanko uskot, että jokaikinen 17 vuotias häpeää omaa vartaloaan. Oletko koskaan kuullut, miten tytöt testailevat viehätysvoimaansa? Yksi äitikin ihan avautui siitä taannoin lehtien palstoilla.
 
Tseni
Mikä teitä vaivaa ?!

Kyllä mä olisin voinut tuon ikäisenä olla alasti isäpuoleni nähden!! Mä olen itseasiassa tuossa iässä saunonut keski-Euroopassa yhteissaunoissa.

Kyseessä on sauna!!!!! Ei mikään ilotalo.

Ja kyllä, minusta kasvoi ihan normaali aikuinen nainen.
 
Nakupelle
Mun äiti alkoi seurustella uuden miehen kanssa, kun olin 13 vuotias ja samalla sain itseäni kaksi vuotta vanhemman siskopuolen.

Kyllä me joskus kesällä mökillä saatettiin istua saunassa koko porukka tai matkoilla saatoin äkkiä vaihtaa vaatteita niin että varmasti isäpuoleni saattoi nähdä.

Hän on aina ollut mulle vain äidin mies ja mukava tyyppi. Milloinkaan ei ole ollut itse itseni esittelystä tai mistään huomion hakemisesta. Ajatelin aina että mä olin ja olen miehelle pikkutyttö ja "lapsipuoli". Ikäeroa kuitenkin yli 20 vuotta.

AP:n mainitsemasi tilanteessa ei ole mitään niin ihmeellistä.
 
vierailija
Mun äiti alkoi seurustella uuden miehen kanssa, kun olin 13 vuotias ja samalla sain itseäni kaksi vuotta vanhemman siskopuolen.

Kyllä me joskus kesällä mökillä saatettiin istua saunassa koko porukka tai matkoilla saatoin äkkiä vaihtaa vaatteita niin että varmasti isäpuoleni saattoi nähdä.

Hän on aina ollut mulle vain äidin mies ja mukava tyyppi. Milloinkaan ei ole ollut itse itseni esittelystä tai mistään huomion hakemisesta. Ajatelin aina että mä olin ja olen miehelle pikkutyttö ja "lapsipuoli". Ikäeroa kuitenkin yli 20 vuotta.

AP:n mainitsemasi tilanteessa ei ole mitään niin ihmeellistä.
No näetkö mitään eroa 13-vuotiaassa ja 17-vuotiaassa? Kun sepä se juttu juuri onkin. Toinen on lapsi ja toinen nuori aikuinen. Jos isäpuoli ei pedofiili ole, niin 13-vuotias ei paljon kiinnosta. Mutta tavallinen heteroseksuaalinen mies jos on, niin 17-vuotias nainen kiinnostaa kyllä. Sitä sanotaan että 17-kesäisenä on nainen kauneimmillaan. Ja varmasti ihan syystä. Siinä iässä naiseus juuri puhkeaa. Olen ihan varma että se naiseus ja kauneus kiinnostaa kaikkia miehiä.
 
vierailija
Kun mä aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa niin olin 27v ja mieheni 41v. Miehellä oli 20 vuotias poika ja kyllä me joskus reissuilla saunottiin koko porukka. Eikä tilanteessa ollut ikinä mitään outoa. Mulle tuo parikymppinen poikapuoli oli ihan kloppi ja en osaa enkä osannut nähdä tilanteessa mitään kummempaa kuin saunomisen.
 
vierailija
Mun äiti alkoi seurustella uuden miehen kanssa, kun olin 13 vuotias ja samalla sain itseäni kaksi vuotta vanhemman siskopuolen.

Kyllä me joskus kesällä mökillä saatettiin istua saunassa koko porukka tai matkoilla saatoin äkkiä vaihtaa vaatteita niin että varmasti isäpuoleni saattoi nähdä.

Hän on aina ollut mulle vain äidin mies ja mukava tyyppi. Milloinkaan ei ole ollut itse itseni esittelystä tai mistään huomion hakemisesta. Ajatelin aina että mä olin ja olen miehelle pikkutyttö ja "lapsipuoli". Ikäeroa kuitenkin yli 20 vuotta.

AP:n mainitsemasi tilanteessa ei ole mitään niin ihmeellistä.
Teini voi ajatella juuri noin, mutta isäpuoli ei välttämättä näekään asiaa siten. Itse olin n. 10 vuotias, kun äitini löysi uuden kivan miehen. Mies oli kaikinpuolin mukava ja kunnollinen. Teini-iän jälkeen tapahtui kuitenkin jotain miehen päässä ja hän rakastui minuun. Minua asia ahdisti ja ällötti, mutta asia selvitettiin. Äitini on edelleen yhdessä miehen kanssa. Yhteistä taivalta heille on kertynyt yli 30 vuotta.

Tätä taustaa vasten tulee mieleen, että koskaan ei voi mennä takuusee toisesta ihmisestä, vaikka kuinka luulisi tuntevansa tämän. Paljon on teineistä ja alaikäisistä lapsista kiihottuvia miehiä, joten mistä tietää, vaikka kyseessä olisi sellainen, joten parempi olla varovainen.
 
vierailija
Kun mä aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa niin olin 27v ja mieheni 41v. Miehellä oli 20 vuotias poika ja kyllä me joskus reissuilla saunottiin koko porukka. Eikä tilanteessa ollut ikinä mitään outoa. Mulle tuo parikymppinen poikapuoli oli ihan kloppi ja en osaa enkä osannut nähdä tilanteessa mitään kummempaa kuin saunomisen.
Poika saattoin nähdä tilanteen eri tavalla. Minulla on itseäni 20 vuotta nuorempi mies rakastajana ja todellakin kiihotun hänestä. Mielelläni katselen muitakin nuoria miehiä 'sillä silmällä'.
 
vierailija1973
No näetkö mitään eroa 13-vuotiaassa ja 17-vuotiaassa? Kun sepä se juttu juuri onkin. Toinen on lapsi ja toinen nuori aikuinen. Jos isäpuoli ei pedofiili ole, niin 13-vuotias ei paljon kiinnosta. Mutta tavallinen heteroseksuaalinen mies jos on, niin 17-vuotias nainen kiinnostaa kyllä. Sitä sanotaan että 17-kesäisenä on nainen kauneimmillaan. Ja varmasti ihan syystä. Siinä iässä naiseus juuri puhkeaa. Olen ihan varma että se naiseus ja kauneus kiinnostaa kaikkia miehiä.
Näin nelikymppisenä miehenä täytyy sanoa, että 17 vuotias on mulle pikkulikka, vaikka olisi kuinka naisen kropassa. Seksi tuon ikäisen kanssa lähinnä on kuvottaisi. Mun mielestä nainen on kauneimmillaan siinä 35v iässä. Tämä ihan makuasia.

Eikä miehet automaattisesti ole tanko tanassa jos näkee tissit. Kyllä mä ainakin osaan ihan vain saunoa vaikka olisi yhteissauna.
 
vierailija
Näin nelikymppisenä miehenä täytyy sanoa, että 17 vuotias on mulle pikkulikka, vaikka olisi kuinka naisen kropassa. Seksi tuon ikäisen kanssa lähinnä on kuvottaisi. Mun mielestä nainen on kauneimmillaan siinä 35v iässä. Tämä ihan makuasia.

Eikä miehet automaattisesti ole tanko tanassa jos näkee tissit. Kyllä mä ainakin osaan ihan vain saunoa vaikka olisi yhteissauna.
Miehet(kin) ovat yksilöitä. Tiedän yli nelikymppisiä miehiä, jotka eivät kiihotu enää yli 25-vuotiaista naisista. Mieluiten pitää saada alle parikymppistä.
 
vierailija
Näin nelikymppisenä miehenä täytyy sanoa, että 17 vuotias on mulle pikkulikka, vaikka olisi kuinka naisen kropassa. Seksi tuon ikäisen kanssa lähinnä on kuvottaisi. Mun mielestä nainen on kauneimmillaan siinä 35v iässä. Tämä ihan makuasia.

Eikä miehet automaattisesti ole tanko tanassa jos näkee tissit. Kyllä mä ainakin osaan ihan vain saunoa vaikka olisi yhteissauna.
Niin nythän ajattelet asiaa jo pidemmälle. En minä seksistä puhunut. Enkä edes usko että tuo isäpuolikaan nyt oikeasti mitään yhdyntää ajattelee. Se on eri asia silti katsoa "sillä silmällä". Ajatus on epämiellyttävä, että se ukko vahvaa silmä (ja ehkä joku muukin) kovana jonkun 17v kroppaa. Ja harva 17-vuotias olisi niin tyhmä ettei sitä tietäisi. Senpä takia ne eivät näyttäydy vanhoille sedille. Aloitus on 50v miehen fantasia, mutta ei siis totta.
 
vierailija
Minä en saunonut veljien enkä isän kanssa enää sen jälkeen, kun olin noin 11 - 12 v. Ei olisi tullut kyseeseenkään, että olisin mennyt saunaan äidin uuden poikaystävän kanssa alastomana.

Sitä viehätysvoimaa kun voi testata myös vaatteet päällä.
 

Yhteistyössä